Пишав пред некој пост за километрите, вистински се, го пишав и моделот на моторот исто пред некој пост претходно. Z19DTH.
Клапна на усисна грана, како на BMW, swirl flaps.
Мислам дека клапната на усисна е различно од swirl flaps. Klapnata na усисна е на влезот на усисна грана, додека swirl flaps затвараат еден усисен вентил во одреден режим на работa. Клапната на влез на усисна грана е тоа што го викаат "throtle body" но кај дизел сосема различна улога има.
http://www.fiatforum.com/stilo/189887-jtd-16v-swirl-flaps.html#post2041989И двете стардаат од слична мака. Кога ќе почне пиздарија заради over fueling (ремапи, пукната црево, лош MAF, лош MAP ...) во комбо со посран ЕГР почнува голема количина на саѓе да влгува и да се лепи по овие делови. Дополнително ако се умеша проблем со кондензатор на уљни испарувања или да ти лигави по малце од турбина, добиваш “цврст џем од капина“ во усисна грана, клапна, swirl flasp и ЕГР.
Тоа е таа симбиоза на технологија која треба да го намали загадувањето. Едно место ќе те репне, и ако не го откриеш брзо, фино метастазира.