Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Цитат: djidji на 11 Мај 2011, 18:02:54 pmЦитат: Deni на 11 Мај 2011, 17:54:26 pm„Река тече, камен влече...“„Kалибра ветер сече...“а новава е к'о мече.
Цитат: Deni на 11 Мај 2011, 17:54:26 pm„Река тече, камен влече...“„Kалибра ветер сече...“
„Река тече, камен влече...“
Цитат: Deni на 11 Мај 2011, 18:06:42 pmЦитат: djidji на 11 Мај 2011, 18:02:54 pmЦитат: Deni на 11 Мај 2011, 17:54:26 pm„Река тече, камен влече...“„Kалибра ветер сече...“а новава е к'о мече. кој што сака нека рече
Сеа ми се јавиа од Минхен, значи името на новата калибра ке биде, Инсигниа КупеЧао, Пријатно !
Цитат: RikiRulz на 12 Мај 2011, 00:20:09 amСеа ми се јавиа од Минхен, значи името на новата калибра ке биде, Инсигниа КупеЧао, Пријатно ! Рики, пребацила централата... BMW e у Минхен, Opel е у Риселсхајм... Те заебаа некој по телефон
Iskreno ni prvata Calibra,a ni ovaa ne me bendisuvaat...
На времето кога излезе Калибра луѓето неможеа да веруваат дека може да излезе толку шилесто ауто. Беше синоним за брзина и уникатен дизајн и покрај тоа што во основа беше вектра без две врати. Денес тренд е правење гломазни аута што не им иде у прилог на купе аутата. Ова горе е далеку од лошо но за да ја повторат славата на Калибра стварно ќе треба да засукаат рукави и да запотат гзот а не само да кркаат кобасици и да пијат пиво и од една платформа 4 фабрики да прават коли во 6 класи и 3 држави.