Автор Тема: Honda и нејзините модели  (Прочитано 125126 пати)

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #210 на: 06 Декември 2013, 19:13:50 pm »
Kога ќе помислам на Honda ми текнува баш на овие модели, со исклучок на Jazz-от. Новиве се ужас!

Jazz -ot  е Инженерско совршенство за класата и намената. Колку други коли знаеш што од надвор се толку мали, а внатре толку големи? (не знам дали си седнал во Jazz)

Колку други коли знаеш што толку малку трошат, а сепак имаат тамам мотор и тоа бензинец? Колку други коли со сличен габарит имаат толкав багажник и толку интелигентно решени просторни решенија?

И како бонус провери reliability index на  Jazz -ot.

Jazz -от може не е убав од надвор (мене актуелниот Jazz ми се допаѓа ептен), ама во целиот дизајн не е акцент ставен да биде убав, туку на други приоритети што не сум сигурен дека другите марки ги постигнуваат. Jazz ти нуди суштина, а не шминка (наменет е за урбани фамилии,  не е дизајниран да биде racing boy машина).


поздрав

Дарко

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29609
    • CARclub.mk
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #211 на: 06 Декември 2013, 19:16:33 pm »
^^ Морам да се сложам со (поздрав) Дарко. Џезот е прекрасно мало градско количе. Неколку пати сум го возел, и тоа по подолго време и ми оставил апсолутно позитивен впечаток.

Во моментов имаат спуштено цени прилично (Џезот почнува од 11.500 еура, a бараа нешто као 13.500 за основниот модел) пошто се чека новиот Џез, али мене како и да е количето ми влегува во топ 5 од таа класа, во однос на функционалност, практичност и користабилност.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #212 на: 06 Декември 2013, 19:16:47 pm »
Новиот Тзивик ми се свиѓа внатре.

Само не знам што им требаше Civic Sedan. Одамна не сум видел така ружна кола и без поента. Поготово во онаа една недифинирано сина боја што ја имаа во Макпетрол

Дарко

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #213 на: 06 Декември 2013, 19:18:48 pm »
^^ Морам да се сложам со (поздрав) Дарко. Џезот е прекрасно мало градско количе. Неколку пати сум го возел, и тоа по подолго време и ми оставил апсолутно позитивен впечаток.

Во моментов имаат спуштено цени прилично (Џезот почнува од 11.500 еура, a бараа нешто као 13.500 за основниот модел) пошто се чека новиот Џез, али мене како и да е количето ми влегува во топ 5 од таа класа, во однос на функционалност, практичност и користабилност.


Јас почнувам да размислувам дека место што купив CR-V сосема пристојно ќе ги задоволеше моите потреби и Jazz -ot, дури можеби за градско возење и за низ мкд и подобро (CR-V то на моменти ми е преголем и прегломазен).
Штета што во тоа време беше многу скап. И исто, Jazz -ot е Made In Japan и мислам дека е поквалитетно склепан него CR-V -то и Civic -ot кои што се Made In UK

Фала ти на поздравот :)

поздрав

Дарко

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29609
    • CARclub.mk
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #214 на: 06 Декември 2013, 19:19:37 pm »
Цивик седан изгледа очајно. Самите се свесни за тоа, затоа и не ни имаат регистрирано демо возило.

Него шуќур се опаметија и го симнаа пак Акордот на нормална цена (21.990 за основниот) од некои си луди таму 25-26.000 евра.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #215 на: 06 Декември 2013, 19:21:11 pm »
Цивик седан изгледа очајно. Самите се свесни за тоа, затоа и не ни имаат регистрирано демо возило.

Него шуќур се опаметија и го симнаа пак Акордот на нормална цена (21.990 за основниот) од некои си луди таму 25-26.000 евра.

И мене лично многу ме интересира како вози CR-V дизел 1.6 . Да најдам време баш ќе поминам на тест возење ,доколку имаат регистрирано. Исто би било добро да направите уште еден тест ама со 1.6 дизел


Дарко

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #216 на: 06 Декември 2013, 19:23:49 pm »
Во почеток на 2014та има голема шанса да се подновиме со Џез, кое и според мене е фантастично возило.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #217 на: 06 Декември 2013, 19:26:52 pm »
Во почеток на 2014та има голема шанса да се подновиме со Џез, кое и според мене е фантастично возило.

