Автор Тема: Каков бензин да се користи 95 или 98  (Прочитано 38154 пати)

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6204
  • 69
Одг: Каков бензин да се користи 95 или 98
« Одговори #90 на: 12 Август 2012, 20:08:08 pm »
Подобро е 98ца да се тури во кола со мин 95 препорачани од производител бидејки 95ката никогаш нема 95 октана. 98цата има повеќе шанси да има 95

???

он топик:
Дали некој знае што е тоа ОКТАН?
За кој и цело време се дискутира ;-)

Или што повеќе, тоа подобро...Да има...Да не е малку случајно :)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Каков бензин да се користи 95 или 98
« Одговори #91 на: 12 Август 2012, 20:16:01 pm »
Па тоа е тоа, мнозинството „знае“ дека октан е мерка за квалитет...
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен KaZaN

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3950
  • Шуруп Мајстор
    • Шуруп Мајстор
Одг: Каков бензин да се користи 95 или 98
« Одговори #92 на: 12 Август 2012, 20:19:55 pm »
стариот беше у Бугарија пред некое време. на враќање стаил Shell V Power... Разлика у споредба со нашиве горива... ОГРОМНА !!!

Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2241
Одг: Каков бензин да се користи 95 или 98
« Одговори #93 на: 12 Август 2012, 20:20:21 pm »
Октанот не е мерка за моќност на горивото.Што повеќе октани толку поконтролирана детонација,односно горивото со повеќе октани може да трпи поголеми притисоци без притоа да дојде до замозапалување.
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Каков бензин да се користи 95 или 98
« Одговори #94 на: 12 Август 2012, 20:22:50 pm »
^^ Колаче за тебе Ауди:
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен infected

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 402
Одг: Каков бензин да се користи 95 или 98
« Одговори #95 на: 12 Август 2012, 21:30:33 pm »
Има три причини зошто користам 100октански бензин и тоа

- По мене ниту 95 октанскиот нема реални 95 октани, ниту пак 98 октанскиот нема 98 октани.
- Втора причина е што со 95 октанскиот на угорници доста често знам да ги слушнам вентилите како тропкаат.
- Трета причина е што со 100 октанскиот колата ми троши пола литро помалце на 100км во однос на 95 октанскиот и по некои пресметки ми испаѓа поефтино да возам на него.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Каков бензин да се користи 95 или 98
« Одговори #96 на: 12 Август 2012, 22:44:59 pm »
Ставам 98 октански зошто ми е кејф! Ќејфот се плаќа - факт!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Каков бензин да се користи 95 или 98
« Одговори #97 на: 13 Август 2012, 00:04:09 am »
@Simo
Јас сакам да сум цар! ФАКТ! Доволно бев јасен со фактов, нели?

@infected

Разликите кои ги забележуваш помеѓу горивата не е поради нивниот различен октанскиот број туку поради нивниот различен квалитет!
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен deanMKD

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1330
Одг: Каков бензин да се користи 95 или 98
« Одговори #98 на: 13 Август 2012, 01:07:25 am »
Имаат и 95 и 98 октани, можда и повеќе. Од 98 октанско гориво има потреба само ако моторот е така дизајниран!
Октанскиот број не е мерило за квалитет на горивото. Други се мерилата за квалитет од кои и ќе зависи моќноста, потрошувачката и влијанието врз механичките делови на моторот.

Најиздржан коментар...:D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Каков бензин да се користи 95 или 98
« Одговори #99 на: 13 Август 2012, 01:12:25 am »
@Gojdo, Па си! :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Каков бензин да се користи 95 или 98
« Одговори #100 на: 13 Август 2012, 01:53:01 am »
Сакам да сум цар на светот. Јас да владеам со него.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7561
Одг: Каков бензин да се користи 95 или 98
« Одговори #101 на: 13 Август 2012, 03:37:29 am »
Сакам да сум цар на светот. Јас да владеам со него.

Не дава Чак Норис јбг ...

Отсутен yarre

  • Bearing Expert
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1389
  • www.lagermax.mk
    • LAGERMAX
Одг: Каков бензин да се користи 95 или 98
« Одговори #102 на: 13 Август 2012, 07:01:34 am »
Подобро е 98ца да се тури во кола со мин 95 препорачани од производител бидејки 95ката никогаш нема 95 октана. 98цата има повеќе шанси да има 95

???

он топик:
Дали некој знае што е тоа ОКТАН?
За кој и цело време се дискутира ;-)

Или што повеќе, тоа подобро...Да има...Да не е малку случајно :)

Ете, Ауди ме претрка :)

Golf6 1.4 ТSI мотор, со 95 ка штракаат вентили, и осетна е расликата во влечење. Согласно луѓе познавачи на работите ( вработени во Окта, во процес на рафинирање ) во МК никогаш не се постига Октанскиот Број ( RON ) кај нив, а ретко и од увозните бензини.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Каков бензин да се користи 95 или 98
« Одговори #103 на: 13 Август 2012, 07:39:06 am »
На многу коли ја што ги знам штракаат вентилите на 95-ка. 95-ка е еко гориво ... Производителот на автомобилите го препорачува МИНИMАЛНИОТ октански број. Во USA е 87, 92 незнам каде и така, па 100 октани, 102 и тн.
Еве ја и корелација на октанскиот број со енергијата:

Effects of octane rating

Higher octane ratings correlate to higher activation energies: This being the amount of applied energy required to initiate combustion. Since higher octane fuels have higher activation energy requirements, it is less likely that a given compression will cause uncontrolled ignition, otherwise known as autoignition or detonation.
It might seem odd that fuels with higher octane ratings are used in more powerful engines, since such fuels ignite less easily. However, detonation is undesirable in a spark ignition engine, and is signified by audible "pinging" or in more extreme cases "knock".
A fuel with a higher octane rating can be burnt in an engine with a high compression ratio without causing detonation, as such fuels are less prone to detonation. Compression is directly related to power and to thermodynamic efficiency (see engine tuning), so engines that require a higher octane fuel usually develop more motive power and therefore do more work in relation to the calorific value of the fuel (BTU) being used. Power output is a function of the properties of the fuel used, as well as the design of the engine itself, and is related to octane rating of the fuel. Power is limited by the maximum amount of fuel-air mixture that can be brought into the combustion chamber. When the throttle is partly open, only a small fraction of the total available power is produced because the manifold is operating at pressures far below that of the external atmosphere (depression). In this case, the octane requirement is far lower than when the throttle is opened fully and the manifold pressure increases to almost that of the external atmosphere, or higher in the case of forced induction engines (See supercharged or turbocharged engines).
Many high-performance engines are designed to operate with a high maximum compression, and thus demand fuels of higher octane. A common misconception is that power output or fuel efficiency can be improved by burning fuel of higher octane than that specified by the engine manufacturer. The power output of an engine depends in part on the energy density of the fuel being burnt. Fuels of different octane ratings may have similar densities, but because switching to a higher octane fuel does not add more hydrocarbon content or oxygen, the engine cannot develop more power.
However, burning fuel with a lower octane rating than that for which the engine is designed often results in a reduction of power output and efficiency. Many modern engines are equipped with a knock sensor (a small piezoelectric microphone), which sends a signal to the engine control unit, which in turn retards the ignition timing when detonation is detected. Retarding the ignition timing reduces the tendency of the fuel-air mixture to detonate, but also reduces power output and fuel efficiency. Because of this, under conditions of high load and high temperature, a given engine may have a more consistent power output with a higher octane fuel, as such fuels are less prone to detonation. Some modern high performance engines are actually optimized for higher than pump premium (93 AKI in the US). The 2001 - 2007 BMW M3 with the S54 engine is one such car. Car and Driver magazine tested a car using a dynamometer, and found that the power output increased as the AKI was increased up to approximately 96 AKI.
Most fuel filling stations have two storage tanks (even those offering 3 or 4 octane levels): those motorists who purchase intermediate grade fuels are given a mixture of higher and lower octane fuels. "Premium" grade is fuel of higher octane, and the minimum grade sold is fuel of lower octane. Purchasing 91 octane fuel (where offered) simply means that more fuel of higher octane is blended with commensurately less fuel of lower octane, than when purchasing a lower grade. The detergents and other additives in the fuel are often, but not always, identical.
The octane rating was developed by chemist Russell Marker at the Ethyl Corporation in 1926. The selection of n-heptane as the zero point of the scale was due to its availability in high purity. Other isomers of heptane produced from crude oil have greatly different ratings.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6204
  • 69
Одг: Каков бензин да се користи 95 или 98
« Одговори #104 на: 13 Август 2012, 09:04:44 am »
Врска немате...
Џабе ви е и интернет и лаптоп и компјутер.
Да не спомнувам како во стари времиња да барате нешто по книги...

ОКТАН е многу запаллива течност која се наоѓа во нафтата како примеса.
Инаку е јаглеводород со формула (ако некого баш го интересира) CH3(CH2)6CH3...

