Автор Тема: Honda и нејзините модели  (Прочитано 126847 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #225 на: 06 Декември 2013, 20:11:38 pm »
Страшно ме заинтересира сега, се нафаќам да проверам. Дали засилувачот е во кутија и колкава е истата. Или е без кутија?

П.С. Задна деллива клупа = место за 3 и место за засилувач. Ама ајде еве одиме со варијанта гепек.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #226 на: 06 Декември 2013, 20:13:01 pm »
Дени и јас би земал А6 караван, може и RS6, ама во Порше ми рекоа не можело за 11000 да ми понудат :(

А во Џезот има многу повеќе простор и поголем гепек отколку во Фиеста или Поло.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #227 на: 06 Декември 2013, 20:16:29 pm »
Страшно ме заинтересира сега, се нафаќам да проверам. Дали засилувачот е во кутија и колкава е истата. Или е без кутија?

П.С. Задна деллива клупа = место за 3 и место за засилувач. Ама ајде еве одиме со варијанта гепек.


За жал немам веќе кутија, ама самата кутија е тешка 7.7 кг :), така да можда подобро без кутија :)

48.3 x 26 x 54.7 cm (ова во цм, без кутија)

Без кутија: 110.0 lb., 50.0 kg

Со Кутија: 127.0 lb., 57.7 kg

POWER CONSUMPTION
Stand-by 75W
Idle 350W
Max. 3000W

OUTPUT POWER

300W, 600W, 1200W (8, 4, 2 Ω)

Почнува да ти се свиѓа Jazz -от повеќе? :)

Дарко

p.s. Плус ко што можев да те проценам ова ќе ти биде слабо, па ќе сакаш FPB600C :)

DIMENSIONS & WEIGHT
48.3 x 26 x 69.5 cm (WHD)
180 lbs. / 81.7 kg

(вредности без кутија)

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #228 на: 06 Декември 2013, 20:21:07 pm »
Може да е одлично количе џезот, но однадвор изгледа како мини комбе.

Поздрав.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #229 на: 06 Декември 2013, 20:25:09 pm »
Дени и јас би земал А6 караван, може и RS6, ама во Порше ми рекоа не можело за 11000 да ми понудат :(

А во Џезот има многу повеќе простор и поголем гепек отколку во Фиеста или Поло.
Да, за комбарство подобар е Џезот. Тоа уште веднаш напоменав. Уште 20-30кс и турбо и таман ќе се споредливи со конкурентите.
Дали побара попуст на Аудито? Ако имаш 11.000 европски пари - нема џез освен со убав попуст.

Страшно ме заинтересира сега, се нафаќам да проверам. Дали засилувачот е во кутија и колкава е истата. Или е без кутија?

П.С. Задна деллива клупа = место за 3 и место за засилувач. Ама ајде еве одиме со варијанта гепек.


За жал немам веќе кутија, ама самата кутија е тешка 7.7 кг :), така да можда подобро без кутија :)

48.3 x 26 x 54.7 cm (ова во цм, без кутија)

Без кутија: 110.0 lb., 50.0 kg

Со Кутија: 127.0 lb., 57.7 kg

POWER CONSUMPTION
Stand-by 75W
Idle 350W
Max. 3000W

OUTPUT POWER

300W, 600W, 1200W (8, 4, 2 Ω)

Почнува да ти се свиѓа Jazz -от повеќе? :)

Дарко

p.s. Плус ко што можев да те проценам ова ќе ти биде слабо, па ќе сакаш FPB600C :)

DIMENSIONS & WEIGHT
48.3 x 26 x 69.5 cm (WHD)
180 lbs. / 81.7 kg

(вредности без кутија)
Се симнав и измерив. Моето возило има гепек од 60цм длабина, 100цм ширина и 50цм висина. Во коцкастиот дел. Така да...

Со гепек ќе ме мамиш да ми се свиѓа Џез? Не ваљда. Тоа го признав одамна. А и засилувачот го собра во Поло. Што ли останува! Па јас никогаш нема да купам Џез како што сме тргнале! :)

П.С. Не ми е слабо. :)

Може да е одлично количе џезот, но однадвор изгледа како мини комбе.

Поздрав.
Затоа и собира како комбе.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #230 на: 06 Декември 2013, 20:31:39 pm »
Дени и јас би земал А6 караван, може и RS6, ама во Порше ми рекоа не можело за 11000 да ми понудат :(

А во Џезот има многу повеќе простор и поголем гепек отколку во Фиеста или Поло.

Многу слично со Golf 7,  а сепак попрактично а од надвор помало

1. Golf 7

http://www.carwow.co.uk/blog/VW-Golf-Dimensions-334

(380L)

2. Jazz - http://www.netcarshow.com/honda/2011-jazz/800x600/wallpaper_2b.htm

("And when it comes to boot space the 399 litres offered by the new Honda Jazz not only beats all its supermini rivals but bigger cars including the Ford Focus, VW Golf and Renault Megane too.")

http://www.autotrader.co.uk/articles/2008/09/cars/honda/jazz/honda-jazz-1-4-car-review


На ниво на Golf 7, Focus и слична класа што е тотално за почит.


Дарко


Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #231 на: 06 Декември 2013, 20:35:46 pm »
Дени за 11000 и нешто ситно се зима Џез 1.2 тренд без ниту евро попуст ;)

Кога беше 15000 1.4 спорт моделот не правев муабет за споредба со било што, цената беше претеризам колку и да ми се допаѓа колата.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #232 на: 06 Декември 2013, 20:43:06 pm »
Дени за 11000 и нешто ситно се зима Џез 1.2 тренд без ниту евро попуст ;)

Кога беше 15000 1.4 спорт моделот не правев муабет за споредба со било што, цената беше претеризам колку и да ми се допаѓа колата.


А со попуст за кешарица со малку среќа, може да се симне испод 10000 еур (мука ме фаќа на моменти зашто не се стрпив и земав Ц3 дизел :) )


@DENI Ако донесеш KRELL дома. ќе треба и фикус со саксија за жена/мајка/девојка -ти . Како ќе пренесеш тоа во Polo без Magic Seats финтата? :)


Дарко

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #233 на: 06 Декември 2013, 20:44:22 pm »
Да си ги мериме?

Ајде, не гарантирам за исходот. Ако има некој што јадел нека не продолжува да ја гледа темава, следуваат грозоморни линкови.




Само за krell, сваќата и пријателите, ајде сва-ќа-ќа-ќе.
http://www.parkers.co.uk/cars/reviews/toyota/yaris/verso-2000/

Конкурентот на Џез, во големина и големина на гепек. Дрога, не благодарам.

Секој може да направи голем гепек. Напикај ја хаубата во пола метро и готово. Има тро' фурни да појајт Џезот за Фокус или Голф. Поготово второто.  :-X

@krell дали ти е волку пресуден багажниот простор при избор на кола во овој живот? Сите се сложуваме дека за комбање Џезот е добар. Никогаш пред ова не сум посветил толку внимание на гепекот на едно возило. Нови рекорди се ова за мене. А ќе го изоставиме слабиот и тромав мотор или изгледот на комбе? Си размислил за Шкода Румстер? Чисто како сугестија, да видиш што значи имање простор на S класа во 4 метри и 20цм, односно гепек од 480 литри (1500литри) додека местото на задни седишта е доволно за кратки партии бадминтон.

П.С. За фикусот, признавам Џезот е најкомбест во својата класа. Познавам еден пријател кој го продаде своето комбе Киа, и го замени со Џез кој еднаш годишно му игра улога на комбе. Сосема ми е јасно комбарството во Џез. :)

Дени за 11000 и нешто ситно се зима Џез 1.2 тренд без ниту евро попуст ;)

Кога беше 15000 1.4 спорт моделот не правев муабет за споредба со било што, цената беше претеризам колку и да ми се допаѓа колата.


