Коа веќе се спомна Е60ка, во споредба со W211 кое е подобро, или тешко прашање? Некој што имал искуство со двата модели... 😁😁😁
За комфорт дефинитивно мерцедесот. Ако е добро наџиџан со опрема, интериерски е некако по луксузен од BMW-то, е60ката е многу спортска како за лимузина.
Ако си мераклија за возење, E60ката врти многу поубаво и ги чувствуваш тркалата како врват врз патот, за разлика од Мерцедесот кој има типична вожња како да управуваш брод. Исто така автоматски менувач кај дизелите 7G е многу добар на Mercedes, ZF-oт на BMW е малку спор до 2007ма, со фејслифт моделот иде кобрата која доста убаво шалта.
И двете се одлични коли кои и после 500к километри изгледаат многу малку истрошено.
Според мене со BMW-то добиваш многу повеќе за парите, со тоа што одржавањето е за нијанса поскапо.
Како шалта кобрата побрзо кога е истиот менувач о друга рачка?
Ваљда субјективно доживување.
Има три изведби на истиот мењач во е60 односно премин од механички шифтер на електронски (џоистиче), кој почна кај f01 па после се прелеа и во другите модели.
Ова е пред фејслифт:
Ова е после фејслифт/LCI Life Cycle Impulse - Првава е нормалната рачка народски позната како ,,кобра“, инаку истиот мењач од пред фејслифтот со иста брзина мења.
Вторава е индикатор за SAG Sportautomatikgetriebe изведба - пак истиот мењач само со различен софтвер кој допринесува за нешто побрзо шалтање и бонус педалчиња за мењање ,,bErzini na volanT" народски познати како F1.