Автор Тема: Formula 1 - Season 2013  (Прочитано 305668 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20827
Одг: Formula 1 - Season 2013
« Одговори #600 на: 27 Март 2013, 08:43:33 am »
Не се полни со електроника

[img.]http://i.imgur.com/KoQs7qk.jpg[/img]
Ништо од ова дирекнто не им помага во возењето.Само преку овие копчиња може да го сетираат болидот во тек на самата трка.

Како ова не помага во возењето? :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Formula 1 - Season 2013
« Одговори #601 на: 27 Март 2013, 08:54:02 am »
Не се полни со електроника

[img.]http://i.imgur.com/KoQs7qk.jpg[/img]
Ништо од ова дирекнто не им помага во возењето.Само преку овие копчиња може да го сетираат болидот во тек на самата трка.

Како ова не помага во возењето? :)

не помага во смисла на директна помош, како посредник меѓу командите на возачот и реакцијата на управувачките/контролните системи. Ниту еден систем не е full authority, туку се подесуванки.

ABS е „сместен меѓу“ папучата на кочницата и кочниците. TC е „сместен меѓу“ папучата за гас и погонот. Итн итн... F1 нема ништо од тоа. Кај F1 комуникацијата „возач-кола“ е директна, без никакво посредство на каков било контролен систем. Ко картинг или стара кола.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44481
  • Il Moderatore
Одг: Formula 1 - Season 2013
« Одговори #602 на: 27 Март 2013, 09:39:44 am »
Не се полни со електроника

[img.]http://i.imgur.com/KoQs7qk.jpg[/img]
Ништо од ова дирекнто не им помага во возењето.Само преку овие копчиња може да го сетираат болидот во тек на самата трка.

Како ова не помага во возењето? :)

не помага во смисла на директна помош, како посредник меѓу командите на возачот и реакцијата на управувачките/контролните системи. Ниту еден систем не е full authority, туку се подесуванки.

ABS е „сместен меѓу“ папучата на кочницата и кочниците. TC е „сместен меѓу“ папучата за гас и погонот. Итн итн... F1 нема ништо од тоа. Кај F1 комуникацијата „возач-кола“ е директна, без никакво посредство на каков било контролен систем. Ко картинг или стара кола.

Хм... Торк сетинг, миксчр сетинг, бајтпоинт (веројатно на кочници), брејк басланас... доста работи се тука индиректни и прашање е колку само електроника стои позди свичевите.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22225
Одг: Formula 1 - Season 2013
« Одговори #603 на: 27 Март 2013, 09:42:58 am »
Lewis Hamilton kratko i jasno kaza koja e razlikata megu bolidite koi se vozat vo negovo vreme i vo vremeto na Senna.

Отсутен Pal Zileri

  • Сијка Пиштолова
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2464
Одг: Formula 1 - Season 2013
« Одговори #604 на: 27 Март 2013, 11:59:13 am »
Не се полни со електроника

[img.]http://i.imgur.com/KoQs7qk.jpg[/img]
Ништо од ова дирекнто не им помага во возењето.Само преку овие копчиња може да го сетираат болидот во тек на самата трка.

Како ова не помага во возењето? :)

не помага во смисла на директна помош, како посредник меѓу командите на возачот и реакцијата на управувачките/контролните системи. Ниту еден систем не е full authority, туку се подесуванки.

ABS е „сместен меѓу“ папучата на кочницата и кочниците. TC е „сместен меѓу“ папучата за гас и погонот. Итн итн... F1 нема ништо од тоа. Кај F1 комуникацијата „возач-кола“ е директна, без никакво посредство на каков било контролен систем. Ко картинг или стара кола.
Tокму така.Овие копчиња не се ништо специјално и може да се сретнат кај секое возило во WRC,WTCC,ETCC,SP и ST класите итн. итн.
www.domitalia.mk

Замисли како би ни изгледале колите по форумов да имавме нормални 5000еур месечна плата by Deni

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Formula 1 - Season 2013
« Одговори #605 на: 27 Март 2013, 13:21:19 pm »

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11094
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Formula 1 - Season 2013
« Одговори #606 на: 27 Март 2013, 13:34:55 pm »
Lewis Hamilton kratko i jasno kaza koja e razlikata megu bolidite koi se vozat vo negovo vreme i vo vremeto na Senna.

Игзекли мај поинт, само тука презентирана од актуелен тркач и ТВ водител. Ама што знаат они, ние тука повеќе знаеме ;)
Само 2 копчиња на воланот. И треба да мислиш како ќе го извозиш кругот ако сакаш да победиш и да преживееш.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Formula 1 - Season 2013
« Одговори #607 на: 27 Март 2013, 13:44:34 pm »
Не се полни со електроника

[img.]http://i.imgur.com/KoQs7qk.jpg[/img]
Ништо од ова дирекнто не им помага во возењето.Само преку овие копчиња може да го сетираат болидот во тек на самата трка.

Како ова не помага во возењето? :)

не помага во смисла на директна помош, како посредник меѓу командите на возачот и реакцијата на управувачките/контролните системи. Ниту еден систем не е full authority, туку се подесуванки.

ABS е „сместен меѓу“ папучата на кочницата и кочниците. TC е „сместен меѓу“ папучата за гас и погонот. Итн итн... F1 нема ништо од тоа. Кај F1 комуникацијата „возач-кола“ е директна, без никакво посредство на каков било контролен систем. Ко картинг или стара кола.

Хм... Торк сетинг, миксчр сетинг, бајтпоинт (веројатно на кочници), брејк басланас... доста работи се тука индиректни и прашање е колку само електроника стои позди свичевите.

стои многу електроника, но таа електроника не помага при возењето... чек еден копипејст да стегнам: не помага во смисла на директна помош, како посредник меѓу командите на возачот и реакцијата на управувачките/контролните системи. Ниту еден систем не е full authority, туку се подесуванки.

ABS е „сместен меѓу“ папучата на кочницата и кочниците. TC е „сместен меѓу“ папучата за гас и погонот. Итн итн... F1 нема ништо од тоа. Кај F1 комуникацијата „возач-кола“ е директна, без никакво посредство на каков било контролен систем. Ко картинг или стара кола.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55133
  • Махер
Одг: Formula 1 - Season 2013
« Одговори #608 на: 27 Март 2013, 13:49:29 pm »
Картинг или стара кола немаат Drive by Wire. Убаво објасни 'amilton.

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7324
  • French diamond
Одг: Formula 1 - Season 2013
« Одговори #609 на: 28 Март 2013, 01:44:37 am »
Not a valid youtube URL




 ;D ;D

Отсутен Pal Zileri

  • Сијка Пиштолова
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2464
Одг: Formula 1 - Season 2013
« Одговори #610 на: 28 Март 2013, 06:15:58 am »
Lewis Hamilton kratko i jasno kaza koja e razlikata megu bolidite koi se vozat vo negovo vreme i vo vremeto na Senna.

Игзекли мај поинт, само тука презентирана од актуелен тркач и ТВ водител. Ама што знаат они, ние тука повеќе знаеме ;)
Само 2 копчиња на воланот. И треба да мислиш како ќе го извозиш кругот ако сакаш да победиш и да преживееш.

Па не знаеме многу ама затоа F1.com знае ;).Еве статија во која се говори за тракшн контролот и електрониката во спортот,па ќе цитирам само мал дел:

Цитат
Traction control is not new to Formula One motorsport. It has been around in various guises since the 1980s, and cars like the 1992 Williams-Renault FW14-B which took Nigel Mansell to his drivers' championship title were even more electronic-packed than the current cars - featuring computer-controlled active suspension in addition.

Изворот доволно говори за неговиот кредибилитет,повелете линк слободно прочитајте ја цела http://www.formula1.com/inside_f1/understanding_the_sport/5278.html
www.domitalia.mk

Замисли како би ни изгледале колите по форумов да имавме нормални 5000еур месечна плата by Deni

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Formula 1 - Season 2013
« Одговори #611 на: 28 Март 2013, 07:12:11 am »
Lewis Hamilton kratko i jasno kaza koja e razlikata megu bolidite koi se vozat vo negovo vreme i vo vremeto na Senna.

Игзекли мај поинт, само тука презентирана од актуелен тркач и ТВ водител. Ама што знаат они, ние тука повеќе знаеме ;)
Само 2 копчиња на воланот. И треба да мислиш како ќе го извозиш кругот ако сакаш да победиш и да преживееш.

Па не знаеме многу ама затоа F1.com знае ;).Еве статија во која се говори за тракшн контролот и електрониката во спортот,па ќе цитирам само мал дел:

Цитат
Traction control is not new to Formula One motorsport. It has been around in various guises since the 1980s, and cars like the 1992 Williams-Renault FW14-B which took Nigel Mansell to his drivers' championship title were even more electronic-packed than the current cars - featuring computer-controlled active suspension in addition.

Изворот доволно говори за неговиот кредибилитет,повелете линк слободно прочитајте ја цела http://www.formula1.com/inside_f1/understanding_the_sport/5278.html

ама тоа било така. сега не е.

(освен што аутоматски одржаваат брзина у пит, не знам шо друго аутоматски денес е)

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55133
  • Махер
Одг: Formula 1 - Season 2013
« Одговори #613 на: 28 Март 2013, 13:15:57 pm »
Глупости.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Formula 1 - Season 2013
« Одговори #614 на: 28 Март 2013, 13:17:48 pm »
Уф, ова гарант, само кога и како ќе се случи.