Рачен мењач е на место во олд тајмер, во спортско старо гете кабрио, во нид фор смит масл кар, во супра со 1000кс.
А во модерен граЦки хечбек како Широко со 1.5 мотор кој е далеку од спортско ауто и ќе се вози исклучиво до кафич и назад, не баш. За оваа намена рачен мењач е на место само заради поевтино одржавање.
Електрична за секој ден, аутоматик ако немаш пари за електрична, pdk/dsg/dkg за забава, а рачен само ради заштеда или мерак во кола што ти прави мерак, иначе е максимално obsolete(не знам дали има соодветен збор во нашиов богат јазик, излишен?).
Во нормални услови возам по 15-20ккм годишно и живеејќи во Шупакленд каде што од Аеродром до центар ќе сменам 894 пати брзина, воопшто не сакам да чујам за рачен мењач. Животот е прекраток да мењаш сам брзини во Скопје.