Кога ќе те прашаат каде си бил на одмор им одговараш како се викаш?
Каква врска имаат одлукиве со производствените трошоци за дизел и бензин?
Кога ќе ме прашаат каде сум бил на одмор, обично избегнувам да им одговорам.
Одлуките ја рефлектираат цената по која рафинериите ја продаваат на берза во тој момент. Дали нив ги кошта производството волку или онолку - небитно. Ти праша (парафразирам) „од вчера ли е ценава на дизелот поскапа од бензинот“, ја ти кажав - не. Одамна било така. Ете, јас успеав до 2006-та да стигнам, кога сеуште дизелот имал сулфур, а бензинот имал олово. Тогаш уште имаше „зимска“ и „летна“ нафта, едната поефтина со повеќе парафин у нејзе, другата подобро рафинирана и со деривати за немрзнење.
Нејсе, имаме петрохемиски стручњак тука, кој не се согласува со оноа рафинериите што го кажуваат, а јас само го пренесувам. Јас не можам да спорам со него, пошто сум далеку од стручњак по петрохемија. Само може да пренесам што сум дознал читајќи. Нешто како ова:
Transition to Ultra Low Sulfur Diesel (ULSD)
ULSD is a clean-burning diesel fuel that was gradually phased into the market between 2006 and 2010, replacing on-highway diesel fuel, known as Low Sulfur Diesel. The environmental benefits of ULSD are huge but they bring extra costs. To produce ULSD, the refining industry had to invest approximately $8 billion into infrastructure. The daily refining costs for ULSD are also higher. All of this influences the cost of diesel fuel.
Изглеа се игра некоја игра со дизелов....
Прво ве навлекоа дизели да купите, па после го фрлија у вис со цената...