Треба да се забрани. Знаете ли колку има такви возила со мегаломски мотори, перформанси и слични чуда во државата? Комотно можеш да ги изброиш точно колку има во секој град, претежно во Скопје не повеќе од 500 баш такви како што кажувате, w8,w12 5,0, 280,коња,300,500коња...такви возила има многу малку ја не гледам такви возила секое второ да е по улици или на плацеви да се продава.
Државата точно знае кои автомобили најмногу се донесуваат од еу дали е – Италија, Германија, Австрија, Швајцарија. Италија некако им е најисплатлива, некои заврзлами прават со давачки, сите гледаме по плацеви. Генерално тоа се Опел, Пежо, Рено, Цитроен и слични европски производители. Сето тоа ѓубре, старо од 2010 година па нагоре, е донесено и се продава тука во бог знае каква состојба и чудесии. Народот е сиромашен, купува што му се сервира, друго нема – а потоа главоболки колку сакаш после купување на такво возило. Веќе ни половно возило старо 10 години во возна состојба со вложување е скоро 10илјади евра.Оставаме на страна уште колку ке издржи и во која возна состојба.Нов кинез МГ 15иљади евра.нов 0км.Какво и да е па еве го шаоми телфон е 4699 денари па служи да не збориме за авто.
Зошто треба да се забрани? Прво свеста да се подигне кај народот дека не треба да мизерува тоа што му нудиш тоа прифаќа мора крај да се стави на тоа, ако му се сервира паризер со тек на време ке се навикне но ако му се сервира аспарагус стекче друго е. Секој заслужува да вози соодветно возило, со регулативи утврдени по нормалност – барем клима да има, основно нешто бидејќи летата се неподносливи – и други работи што сочинуваат едно возило функционално.Ја сум бунтовник за половњаци па нека ме расперат и нема човек,т,е не постои во Македонија кој не се изгорел со половно ауто.Па човече ако си се изгорел ти како татко,брат,другар,било што , зар треба и друг да наследи тоа?! пример син да купи исто половњак од Џенова донесен и тука у Тафталиџе сега пладнува и се вози и оп со фалинка со проблеми со ова со она.Да бил асално тоа ауто ке си останело у Италија.Зошто ние сме 2миљона што од кај нас не извезуваат кај нив да возат еу е големо тржиште нек се вози по Минхен,Милано од тука купен половњак?!Или ние немаме производство зависиме од увоз ја мајката така а,нене не се сите глупи не глупи тука има свесни луѓе.
Јас ти гарантирам дека над 90% од тие возила имаат фалинки од увоз. Во нивните држави нема да поминат технички и нема да бидат пуштени во сообраќај. Кај нас? Кај нас менталната култура е назад, се уште стои во место. Како што се учи писмено сообраќај, така треба и моторно – да имаш исправно возило. Последиците сите ги гледаме и сме неми сведоци на тоа што се случува веќе со децении кога треба да биде доста, што ќар народот има од тие давачки кога пак обичниот свет се бори за 500 евра плата и упорно у упорно му нудиш крш половњаци стари коли ватафак.Државата да си воведе стратегија за возен парк по глава на жител,да продолжувам пример како Казахстан,Азербџан некои други држави тоа го средија со кинезите да има нови возила по глава на жител да не зависат од увози на кршеви, example една Хрватска се електризира со коли и не знам точно дали за 5 год е предвидно целосно опфаќање.Што значи сите нови возила по глава на жител ке вози ново ауто така се учи и култура за кола.Кратко и јасно темата доста е вака број 6 кој е број 9 па кој како милува да гледа и биде реален со себе и со состојбата.Да е добро луѓе не е добро во Македонија под итно сериозни промени треба во врска со колите и што се се вози по улици.