Автор Тема: Opel Kadett B 1,1L 1967-ма година  (Прочитано 18233 пати)

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8005
  • Плинаш!!!
Одг: Opel Kadett B 1,1L 1967-ма година
« Одговори #60 на: 14 Февруари 2013, 17:24:04 pm »
Да да тој е, само во живо многу поубаво изгледа.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Opel Kadett B 1,1L 1967-ма година
« Одговори #61 на: 17 Февруари 2013, 22:04:20 pm »

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
Одг: Opel Kadett B 1,1L 1967-ма година
« Одговори #62 на: 17 Февруари 2013, 22:42:13 pm »

еве на моето што пишува :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Opel Kadett B 1,1L 1967-ма година
« Одговори #63 на: 17 Февруари 2013, 23:10:41 pm »
Руселхаим бе друже, тоа е она правото ;D

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
Одг: Opel Kadett B 1,1L 1967-ма година
« Одговори #64 на: 18 Февруари 2013, 00:15:43 am »
ова им го сликав за сите што викаа дека е кадет :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Opel Kadett B 1,1L 1967-ма година
« Одговори #65 на: 18 Февруари 2013, 00:30:27 am »
Види какво е твоето никаквo испогребано, неисчистено  ;D
Срамота.

Отсутен kimi makedonski

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3035
  • Слобода или смрт
Одг: Opel Kadett B 1,1L 1967-ма година
« Одговори #66 на: 21 Февруари 2013, 01:00:00 am »
Утре и јас ке сликам идентична е како овие :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Opel Kadett B 1,1L 1967-ма година
« Одговори #67 на: 04 Август 2013, 11:11:15 am »
Џиџи и Маршер,

На кадетот сакам да му сменам масло. Ќе му ставам Liqui Moly MoS2 10-40.
Меѓутоа, бидејќи моторот е стар и загаден со издувни гасови, не е возен година дена освен низ маало повремено еднаш месечно (патем Маршер како што го среди палењето така е и денес година дена подоцна и работи перфектно), старото масло не знам колку е квалитетно, така што сакам прво да го исперам со некое средство моторот и да ставам од гореспоменатото масло.

Прашањето ми е, дали има некое средство за испирање мотор што е ефикасно а не многу скапо. И второ, кога го имавме голфот, татко ми и чичко ми му го измиваа моторот со тоа што му ставаа дизел внатре, го оставаа да работи десетина минути во место па го празнеа дизелот па после ставаа масло и нов филтер за масло ама сепак не сум сигурен дали е тоа паметна и ефикасна идеја. Маршер, што ќе кажеш ти во врска со тоа?

Подпрашање, во кадетот имам нов акумулатор Топла. Дали постои некој начин да го зачувам акумулаторот исправен што е можно подолго време?

И под-подпрашање за Маршер примарно: глеам фајде од продажбата на кадетот нема. Ќе го чувам за подобри денови. Има ли некоја препорака на кој начин да го конзервирам? Сакам моторот највеќе да го зачувам. Каросеријата оди јабана секако. А сакам да земам иедна церада и да го покријам сега против есенскиве дождови и зимскиве мразови. Некоја препорака за церада?

Отсутен SaseMajstorot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 508
Одг: Opel Kadett B 1,1L 1967-ма година
« Одговори #68 на: 04 Август 2013, 11:21:46 am »
Едина варијанта за акомулаторот ти е... проверете ги да има доволно, ама не само со дестилирана да се наполни, да не се разреди премногу... наполни го , остави го на суво некаде кај што е нормална температурата и ќе седи така... ОД време на време ставај го на полнач да живни... Зависи од сегашната состојба.... може да стои и неколку години...

Најубава варијанта... еднаш на 2-3 месеци давај му го на некого да го повози 2-3 дена , колку да се задржи сосотојбата и заради проверка
Како Југо нема друго! - и поарно шо нема!

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17781
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Opel Kadett B 1,1L 1967-ма година
« Одговори #69 на: 04 Август 2013, 11:24:57 am »
Со церада (неквалитетна) можеш само да ја направиш ситуацијата полоша. Ако материјалот на церадата не „диши“, ќе се создава влага под неа и само ќе го забрзаш распаѓањето на металот.

Исто и со чистачот на внатрешноста на моторот. Со работењето, се создале наслаги на делови од блокот кои доколку ги исчистиш, состојбата со намалена компресија само ќе стане полоша.

Акумулаторот, мислам е најдобро да го извадиш од кола и да го чуваш на топло место (такозвано дома). За ова нека кажат поискусните, ама логично ми изгледа вака.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Opel Kadett B 1,1L 1967-ма година
« Одговори #70 на: 04 Август 2013, 11:34:44 am »
Чувај го опелот, ке ми требаш за делови ;D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Re: Opel Kadett B 1,1L 1967-ма година
« Одговори #71 на: 04 Август 2013, 13:17:40 pm »
Martin,  namalenata kompresija na edniot klip se resava na drug nacin.
Dzidzi? Marser?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Opel Kadett B 1,1L 1967-ма година
« Одговори #72 на: 04 Август 2013, 13:54:22 pm »
Ако сакаш акумулаторот да го чуваш во перфектна состојба со години, ќе купиш C-Teк полнач за акумулатори. Моделот од 10.000 денари има 7 фази, од кој последната е бесконечно дополнување и одржување на акумулаторот. Теоретски, можеш со години да го оставиш на полнач, при што акумулаторот секогаш ќе биде 100% наполнет и спремен за употреба.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Opel Kadett B 1,1L 1967-ма година
« Одговори #73 на: 04 Август 2013, 14:31:56 pm »
Тоа е све супер, ама потребно  ми е  рационално решение. Со тие пари ќе купам 4 акумулатори како него.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: Opel Kadett B 1,1L 1967-ма година
« Одговори #74 на: 06 Август 2013, 00:25:09 am »
falanga,cistac nemoj da stavas na star motor,a za kariki so napravi,mi veti eden covek deka moze da mi najde ako ti treba kje mi kazes detalji za motorot