E aj sea! Why?
бикос, на сите “им се дешава“ да има залета лоша цистерна... уствари муабетот е многу едноставен. резервоарите се под земја, на една константна или приближно иста температура зиме-лете... кога ке стигне цистаерна, нека има 15-20 степени разлика во горивото и резервоарот, одма ке се појави кондензација, а тоа е вода обична. и како таква се таложи на дното исто како и ѓубрето. и нај едноставно е... на претходниот ден, кога СИТЕ ТРЧАА ЗА ДА НАТОЧАТ ПОЕВТИОНО ГОРИВО лесно е за верување дека нивото во танкот стиганл до таму да повлекува и вода. значи лук оил не е нешто поспецифичен од другите бензински, кај сите е исто, сем муабетот е дека лук оил во задњи период очигледно повеке точи гориво од другите, тоа знали почесто свеж дортур на деривати а тоа значи поголеми шанси за повеке кондензација, повеке вода... иако мислам дека имаат и специјални филтри за водата... едни како сита се...