Автор Тема: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport  (Прочитано 183541 пати)

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6191
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #660 на: 07 Април 2020, 19:26:44 pm »
Да ти кажам искрено, не сум ги провозал саглам, 200-300 километри градска само, на отворено 10-тина..

За 9.300 денари сет, јас мислам дека нема подобри гуми во моментов, а пазарот ми е дооообро простудиран, во поглед на цени.

Споредено со претходниот сет - Ханкук Кинерџи Еко, се осеќа мала разлика само во возењето, во смисол - овие се малку потврди. Ама, Ханкукот е своевиден бенчмарк за мека гума, така да.. Немам замерка за вложено-добиено.

Бучава - потполно исти со Ханкукот. Нема никаков шум од гума, буквално. Зимските Laufenn ми се бучни.

Економичност - како што кажав, не ми се пробани. Ама, согласно рејтинзите, очекувам зголемување на потрошувачка споредено со Ханкукот, ама не за многу.

Заљубен бев во Ханкукот. Ама, приликите друго наложија, па затоа не купив пак Ханкук. Наредно.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6191
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #661 на: 25 Април 2020, 18:58:43 pm »
25.04.2020 година, 116.889 километри.

Заменето маслото во менувачот, со Fuchs Titan Sintofluid SAE 75W-80.





Уљето ме кошташе 1.200,00 денари за 2 литри. Во менувачот собира 1.6 литри, иако - не знам од која причина, истече САМО нешто помеѓу 900 милилитри и литро. Не капеше од нигде и во овие 12 години прв пат го менувам.

Беше доста густо и црно во шишето. Кога се цедеше, црвени беа капките. За разлика од новово, кое исто беше густо, ама жолто.

Дихтунгот ме кошташе 350,00 денари, пастата - 150,00. Мада, пастата не ми ја бендиса мајсторот, си стави некоја негова.

Работна рака - 300,00 денари. Вкупно - 1.850,00 денари.

Освен забелешката за наводниот недостаток на уље во менувачот за разлика од пропишаната количина, друго нешто што - по мое, е глупо изведено, е самиот менувач, во делот за промена на уљето.

Да, lifetime е, не треба да се менува, ама сепак мислам дека една нормална штопна би било сасвим ОК, наместо капак. А има можност да се изведе такво нешто, не дека нема...



Баш си е конусно изведен капакот, со убав пад. Штопна со 3-4 навои и чао. Вака, дихтунг ќе менувам, не знам што... Па кога шлисна уље на сите страни, кога падна капакот.. Симптоматично.

При рутински преглед, ме израдува мајсторот - задните амортизери почнуваат да потекуваат. Ќе ги менувам валјда нареден месец, иако не сум почувствувал некоја разлика во возењето. До душа, и мнооогу малку возам.

Ми препорача Sachs. Ќе видам како ќе биде.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7884
  • Плинаш!!!
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #662 на: 25 Април 2020, 19:30:48 pm »
За силиконот истото ке го кажев како мајсторот. Квалитетен силикон има во Солид на Victor Reinz околу 400 денари е.

Стварно можеле штопна да стават.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk


Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6919
  • French diamond
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #663 на: 25 Април 2020, 19:55:31 pm »
Sachs се супер, ама се поскапи од другите, ако можиш да си дозволиш ич не се мисли.

Присутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5761
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #664 на: 25 Април 2020, 20:00:33 pm »
Edno prasanje astrava katalizator nema li ?

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6191
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #665 на: 25 Април 2020, 20:08:34 pm »
За силиконот истото ке го кажев како мајсторот. Квалитетен силикон има во Солид на Victor Reinz околу 400 денари е.

Стварно можеле штопна да стават.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk



Јеби га, од кај да знам. Прашав за паста, таа ми ја дадоа.

Sachs се супер, ама се поскапи од другите, ако можиш да си дозволиш ич не се мисли.

5.400,00 двата, не е многу страшно. Ќе видам.

Edno prasanje astrava katalizator nema li ?

