Автор Тема: Мобилни Оператори  (Прочитано 323344 пати)

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6434
Одг: Мобилни Оператори
« Одговори #1500 на: 29 Септември 2018, 21:45:22 pm »
Е па, ОК тогаш. Нареден пат обезбеди се со вазелинче.

А пошто гледам дека пробуваш ти мене да ме ебнеш на здрав мозок, се откажувам со време.

Се додека вака размислуваме, малце ни е ова што ни се случува.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6993
  • Бенве сие бенве
Одг: Мобилни Оператори
« Одговори #1501 на: 29 Септември 2018, 21:56:12 pm »
Не пробувам ја никој да еам, само сакам да посочам дека државата не е виновна за мојот и твојот проблем. Како да размислувам освен рационално, немам време за по судеви, ќе ги прежалалам тие 90еур и следен пат кога ќе треба да точам нема да се исклучам од автопат и да одам у село на поевтина пумпа ќе си ставам кај шо има човек и никој нема да ми резервира средства. Исто и ти, следниот мобилен нема ваљда да ти се погоди дефектен и се ќе се заборави.

Отсутен ogledalo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 615
Одг: Мобилни Оператори
« Одговори #1502 на: 29 Септември 2018, 22:21:47 pm »
Ne razbiram kako ti rezervirale 90 eur i koj, ako ti si platil kolku sto si natocil.
Edinstveno ako nekoj postavil citac na kartici koj krade podatoci od sekoja kartica i potoa da ti pravele transakcii online. Ova mene mi se ima deseno.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6993
  • Бенве сие бенве
Одг: Мобилни Оператори
« Одговори #1503 на: 29 Септември 2018, 22:27:20 pm »
не знам како, утре да отворам сметката да видам по кој основ, сеа седам пијам не ми е до тоа дојдено.

Отсутен Tesla

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1444
  • Eбач на батерии :D
Одг: Мобилни Оператори
« Одговори #1504 на: 29 Септември 2018, 22:29:47 pm »
Да си жив и здрав. Написе и за мене.
Д'г ж'т в'к п'н б'и - Долг жолт волк полн болви.

Zenu dupe krasi a tortu orasi.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6993
  • Бенве сие бенве
Одг: Мобилни Оператори
« Одговори #1505 на: 29 Септември 2018, 22:56:18 pm »



така си стои статусот поима немам што е и зошто е, понеделник борбата продолжува

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2170
Одг: Мобилни Оператори
« Одговори #1506 на: 29 Септември 2018, 23:49:35 pm »
Телеком?
Во телеком уште малку, ќе остане само бордот, за другите работи се ангажираат надворешни фирми...
Не дај боже да се заплеткаш со нив, пинг понг.

Вип?
Се е кажано за нив погоре.

Само среќа у гс во оваа држава каде сите компании почнаа да функционираат како македонија пат која склучува договор со надворешни фирми да и ја завршат работата.

До сега не ми наплатиле денар повеќе од тоа што сме договориле, и сите ситни проблеми ми ги решиле одма.
Нит иам некој у Телеком, нит па ми значи нешто. Со вип имавме милион срања, што на работа, што дома. Тешки лопурди. Тешки.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Мобилни Оператори
« Одговори #1507 на: 30 Септември 2018, 00:35:00 am »
Со сметки не сум имал непријатни искуства.
Вистинското лице ќе им го видиш кога ќе треба да решат настанат проблем.

Поради работни зафати на улица, скината оптика.
Прво проверуваа во објект, па потоа на улица, и им требаше цела недела да поправат.
Се жалев до телеком, тие се правдаа дека надворешна фирма ги изведува работите и дека не зависи од нив.
Вработените во таа надворешна фирма, посебна приказна, кај немотивирани, плачат, кукаат, биле неколку екипи за цел град.

Пред повеќе години, зедов LG, кој не го биваше за ништо.
Сервис Мобико, менуваа софтвери, матични и што ли не.
Ме вртеа во круг....да не должам, кога дознав чие е Мобико, дигнав раце.

