Кхммм....(clearing throat).
Трите Мустанзи во градов што се V8 и на СК таблици се околу 24-25.000 евра.
За да го прфрлиш на СК таблици прво треба ууубаво да се брцнеш во џеб за да платиш дебела акциза на државава ,покрај редовните давачки.
Затоа Мустанзите од оваа генерација во Германија се околу 15-18.000 средна цена, а кај нас се 24.000.
Али , па во Германија нов Мустанг V8 е 46.000 почетна...кај нас над 60.000, пак заради акцизата, па види ти сеа...
Дека не е канта, не е.
Дека троши, троши...
Дека 300 КС не се доволно, не се...
Дека за пола саат се прави 420-450 КС, се прави, затоа што под хауба нема прдеж од 4 цилинди нагриган со турбини, туку има потентен осмак кој е основа на првиот мотор ставен во Koenigsegg.
https://www.youtube.com/watch?v=-p-b2wwrS4QOn February 28, 2005, the Koenigsegg CCR used a modified, Rotrex supercharged Ford Modular 4-valve DOHC 4.6L V8, which produced 806 hp (601 kW), to achieve a top speed of 241 mph (388 km/h). This engine used a bore of 94.6 mm (3.725") and a stroke of 94mm (3.700). The bore was achieved using Darton M.I.D. Sleeves. This certified top speed was recorded on February 28, 2005, in Nardo, Italy and broke the McLaren F1's world record for fastest production car.[61] The accomplishment was recognized by Guinness World Records in 2005, who gave the Koenigsegg CCR the official title of World's Fastest Production Car. The Koenigsegg record was broken several months later by the Bugatti Veyron. This engine is the basis for Koenigsegg's twin-supercharged flexible fuel V8 seen in the CCX.
https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Modular_engineДека пола Скопје наместо да го ебе, радо би сакал да го поседува, Сака..
Има и зашто.