Е сега името октани доаѓа ради запалливоста на бензинот, односно неговарта експлозивност...
Во минатото, октаните како мерка за експлозивност на бензините се добиваа со додавање на тетраметил олово, кој е едно соединение добиено од изомерите на октанот. Но бидејќи во денешно време оловото е декларирано како непогодно за човековата околина како соединение кое е отровно и загадува, експлозивноста на бензинот се зголемува со додавање на нови соединенија,(нови за нашето уво, иначе датираат уназад 20 години), таканаречени ациклични јаглеводороди.

Е сега одкако знаете што е октан, да прокоментирам малку околу муабетот рекла казала за октанската вредност на горивата кои се проверуваат во ОКТА.
Не ја бранам, ниту ја фаворизирам, но греота е цело време да плукаме и да се правиме паметни, а и дека ние све знаеме...
Не е точно дека горивата излегуваат со пониска експлозивна моќност од пропишаната. Јас лично сум одел во лабараторијата каде што се вршат тестирања на горивата. Секое гориво, односно примероците кои се најдоа таму, а за среќа имав можност да видам моментално испитување и тестирање на 95-ка, 98-ца и еуро дизел, беа со сите пропишани и декларирани вредности...
Горивото од 95 по тестовите и испитувањата, беше 95,03.
98-цата беше 98,1, што е и повисоко од пропишаната норма...
Дизелите се тестираат на мотори, кои работат на некој си 700 обртаи колку што се сеќавам. Моторите стојат на специјални држачи со 300 инструменти закачени на нив, а притоа гориво со количина од 500 мл се сипува во резервоарот и моторот работи се додека не се потроши...Инаку моторите беа од некој си амерички производител. Сите параметри се одчитуваат и се анализираат...

Сега ке ви кажам уште една работа...
Прво. Горивото мора рафинеријата да ја напушти со декларација и сертификат за квалитет. По излегување од капија на рафинеријата, кој што сака може да си прави...
Второ. Знаете ли колку чинат пумпи за испумпување на горивата, резервоарите, технологијата бла бла бла итн...Зарем мислите дека заради лош квалитет на горивото вреди да се дозволат дефекти на целокупната опрема која чини колку неколку Македонии?
Као трето. Дали знаете колкава инвестиција е ремонт на рафинерија? А и додека трае ремонтот колку милиони милијарди евра се губат? Ремонтот е резултат на прљавштина, неквалитетна нафта на која работи итн...
И као трето :) уствари четврто.

Ма и не се битни броевите...
Еве ви уште еден мит кој ми се сере кога ке го чујам...
Му рикнала пумпата за висок притисок од вода во нафта...А бе АЈДЕЕЕЕЕЕЕ? Вода у нафтата?
Нека сервисот ми издаде документ со кој јас ке излезам и ке го тужам претпријатието кое ми натанкало гориво кога се случил дефектот...Имам сметки, не ми е проблем тоа да го направам...
НАФТАТА И ВОДАТА НЕ СЕ МЕШАААТ!!!!!
КРАЈ!!!
Нафтата е полесна од водата и секогаш е горе...Плива...
Ако пумпашите мешаат вода и нафта, прво нешто што ќе рикне е пумпата во резервоарт на бензинската станица...ЦЕНА?
Еве и да не рикне...ама неможе да не рикне!!! Да не објаснувам што и како...Иста е како и пумпата за висок притисок во колата...
Наместо нафта во резервоарот ке ти наточат 99% вода и 1 % нафта...
Колата ке ти стегне перманентно...
Прикаски...Прикаски...Прикаски...
Пумпите за висок притисок рикаат зошто се толку квалитетни...А не ради вода у нафта...басни...Сите точат на тие пумпи...На еден ли само ке му рикне? НЕ...Ке им рикне на 50, 100 коли што наточиле дента...тоа е тоа...

Муќки се прават, но си имаат начини како го прават тоа...Не со вода...Водата е само еден глупав МИТ...
На пумпите во МКД и тоа во сите се точи гориво од ОКТА...Тоа се договори на државно ниво...
Па вие сеа мислете што сакате...И ЛУК оил, и Макпетрол и Окта и тн танкаат од ОКТА...
Не само нашите пумпи...Туку гориво се извезува и надвор...Грција на пример, со кого има договор..итн...

Рафинеријата е иста...Горивото кое се добива со фракциона дестилација во колоните на рафинеријата е за сите исто...Е сеа доаѓа момент кога се додаваат адитивчиња...
БУЈРУМ, хемичари, тим на инженери од нафтени компании, додајте си ја кокаколата во горивата....

Пријатно и убав ден
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.