Сепак, покоректни се од ВИП.
Тие се катастрофа.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Мобилни Оператори
« Одговори #1508 на: 30 Септември 2018, 09:28:05 am »
@MAPJAH Аванти ти ги има вратено парите назад. Банката ти се прави мутава.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8005
  • Плинаш!!!
Одг: Мобилни Оператори
« Одговори #1509 на: 30 Септември 2018, 10:18:27 am »


@ Zile

Јас си ги знам правата, повеќе од добро.

Ама нема кој да ми пружи заштита кога јас истата ќе ја побарам.

@ МАРЈАН

Друже, вака..

Државата се тоа треба да обезбеди. Кажи ми, сметаш дека мирот, здравството и образованието ни се тип топ?

Покрај тоа, државните пазарни инспектори се вработени и платени од државата. Земаат платанод тоа што јас работам и за нив и си плаќам даноци.

Истите тие инспектори се на "платен список" кај операторите. Следствено на тоа, крајниот потрошувач може да се ебе.

И, да, грешка си.

Едит:


Ете го твојот ајфон, што кошта 1.100+ долари. Кај нас ќе биде 90.000,00+ денари.

Несреќен случај и немање врски кај Тим Кук, а?

Во целава работа имаш една голема грешка направено. На 30от ден кога ти се јавиле да ги земеш телефонот, пред да го потпишеш налогот си требал на лице место да го провериш телефонот. Чим потишеш и излезеш од сервис, толку е нема што да бараш повеќе. Наредно враќање на телефонот во сервис е повторно 30 дена. Од каде они да знаат дека ти не си го оштетил намерно телефонот за да ти дадат нов?

Sent from my Huawei P Smart using Tapatalk


Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6434
Одг: Мобилни Оператори
« Одговори #1510 на: 30 Септември 2018, 11:06:05 am »
Е па, не е баш така.

Прво, не потпишав ништо. Само си го зедов телефонот.

Второ, колата беше на 5 метри од салонот, а јас се вратив за 2 минути, откако видов што се случува.

Нит беше пријавено дека телефонот е подигнат, нит бутур.

Значи - исто како да сум проверил уште таму.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Мобилни Оператори
« Одговори #1511 на: 30 Септември 2018, 11:42:17 am »
Поминав низ една голгота со тв.

Пред подигање од сервис, мора да ти презентираат дека уредот функционира, потоа, мора да ти стават на увид и потпис налози што е поправено, какви делови се заменети со датуми и обавезно еден примерок за тебе. Во спротивно не го подигаш уредот.

ДПИ ги бара тие налози за да може ефективно да постапи.

Проблемот е што не можеш да го натераш сервисот да постапи како што налагаат прописите, па уште од тука настанува спорна ситуација при што те приморуваат да интервенираш до ДПИ.
Знаат дека ретко кој ги познава прописите а тие што ги знаат нема да пријават до ДПИ (дополнително изгубено време без уред, надеж дека сепак е квалитетно поправен, неизвесност од позитивниот исход од пријавата...) и затоа се однесуваат арогантно.

Во мојов случај со ТВ, постапив по линија на помал отпор и не инсистирав (иако ги барав) на прописот за налозите што се покажа погубно за остварување на моите права.

На ДПИ и покажале налози кои ни сум ги видел ни потпишал.
Е тука е државата виновна, бидејки со своите институции и начин на функционирање те тера однапред да се откажеш барање на правда.
« Последно менување: 30 Септември 2018, 11:49:50 am Mikius »

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6434
Одг: Мобилни Оператори
« Одговори #1512 на: 30 Септември 2018, 12:06:36 pm »
Тамам работа државата да е крива.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8005
  • Плинаш!!!
Одг: Мобилни Оператори
« Одговори #1513 на: 30 Септември 2018, 12:10:41 pm »
Незнам како можеле да ти издадат уред од сервис без да потпишеш ништо. Исто како си можел да го подигнеш уредот без да потпишеш? Нивна а и твоја грешка.

Sent from my Huawei P Smart using Tapatalk


Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Мобилни Оператори
« Одговори #1514 на: 30 Септември 2018, 13:45:58 pm »
Кај издаваат уреди без да потпишам? Да однесам све на сервис, да си ги подигнам и после да ги барам уште еднаш гратис.

За! - да му го испушиш на цел форум