А со попуст за кешарица со малку среќа, може да се симне испод 10000 еур (мука ме фаќа на моменти зашто не се стрпив и земав Ц3 дизел :) )


@DENI Ако донесеш KRELL дома. ќе треба и фикус со саксија за жена/мајка/девојка -ти . Како ќе пренесеш тоа во Polo без Magic Seats финтата? :)


Дарко
Сепак да не претеруваме.

Дени за 11000 и нешто ситно се зима Џез 1.2 тренд без ниту евро попуст ;)

Кога беше 15000 1.4 спорт моделот не правев муабет за споредба со било што, цената беше претеризам колку и да ми се допаѓа колата.
Машала, не сум забележал дека има верзија од 11.000 европски пари. Знам дека беше:


Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #234 на: 06 Декември 2013, 20:50:36 pm »
Да си ги мериме?

Ајде, не гарантирам за исходот. Ако има некој што јадел нека не продолжува да ја гледа темава, следуваат грозоморни линкови.




Само за krell, сваќата и пријателите, ајде сва-ќа-ќа-ќе.
http://www.parkers.co.uk/cars/reviews/toyota/yaris/verso-2000/

Конкурентот на Џез, во големина и големина на гепек. Дрога, не благодарам.

Секој може да направи голем гепек. Напикај ја хаубата во пола метро и готово. Има тро' фурни да појајт Џезот за Фокус или Голф. Поготово второто.  :-X

@krell дали ти е волку пресуден багажниот простор при избор на кола во овој живот? Сите се сложуваме дека за комбање Џезот е добар. Никогаш пред ова не сум посветил толку внимание на гепекот на едно возило. Нови рекорди се ова за мене. А ќе го изоставиме слабиот и тромав мотор или изгледот на комбе? Си размислил за Шкода Румстер? Чисто како сугестија, да видиш што значи имање простор на S класа во 4 метри и 20цм, односно гепек од 480 литри (1500литри) додека местото на задни седишта е доволно за кратки партии бадминтон.

П.С. За фикусот, признавам Џезот е најкомбест во својата класа. Познавам еден пријател кој го продаде своето комбе Киа, и го замени со Џез кој еднаш годишно му игра улога на комбе. Сосема ми е јасно комбарството во Џез. :)


Да . Размислив за Шкода Румстер. Штета што личи на кола за разнесување леб, и е далеку од Jazz -ot  во поглед на рафинираност, чуство при возење и слично (ова е мое лично чуство.. не значи дека сите исто би го доживеале).

Toyota Yaris Verso ми е како да ти кажам.. .Ми личи ко да има милениумски баг (ако се сеќавате на тоа :) )


Дарко

п.с. Инаку летоска имав понуда за CR-V то за да го продадам за иста цена што сум го купил. И се запалив за Шкода Октавија (идејата беше што најоптимално може да купам за тие пари, да ја имам истата опрема, исто голем гепек и да е поштедливо). И бев запален се додека не пробав (1.2 ТСИ додуша).. Кога пробав, некако се одпалив :) Башка само Таксисти се вртеа по мене дури ја возев :) Не ме бендиса начинот како возеше и ваљда што имаше недостаток на мултилинк. (тоа ме нервира кога ти даваат шминка, а кратат не нешто битно).

