Линкот не дава ништо, а Renault Clio II 2.0 16v има 3 верзии.
Одржувањето зависи од тебе, те. како ти сакаш да го одржуваш, колку пари сакаш да фрлаш по него, а и од тоа како го возиш.
Воглавно имаат 2 слаби страни, мењач и заден трап. Мењачот е слаб во секој поглед, од синхрони, диференцијал, потисна и ламела. Задниот трап е многу нежен (тенок) и често знае да се подискриви па да добиеш затворена задница. Али и за двете има безброј добри решенија 
Потрошувачката не е страшна, очекувај од 9-11 градска.
ke ti e maka da kazis po nekoe resenie ?
За мењачот треба пазење. Нов сет синхрони си е нормална работа. За поголеми егзибиции и крвници, има сетови кои го појачуваат менувачот, особено куќиштето на диференцијалот кое знае да пукне кај спуштено возило. Ваков кит има ставено во плавото клио 182.
За задниот трап, можеш да си правиш појачувања кај лимар какви што сакате. На интернет има и готови флакови кои треба само да ги завариш.
Домача радња

Профи кит