Мене ме бендисува и моторот во Jazz -ot. Влече тамам, не троши па не треба ни да му мислиш на плин, а ги немаш проблемите што можеби би ги имал со дизел. И сосема коректно може да се транспортира семејство, со се багаж.

Сега  (пред два месеци) кога го купував C3 -то (ми налета по ептен добра цена 2 години старо со 20000 поминати, и плус ми е симпатично од надвор) едвај се воздржав  да не купам Jazz (среќа што немаа на лагер).


Дарко

П.с. Исто, не ми е јасно како дизелашите на форумов вадат така ниски бројки на потрошувачка. Мојов Ц3 што рекордно малку троши , кога беше потопло просек град 5.6-6.0, кога малку подзалади 6.4, а еве овие неколку дена ми качи на 7.5 л/100. Слични бројки добивав и со Jazz. А можда и јас не знам да возам :)


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #218 на: 06 Декември 2013, 19:31:57 pm »
Абе џезов што го напраивте, паѓаме во несвес' веќе.

Да, возилото не е лошо на изглед. Старото беше многу полошо.

Да, возилото има простор внатре. И старото имаше.

Возилото е поскапо од сите конкуренти. И старото беше скапичко. Џезот кај нас е далеку поскап од што треба да биде.

Возилото несмее да зе употребува во сообраќајот, без алуминиумски тркала, затемнети стакла и спортска суспензија.


Воопшто несакам коли (и ствари) кои се наменети за милион работи. Џек оф ол трејдс, мастер оф нан. Стариот џез беше како во комбе внатре, што е недозволиво за цената. Ми се допаѓаат паметните решенија кои сега се дел од цивик (хеч), како моментот со место за мали торби или долг кастм сабвуфер под задните седиште. Како просторот за тркало (боца) и огромниот простор околу боцата (тркалото) за свашта. Тоа е се во ред, но сепак се нуди со бензински мотор. Мотор кој НЕ е економичен на оној степен на кој јас сум се навикнал во овој живот. Но да го скокнеме моторот за дискусијава моментална.
Неможе автомобилот да е онолкава пластикарија внатре и да има задни седишта како на клупа во парк. Тоа општо ме нервира кај многу коли.

Не сфаќам во што е подобар џезот од на пример Polo 1.2 ТSi комфортлајн, или Фиеста 1.0 екобуст Титаниум. Поготово второто. Освен нели во употреба како комбе возило, за што просечниот човек незнам каква примена би нашол реално.

Јас секогаш ќе купам Буба пред Голф, Широко пред Леон, ЦЛ пред Е класа, Г пред МЛ. Никогаш не сум можел да го поднесам 206 седан или еднакво ужасниот 206SW, и неговата практичност. Фала. Ако ми треба практичност имаш А6 авант или Е класа караван. Тоа се практични возила.

Да, џезот е одличен. Да, би го купил - но само затоа што ја сакам марката Хонда.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #219 на: 06 Декември 2013, 19:40:27 pm »
Абе џезов што го напраивте, паѓаме во несвес' веќе.

Да, возилото не е лошо на изглед. Старото беше многу полошо.

Да, возилото има простор внатре. И старото имаше.

Возилото е поскапо од сите конкуренти. И старото беше скапичко. Џезот кај нас е далеку поскап од што треба да биде.

Возилото несмее да зе употребува во сообраќајот, без алуминиумски тркала, затемнети стакла и спортска суспензија.


Воопшто несакам коли (и ствари) кои се наменети за милион работи. Џек оф ол трејдс, мастер оф нан. Стариот џез беше како во комбе внатре, што е недозволиво за цената. Ми се допаѓаат паметните решенија кои сега се дел од цивик (хеч), како моментот со место за мали торби или долг кастм сабвуфер под задните седиште. Како просторот за тркало (боца) и огромниот простор околу боцата (тркалото) за свашта. Тоа е се во ред, но сепак се нуди со бензински мотор. Мотор кој НЕ е економичен на оној степен на кој јас сум се навикнал во овој живот. Но да го скокнеме моторот за дискусијава моментална.
Неможе автомобилот да е онолкава пластикарија внатре и да има задни седишта како на клупа во парк. Тоа општо ме нервира кај многу коли.

