Прво, да ви се заблагодарам на сите за одговорите. Запрепастен сум од информациите и помошта што ја добив од вашава онлајн ауто-заедница. Апсолутно не го очекував ова.
ќе пробам да одговорам на сите прашања/подпрашања, и ќе поставам и некои нови... однапред фала за одговорите...
@Smichka човекот во фиат ми рече дека за да се замени ова ECU со половно потребно е да се најде идентично вакво (се гледа некој сериски број на постоечкото), на половното ECU ќе треба да му се напраи virginaze (не знам превод за ова), па после да се вгради во колата. он спомна цена од 70еура само за virginaze... така да, шансите за наоѓање ECU од отпад се минимални...
@Martin | Alfistaа кога колата беше во сервис, направено е ресетирање на ECU-то, меѓутоа тоа не сменило ништо...
@AllMightyMe да беа тие србите некаде поблиску без многу размислување ќе го однесев кај нив, вака, постои ризик да се упатам на пат од 450 километри со полуисправна кола...
@DimitarMK се слагам со тебе димитар, од информации што јас успеав да ги приберам од вчера до денес (што од овде, што од странски форуми, што од луѓе), можам да заклучам дека купување половно ECU е најмалку добра опција.
@Ogi88 фабричка мана е, на повеќето коли од тој период им се појавува истиов квар. новата верзија на пунто има друго ECU кое многу многу поретко ги има овие проблеми.
@Martin | Alfista пиши ми број од човекот те молам, ќе го побарам уште сабајле.
@Ogi88 Errors detected by the Control unit: грешка1: P0300 - Ignition failures (generic) - intermittent (danger of catalyser overheating) - ова го имаше два пати и грешка2: P0352 - Coli 2 - SC To Ground / O.C.
@otrakan по тоа што успеав да го прочитам овие денови огромна е веројатноста да се работи за механички проблем
@ZokiPet проблемот почна да се јавува постепено, најпрво се појави на неколку секунди, за по една недела да се појави пак (пред 25 дена отприлика), сеа се јавува почесто. би ги пробал овие работи, имам пријател кој е врвен електроничар, и од ова што го прочитав до сега, доста веројатно е дека ќе пробам сам да го поправам ECU-то. прашање до тебе, и до сите останати, кај се наоѓа ECU-то?
кој конектор треба да го мрдам во моменти кога се случува проблемот за да утврдам дали е ладен лем во прашање? ова секако ќе го гуглам, ама сепак, ако некој од овде ми пише, ќе биде супер. дали при вадење треба да внимавам на нешто особено, освен што колата треба да е изгасена?
уште еднаш, фала ви на сите