Абе џезов што го напраивте, паѓаме во несвес' веќе.
Да, возилото не е лошо на изглед. Старото беше многу полошо.
Да, возилото има простор внатре. И старото имаше.
Возилото е поскапо од сите конкуренти. И старото беше скапичко. Џезот кај нас е далеку поскап од што треба да биде.
Возилото несмее да зе употребува во сообраќајот, без алуминиумски тркала, затемнети стакла и спортска суспензија.
Воопшто несакам коли (и ствари) кои се наменети за милион работи. Џек оф ол трејдс, мастер оф нан. Стариот џез беше како во комбе внатре, што е недозволиво за цената. Ми се допаѓаат паметните решенија кои сега се дел од цивик (хеч), како моментот со место за мали торби или долг кастм сабвуфер под задните седиште. Како просторот за тркало (боца) и огромниот простор околу боцата (тркалото) за свашта. Тоа е се во ред, но сепак се нуди со бензински мотор. Мотор кој НЕ е економичен на оној степен на кој јас сум се навикнал во овој живот. Но да го скокнеме моторот за дискусијава моментална.
Неможе автомобилот да е онолкава пластикарија внатре и да има задни седишта како на клупа во парк. Тоа општо ме нервира кај многу коли.
Не сфаќам во што е подобар џезот од на пример Polo 1.2 ТSi комфортлајн, или Фиеста 1.0 екобуст Титаниум. Поготово второто. Освен нели во употреба како комбе возило, за што просечниот човек незнам каква примена би нашол реално.
Јас секогаш ќе купам Буба пред Голф, Широко пред Леон, ЦЛ пред Е класа, Г пред МЛ. Никогаш не сум можел да го поднесам 206 седан или еднакво ужасниот 206SW, и неговата практичност. Фала. Ако ми треба практичност имаш А6 авант или Е класа караван. Тоа се практични возила.
Да, џезот е одличен. Да, би го купил - но само затоа што ја сакам марката Хонда.