Не сфаќам во што е подобар џезот од на пример Polo 1.2 ТSi комфортлајн, или Фиеста 1.0 екобуст Титаниум. Поготово второто. Освен нели во употреба како комбе возило, за што просечниот човек незнам каква примена би нашол реално.

Јас секогаш ќе купам Буба пред Голф, Широко пред Леон, ЦЛ пред Е класа, Г пред МЛ. Никогаш не сум можел да го поднесам 206 седан или еднакво ужасниот 206SW, и неговата практичност. Фала. Ако ми треба практичност имаш А6 авант или Е класа караван. Тоа се практични возила.

Да, џезот е одличен. Да, би го купил - но само затоа што ја сакам марката Хонда.


Поентата е да направиш практично возило а во исто време да е практично за низ град. Ајде вози Mercedes E Класа караван низ град, или Ауди А6 Караван. Сериозно , разгледај го Jazz -от , повози го, ќе видиш за што збориме.

Што се однесува до потрошувачка:

1. Jazz - http://www.honestjohn.co.uk/realmpg/honda/jazz-2008

2. VW Polo - http://www.honestjohn.co.uk/realmpg/volkswagen/polo-v-2009

3. http://www.honestjohn.co.uk/realmpg/ford/fiesta-2013


Јасно ти е сега зашто е Jazz така подобар? :)


Дарко


Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29609
    • CARclub.mk
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #220 на: 06 Декември 2013, 19:41:21 pm »
@krell: И ја би сакал да повозиме CR-V дизел, ама сеуште го имаат 2-литарскиот бензинец као демо возило. Најверојатно нема ни да има дизел.

Енивеј, изгледа си навикнат на возење бензинец, па малце „погрешно“ го возиш дизелчето. :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #221 на: 06 Декември 2013, 19:46:29 pm »
Се извинувам, изгледа не сме се разбрале нешто. Џезот троши најмалку 1 литар повеќе од Полото или поготово Фиестата.

Дали ми е јасно зошто е „подобар“? Ни случајно. Освен нели примерот со комбето. Сум возел Џезови, познавам луѓе со старите Џезови. Ај ќе го повозам пак да видам колку ќе ги надмаши другиве во потрошња.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #222 на: 06 Декември 2013, 19:50:44 pm »
Се извинувам, изгледа не сме се разбрале нешто. Џезот троши најмалку 1 литар повеќе од Полото или поготово Фиестата.

Дали ми е јасно зошто е „подобар“? Ни случајно. Освен нели примерот со комбето. Сум возел Џезови, познавам луѓе со старите Џезови. Ај ќе го повозам пак да видам колку ќе ги надмаши другиве во потрошња.

Викни ме и мене. Баш би уживал да извозам пак така добро склопено количе :)

Инаку кога го купував HR-V то, не купив Jazz, од проста причина, што стариот модел имаше неудобни седишта, и имав проблем со кичмата, па не ми одговараше. HR-V ми имаше подобро седење, и затоа и го купив :)

Новиот Jazz e далеку подобар и покомплетен

Дарко

п.с. Плус во Jazz собира KRELL FPB300C појачало, додека во Фиеста и во Поло не :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #223 на: 06 Декември 2013, 20:04:51 pm »
HRV имаш? А не CRV?

П.С. За тој едниот пат кога ќе пренесуваш засилувач од тие размери може да ги спуштиш задните седишта. Но џезот е неприкосновен во комбирање, се сложувам.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Honda и нејзините модели
« Одговори #224 на: 06 Декември 2013, 20:09:34 pm »
HRV имаш? А не CRV?

П.С. За тој едниот пат кога ќе пренесуваш засилувач од тие размери може да ги спуштиш задните седишта.

Имав HR-V, па купив CR-V :). Па ги имав двете паралелно, додека не го продадов HR-V. Сега имам C3 i CR-V (ова само мене ме подсетува на турска серија или стварно така опишав? :) )

Ти можеш да ги спуштиш задните седишта, ама како Krell -от е тежок 55 кг, ти требаат барем двајца да ти помогнат, што ќе се сложиш со спуштени седишта нема каде да се возат, па ќе им треба плус кола :)

Во Јазз -от можете 4 ца (тројца тамам за помош)  плус Krell у гепек :),


Дарко