Автор Тема: Мобилни Оператори  (Прочитано 288253 пати)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10948
  • 430i
Одг: Мобилни Оператори
« Одговори #165 на: 23 Април 2013, 10:58:31 am »
Исто срање се. Јас на Т 3 пати приговори им пуштав пошто дупла претплата ми стигаше. Они ме убедуваа (во салон) дека така требало (идиоти), а приговорите ми ги уважуваа.
6 месеци им требаше да си ја увидат и поправат грешката.
За малтретирањето ни 5 СМС гратис не дадоа, ги заболе.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Мобилни Оператори
« Одговори #166 на: 23 Април 2013, 11:07:55 am »
Нема да се изгубат платените фактури, освен ако не дај боже, ми се запали станот :)

Затоа што живееме во банана држава сите платени сметки се чуваат и уредно складираат. А фала богу до сега прво сметки се плаќаат, па после се друго.

Иначе знам дека сите се исти, али као што гласаме на избори против владејачката партија, така и сега бегам од ОНЕ :) А се погоди и добра понуда од Т.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: Мобилни Оператори
« Одговори #167 на: 23 Април 2013, 11:43:49 am »
Еве рецимо, благо оф топик, пошто не е за мобилен оператор, ама пак мислам дека е битно да се каже...

Од 16ти април (вторник), па наваму, сум без телефон, без ТВ, без интернет по дома... Три дена нигде ги немаше, ни техничка поддршка, ни сервисери, ни бутур... Се јавив пак на „бесплатниот телефонски број“, на 19ти (петок) и почнав да им се дерам таму. Не дека ми е крив операторот што го чекам „помалку од една минута“, ама пошто „поради контрола на квалитетот, разговорот се снима“, си дадов за слобода малце да ги отерам... Во саботата (20 април) кај 12 саат ми се јавуваат, да поминеле да видат што е проблемот... Па мамата у сред орто-центар, на убав сончев ден, јас дома ли ќе ви дежурам пошто може, а може и нема да се јавите/поминете?! Остана за понеделник, да се јават, до 9 саат сабајле. Нормално, се јавија во 14, за да „поминеле“... Замисли, немало никој дома, оти на работа биле луѓево, па треба да искачаат од работа, да идат дома... Нејсе, бидна и тоа... И? Линија - во ред, уред - во ред, рутер - во ред... Платени услуги, сеуште нема. „Ама знаете, копавме, премостувавме, ова е некој од подземните кабли...“. Што па мене ме боли цефка за тоа?? Дали тоа треба да е патетично оправдување за ненавремената интервенција и немањето соодветна услуга? И уште згора на се’, ми стигна порака дека дефектот бил отстранет. Идам дома, и нели, ќе си го прашам колку е дефектот отстранет... Пак се јавив, се изначекав „помалку од една минута“, и пак ги отерав у 16... И као демек, денеска е отстранет дефектот (пак ми пуштија порака), ама некако не ми се верува. Додека не отидам дома да видам, не би можел да зимам здраво за готово.

Срамота, брука и резил, за една компанија од типот на T-Home. Клошари.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Мобилни Оператори
« Одговори #168 на: 23 Април 2013, 11:46:51 am »
Sprema drugite veruvam T imaat najdobra korisnicka poddrska.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Мобилни Оператори
« Одговори #169 на: 23 Април 2013, 11:47:08 am »
Ќе ти одбијат од сметката ако побараш.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7050
Одг: Мобилни Оператори
« Одговори #170 на: 23 Април 2013, 11:47:56 am »
...сите платени сметки се чуваат и уредно складираат...

....секогаш од електронскиот извод можам да докажам дека се е платено .... Муабетот ми е не само за ова, туку за повеќе работи преферирајте да плаќате електронски хартиените фискални лесно се губат и избледуваат.



Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Мобилни Оператори
« Одговори #171 на: 23 Април 2013, 11:48:21 am »
Pa i mi imaat vrateno pari !

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: Мобилни Оператори
« Одговори #172 на: 23 Април 2013, 11:50:33 am »
Ќе ти одбијат од сметката ако побараш.

Нормално дека ќе побарам, ама на што личи тој однос побогу?! Недела дена да те остаи со дефект, на денешно време, е благо кажано срамота. Ја да им закаснам недела дена со плаќање, извршител ќе ми пратат ебаго...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен deanMKD

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1330
Одг: Мобилни Оператори
« Одговори #173 на: 23 Април 2013, 12:08:23 pm »
Со оглед на тоа дека кога треба да земеш Макс ке дојдат кај тебе со брзина на светлината, и откако ке го потпишеш договорот, кој те ебе, има да чекаш 1 недела за да добиеш телевизија и интернет. Клошари се Т-Хоме, потврдувам.