Шкода Октавија vRS Караван 2.0 TDI, со задоволство би ја поседувал, да не се разбереме погрешно.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43714
  • Il Moderatore
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #235 на: 06 Декември 2013, 20:55:20 pm »
Ако го ставиш Krell-от во џезот, ќе треба и да го поврзеш на акумулатор. И да му стаиш соодветен вуфер. Има место за сето тоа, или пак ќе треба 159SW да купувам покрај crell-от ;D ;D ;D (не рипајте одма, знам дека е собно појачало ;D )

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #236 на: 06 Декември 2013, 20:57:22 pm »
Сепак Октавијата ја имаш во RS верзија за цена која мислам дека е помала од CRV то што го возиш. Мислам (не сум сигурен додуше што очекуваш) дека ќе бидеш задоволен од 2.0TSi или 2.0ТDi кои се иста цена. Сепак 210кс би требало да го влечат ЦРВто побрзо отколку самото што забрзува до 100.

Октавијата има доста поголем багажник од Џез. Собира и фикус и засилувач, а и 800 Diamond ќе собере. А наместо фикус, ќе земеш ланче.

Ако го ставиш Krell-от во џезот, ќе треба и да го поврзеш на акумулатор. И да му стаиш соодветен вуфер. Има место за сето тоа, или пак ќе треба 159SW да купувам покрај crell-от ;D ;D ;D (не рипајте одма, знам дека е собно појачало ;D )
ХА не помислив на моментот дека може и да го уклучиш засилувачпт во кола! Браво Симо. Сега сфаќам зошто требало место во гепекот, па треба и инвертор со стабилизатор на напон да собере во него.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #237 на: 06 Декември 2013, 20:58:11 pm »
Ако го ставиш Krell-от во џезот, ќе треба и да го поврзеш на акумулатор. И да му стаиш соодветен вуфер. Има место за сето тоа, или пак ќе треба 159SW да купувам покрај crell-от ;D ;D ;D (не рипајте одма, знам дека е собно појачало ;D )

Не ти треба вуфер со Krell :). Јас бар си го продадов од кога бидна Krell :)

А видиш не ми текнало да
Ако го ставиш Krell-от во џезот, ќе треба и да го поврзеш на акумулатор. И да му стаиш соодветен вуфер. Има место за сето тоа, или пак ќе треба 159SW да купувам покрај crell-от ;D ;D ;D (не рипајте одма, знам дека е собно појачало ;D )


Не за друго, страв ти е да не не собере фикус :), па за секој случај


Дарко

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #238 на: 06 Декември 2013, 21:36:09 pm »
Сепак Октавијата ја имаш во RS верзија за цена која мислам дека е помала од CRV то што го возиш. Мислам (не сум сигурен додуше што очекуваш) дека ќе бидеш задоволен од 2.0TSi или 2.0ТDi кои се иста цена. Сепак 210кс би требало да го влечат ЦРВто побрзо отколку самото што забрзува до 100.

Октавијата има доста поголем багажник од Џез. Собира и фикус и засилувач, а и 800 Diamond ќе собере. А наместо фикус, ќе земеш ланче.

Ако го ставиш Krell-от во џезот, ќе треба и да го поврзеш на акумулатор. И да му стаиш соодветен вуфер. Има место за сето тоа, или пак ќе треба 159SW да купувам покрај crell-от ;D ;D ;D (не рипајте одма, знам дека е собно појачало ;D )
ХА не помислив на моментот дека може и да го уклучиш засилувачпт во кола! Браво Симо. Сега сфаќам зошто требало место во гепекот, па треба и инвертор со стабилизатор на напон да собере во него.


За 800Di ќе ти требаат два моноблока со димензии ко FPB600C. А за ланче, не го лути ФилипВ. Ланче нема да ти помогне во акустиката на просторот, додека Фикус колку толку ќе помогне :)

А за инвертор и слично види само каков кабел за струја има Krell -ot :)

http://d2heru13qkbk4q.cloudfront.net/media/812941/scaled/Krell_CAST_2M_Lemo_Cables_CU_Label_HR.026.jpg

Во живо е од прилика ко фино црево за наводнување (од оние у паркови што ги користат).

Дарко


п.с. Мама и еб*ме на темава :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #239 на: 06 Декември 2013, 21:38:07 pm »
Платинесто ланче помага во акустиката на просторот во огромна мера.