Има, лоша е сликата.

Граната, па катализаторот.


Присутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5761
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #666 на: 25 Април 2020, 20:53:26 pm »
Deka vidov pancir crevo cevka i sreden lonec zatoa prasav da ne nema katalizator. Na vektrata kaj mene stoi odma posle pancir crevoto a isto i na puntoto.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6191
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #667 на: 26 Април 2020, 12:16:39 pm »
Те разбрав.

Уствари, вака изгледа...


Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7068
  • хаУс мајстор
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #668 на: 26 Април 2020, 14:31:01 pm »
Има разлика во шалтањето?
Наздравје сервисче.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6191
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #669 на: 26 Април 2020, 14:51:19 pm »
Фала лепо...

Уф, разлика? Со оглед на тоа што имаше 600-700 ml помалку лубрикант од пропишаното, очекував мнооогу повеќе.

Вака, речиси и да нема разлика, освен неизбежниот плацебо момент.

Да повозам малку повеќе, мислам дека би можел попрецизно да увидам дали воопшто има разлика. Башка, сеа и се стопли, така да секако ми е по smooth мењачот, отколку на пониски температури.

На зима, здравје.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10189
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #670 на: 26 Април 2020, 14:53:33 pm »
Можеби нема да се осети разлика, но превентивно е завршена работата.

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7068
  • хаУс мајстор
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #671 на: 26 Април 2020, 17:30:17 pm »
Баш ради тоа прашав, дека фалело.

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1902
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #672 на: 26 Април 2020, 22:28:39 pm »
Ako sakas da osetis razlika mozes da si zemes od LIQVI MOLY adetiv za menuvac na baza MoS2.... Jas koga staviv osetiv dosta poubavo vleguva vo brzini poprecizno nekako, ne deka predhodno imav nekoj problem ama aj si rekov da probam .......

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6191
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #673 на: 27 Април 2020, 09:33:57 am »
Оваа замена ми беше мисла многу време, а изгледа и со право.

Немав проблеми со менувачот, така да... Мислам дека само промената е доволно. Бар за сега.

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5917
Одг: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport
« Одговори #674 на: 29 Април 2020, 11:54:36 am »
25.04.2020 година, 116.889 километри.

Заменето маслото во менувачот, со Fuchs Titan Sintofluid SAE 75W-80.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Уљето ме кошташе 1.200,00 денари за 2 литри. Во менувачот собира 1.6 литри, иако - не знам од која причина, истече САМО нешто помеѓу 900 милилитри и литро. Не капеше од нигде и во овие 12 години прв пат го менувам.

Беше доста густо и црно во шишето. Кога се цедеше, црвени беа капките. За разлика од новово, кое исто беше густо, ама жолто.

Дихтунгот ме кошташе 350,00 денари, пастата - 150,00. Мада, пастата не ми ја бендиса мајсторот, си стави некоја негова.

Работна рака - 300,00 денари. Вкупно - 1.850,00 денари.

Освен забелешката за наводниот недостаток на уље во менувачот за разлика од пропишаната количина, друго нешто што - по мое, е глупо изведено, е самиот менувач, во делот за промена на уљето.

Да, lifetime е, не треба да се менува, ама сепак мислам дека една нормална штопна би било сасвим ОК, наместо капак. А има можност да се изведе такво нешто, не дека нема...

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Баш си е конусно изведен капакот, со убав пад. Штопна со 3-4 навои и чао. Вака, дихтунг ќе менувам, не знам што... Па кога шлисна уље на сите страни, кога падна капакот.. Симптоматично.

При рутински преглед, ме израдува мајсторот - задните амортизери почнуваат да потекуваат. Ќе ги менувам валјда нареден месец, иако не сум почувствувал некоја разлика во возењето. До душа, и мнооогу малку возам.

Ми препорача Sachs. Ќе видам како ќе биде.
600 ден литро?
Да си нарачам од Гевгелија,прашав у Струмица 850 ден литро.😒

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk