Прашањево го поставив на Маршер, но еве и тука, доколку кај некој се појавила иста или слична ситуација нека сподели што било проблемот и како ја решил.
Вечерва, ја палам колата и сијаличката за уље не се изгаси, тргнав да возам и цело време свети.
Ја запалив и изгасив на неколку пати, и пак исто со тоа што некогаш свети некое време после палење, па се гаси за да за пола минута пак светне.
Уље има 3/4 на шипката. Од нигде никаде ова, не е возена 3-4 дена и сега ова се случи. Откако се случи ова не ја возев, односно само од паркинг ја симнав во гаража.
Кога снемува уље сигнализира на бордот и на дисплејот на шалтаблата под обртомерот, а сега свети оваа сијаличка:
Инаку нема ништо чудно во работата на моторот, се си е како и претходно. Малку штракаат вентилите првата минута откако ќе ја запалам кога е ладна но потоа се смируваат и не се слуша.
Јас како лаик на што помислив.
Проблем со уљната пумпа, бидејќи и претходно штракаа вентилите на прво палење, додека е уљето доле и густо. Чим поработи минута барем нема гајле се стишува моторот.
Недоволен притисок на уљето, што пак ми иде на пумпата.
Можда е и некоја ситница, филтерот за уље, бидејќи е некоја марка “Мастер“, ако воопшто филтерот може да прави некаков проблем.
Инаку откако се сменети филтерот и уљето имам поминато ~6000 км.
Секој совет или искуство е добредојдено.