Реален како програмата на ВМРО.
Сите делови како каишите, гумените црева, антифриз, масло (ако не е сменето), глицерин, амортизеритекои ни ги менуваат при сервис се тазе излезени од лента, keep dreaming. Стоеле во продавница и магацини со месеци.
Коливе вака се подобри од сите наши редовно одржувани коли.
Што кажа... Немаш појма друже од ова, ама ајде еве ќе ти разјансам за да не тропаш следен пат.
Каишите во продавница не се ОПТЕГНАТИ (напрегнати), во гумените црева нема течности, антифризот ОКСИДИРА (затоа и маслата, антифризот, глицеринот се продаваат запечатени најчесто со фолија), амортизерите на РАФТ и на кола е сосема различно. Инаку има уште многу други работи што стареат како на пример КЛИПЧИЊАТА на кочниците (скапуваат САМО од стоење), цилиндрите во моторот се СУВИ и се случува да фатат корозија кај кариките, гумите се за у канта, акумулатор, СЕМЕРИНЗИ и остали меки заптивачи. На сето ова додаи временски влијанија, сонце, влага, толпо, ладно...