Еве рецимо, благо оф топик, пошто не е за мобилен оператор, ама пак мислам дека е битно да се каже...
Од 16ти април (вторник), па наваму, сум без телефон, без ТВ, без интернет по дома... Три дена нигде ги немаше, ни техничка поддршка, ни сервисери, ни бутур... Се јавив пак на „бесплатниот телефонски број“, на 19ти (петок) и почнав да им се дерам таму. Не дека ми е крив операторот што го чекам „помалку од една минута“, ама пошто „поради контрола на квалитетот, разговорот се снима“, си дадов за слобода малце да ги отерам... Во саботата (20 април) кај 12 саат ми се јавуваат, да поминеле да видат што е проблемот... Па мамата у сред орто-центар, на убав сончев ден, јас дома ли ќе ви дежурам пошто може, а може и нема да се јавите/поминете?! Остана за понеделник, да се јават, до 9 саат сабајле. Нормално, се јавија во 14, за да „поминеле“... Замисли, немало никој дома, оти на работа биле луѓево, па треба да искачаат од работа, да идат дома... Нејсе, бидна и тоа... И? Линија - во ред, уред - во ред, рутер - во ред... Платени услуги, сеуште нема. „Ама знаете, копавме, премостувавме, ова е некој од подземните кабли...“. Што па мене ме боли цефка за тоа?? Дали тоа треба да е патетично оправдување за ненавремената интервенција и немањето соодветна услуга? И уште згора на се’, ми стигна порака дека дефектот бил отстранет. Идам дома, и нели, ќе си го прашам колку е дефектот отстранет... Пак се јавив, се изначекав „помалку од една минута“, и пак ги отерав у 16... И као демек, денеска е отстранет дефектот (пак ми пуштија порака), ама некако не ми се верува. Додека не отидам дома да видам, не би можел да зимам здраво за готово.
Срамота, брука и резил, за една компанија од типот на T-Home. Клошари.