Педерскиот момент, осем цената секако е и изборот на пумпи. Чудно е што еден OMV не доаѓа. Секако во оваа ситуација, кога има 2ца големи играчи кои го делат пазарот лесно им е да направат монопол.
Цените на горивата нема да се променат, дури да дојдат и 100 странски компании. Ќе се промени квалитетот ( на подобро ).
Иднината секако е во електричните возила, кои сеуште се слабо или недостапни. Секако дека на некој голем ова уште му одговара.
Зарем не е чудно во 21 век со сите технологии што се достапни, автоиндустријата за електрични возила да е тооооолку спора.
Предлог за размислувње, кој не го гледал нека го погледне. Who killed the electric car
Уште пред 10 години во Америка дојде RAV4 комплетно електрична. Со одличен дијапазон на движење и полнење од обичен штекер. После кратко време Тојота го прекина производството. Погодете зошто.
Возилата на електричен погон, без проблем можат да имаат и по 500 км радиус, поленти по дома. Сега правецот е да се обезбеди нестандадно полнење на станици, така да делумно преку нив се контролира, како што се контролира сеа со бензините.