Отсутен Dodo

  • Бемвекријачко Пе*ерче
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2784
Одг: Мобилни Оператори
« Одговори #174 на: 23 Април 2013, 12:25:55 pm »
Еве рецимо, благо оф топик, пошто не е за мобилен оператор, ама пак мислам дека е битно да се каже...

Од 16ти април (вторник), па наваму, сум без телефон, без ТВ, без интернет по дома... Три дена нигде ги немаше, ни техничка поддршка, ни сервисери, ни бутур... Се јавив пак на „бесплатниот телефонски број“, на 19ти (петок) и почнав да им се дерам таму. Не дека ми е крив операторот што го чекам „помалку од една минута“, ама пошто „поради контрола на квалитетот, разговорот се снима“, си дадов за слобода малце да ги отерам... Во саботата (20 април) кај 12 саат ми се јавуваат, да поминеле да видат што е проблемот... Па мамата у сред орто-центар, на убав сончев ден, јас дома ли ќе ви дежурам пошто може, а може и нема да се јавите/поминете?! Остана за понеделник, да се јават, до 9 саат сабајле. Нормално, се јавија во 14, за да „поминеле“... Замисли, немало никој дома, оти на работа биле луѓево, па треба да искачаат од работа, да идат дома... Нејсе, бидна и тоа... И? Линија - во ред, уред - во ред, рутер - во ред... Платени услуги, сеуште нема. „Ама знаете, копавме, премостувавме, ова е некој од подземните кабли...“. Што па мене ме боли цефка за тоа?? Дали тоа треба да е патетично оправдување за ненавремената интервенција и немањето соодветна услуга? И уште згора на се’, ми стигна порака дека дефектот бил отстранет. Идам дома, и нели, ќе си го прашам колку е дефектот отстранет... Пак се јавив, се изначекав „помалку од една минута“, и пак ги отерав у 16... И као демек, денеска е отстранет дефектот (пак ми пуштија порака), ама некако не ми се верува. Додека не отидам дома да видам, не би можел да зимам здраво за готово.

Срамота, брука и резил, за една компанија од типот на T-Home. Клошари.

Мене истото ми го правеа, 3-4 пати ми праќаа пораки дека проблемот е решен а никад никој не се појави. Проблемот беше очигледен, скинат кабел на бандера пред куќа. Они намерно ги затвараат тикетите што ги отвараш за да неможеш да бараш оштета. На крај ке ти речат дека биле 3 различни и неповрзани проблеми. Ги мразам!

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Мобилни Оператори
« Одговори #175 на: 23 Април 2013, 14:48:22 pm »
Ooo сите се исти немојте да се надевате на подобро услуги кај другите! Јас пакнод Т мобиле избегав во Оне поради слични глупости. А за гратис месец дена мало морген. И по договор да ти е ќе се изнамачиш додека земеш нешто. Имав јас случка една се консултирав тогаш баш со Банза !


Јас го имам следниов принцип.

1. Не потпишувам договори (ако ептен не морам)

2. Сметките ги плаќам веднаш (електронски за да ги имам како извод)

3. Ако се случи да ме дриблаат или исклучат или сум незадоволен веднаш ги менувам (не дека другите се подобри, ама имаш избор)

Сум бил инаку корисник и на ОНЕ и на ВИП и на Т-Мобиле (во моментов сум на Т-Мобиле)


Дарко

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10948
  • 430i
Одг: Мобилни Оператори
« Одговори #176 на: 23 Април 2013, 16:15:15 pm »
Електронско плаќање.
Веднаш добиваш потврда по СМС,  мејл и банка.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7371
Одг: Мобилни Оператори
« Одговори #177 на: 24 Април 2013, 16:38:42 pm »
За некоја недела ни истекува договорот на ВИП. Имаме над 10 линии, бизнис пакет некој и за продолжување треба со некој си бизнис партнер. Никаде ги нема да се јават, јас ги барам да пратат човек за да се договориме што како. Го нема. Чао вип.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8872
Одг: Мобилни Оператори
« Одговори #178 на: 28 Април 2013, 23:03:03 pm »
nemoj da mislish deka ke se usrekish so nekoj drug

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Мобилни Оператори
« Одговори #179 на: 29 Април 2013, 13:44:04 pm »
Кај и да одите џабе ви е, како и да се вртите газот ви е позади, напучен и спремен за клецанје!

Се додека нема вистинска служба која ќе се грижи за интересите на потрошувачите (наместо лихварски служби за збирање на рекет) кај и да одиме ќе ни го дупчат газето!