Еве ги спомнатите фотографии
Изглед на цевката од турбото пред да ја модифицирам
![](http://img837.imageshack.us/img837/3253/dsc0087650.jpg)
![](http://img823.imageshack.us/img823/1853/dsc0087750.jpg)
Носачот на ладњакот. Изработен од AL лим 1mm свиткан околу цевка
Ф40mm
![](http://img829.imageshack.us/img829/4955/dsc0087950.jpg)
На неа се поставени поголем број ладњаци добро прицврстени и премачкани со термопроводна паста. Дел од нив ми се од времето кога правев радио предаватели
![Smiley :)](https://forum.carclub.mk/Smileys/FlatEmoji/smiley.gif)
а другите се од PC кулери.
![](http://img143.imageshack.us/img143/4276/dsc0088250.jpg)
После 5-6 саати конечно проектот е завршен, а цевката вратена на своето место
![](http://img843.imageshack.us/img843/7641/dsc0089350.jpg)
![](http://img809.imageshack.us/img809/6030/dsc0089250.jpg)
![](http://img13.imageshack.us/img13/82/dsc0088850.jpg)
![](http://img6.imageshack.us/img6/6674/dsc0088750.jpg)
Преносната површината на ладилниците е навистина голема. Истата е неколку пати поголема од оние готови изведби на цилиндрични ладилници. Температурата на воздухот кој оди во интеркулерот ќе е пониска во секој случај. Вентилаторот дополнително го лади интеркулерот. Останува да се види ефектот од сето ова. Допоолнителни модификации се од типот кулери над ладилниците но само доколку е тоа потребно.
Просторот за манипулација е мал...