ја закачив прееска на компјутер со тазе купениот обд то 3 пин конектор... епилог:
појави 4 грешки:
-ламбда сонда
-котрола на проток на воздух
-сензор за температура на воздух
-сензор за палење на брегаста што ја врти
ресет-бришење на грешките и за 5 секунди се појавија пак без ламбда сондата.. за нејзе очигледно работи и е без проблем, запаметена грешка е од претходно, пошто во обиди да се среди некогаш некој проблем, ја исклучила и пак ја вклучила одпосле ама компјутерот запаметил како грешка...
на рачно одчитување покажува дека клапната не затвара целосно. ја отворив и видив дека уствари илјадници литри плин прошле преку нејзе, замастена целата.. сака сам чистење и ке се среди... веројатно следователно од тој проблем е и со палењето на брегаста... во линија врзан сериски проблем. ако не би работел тој, колата не би запалила и не би работела.. тоа е отчитувањето за бензинските дизни.... значи со чистење се средија овие 2 проблеми
останува проблемот со мерење на температурата на усисниот воздух... во гаража имаше барем 15 степени, го запалив и во место загреав моторот, автоматски би требало да влече воздух загреан одоколу кој има барем 20 степени... на рачно одчитување покажува -25... дефитивно сензорот е сјебан...
полнење 14.4 со и без упалени светла, парно и све остало исти напон покажува... абс петка, без проблем и сите други параметри петка... му се јавив уште еднаш на тој што му ја зедов алфата да го прашам кога последен пат ја ставил накомпјутер он вика НИКАД ДРУЖЕ не сум ја ставил на компјутер...
нејсе... ке се средат и тие ситници деновиве...