Автор Тема: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport  (Прочитано 176386 пати)

Отсутен M.Meskov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 387
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #195 на: 03 Април 2013, 18:35:29 pm »
Ubavo e ednas godisno so WD-40 da se podmackaat mentesinjata na vratite,haubata i bagaznikot. Od nadvoresno podmackuvanje na mehanizmite nema nogu fajde, ama ne e ni loso

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6138
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #196 на: 03 Април 2013, 18:58:25 pm »
WD-40 и овој Wurth Rost Off се за различни намени, или исти својства имаат?

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #197 на: 03 Април 2013, 19:06:11 pm »
незнам што е ова од вурт

wd-40 е одвијач,подмачкувач итн. јас лично го користам за многу работи

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6138
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #198 на: 03 Април 2013, 22:06:56 pm »
Е па, исто и ова е одвијач и подмачкувач..

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #199 на: 03 Април 2013, 22:09:57 pm »
епа тоа е тоа,истата работа,само што wd-40 можеш да го најдеш во милион пакувања а ова си е wurth :)

иначе за wd-40 немало патент,значи може кој сака каде сака да го прави,па се стравува дека ќе се изгуби оргиналната формула :)

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2701
  • Слобода или смрт
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #200 на: 03 Април 2013, 22:14:40 pm »
Малку чепкав и денеска, само хигиена. Темелно чистење внатре, и подмачкување.

Недостапни места..

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


Конкретно да се навратам на она што нема овде изолација. Искрено незнам кај и бил паметот на опел кога во 2008 пуштиле кола без изолација овде. Корса б која е кола од 93 ја има таа изолација. Немаше ни да и обрнам внимание толку да не се ти жалеше дека твојата нема и баш растуравме една корса б ваму кај мењачот и гледам се тоа пуно со изолација и ми текна на твојот пример дека навистина ова класиков е максимално соголен од се можно. Тоа не е добро.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6138
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #201 на: 06 Април 2013, 18:45:16 pm »
Ето видите.. Тоа е Опел, денеска..

Отсутен deanMKD

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1330
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #202 на: 06 Април 2013, 22:20:55 pm »
Diesel си имал можност да присустуваш на расклопување на Астра од поновиве и да видиш дали и тие се осакатени во изолациони материјали.?

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #203 на: 06 Април 2013, 23:56:25 pm »
сигурно има разлика нивото на опременост,неможеш да генерализираш

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6138
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #204 на: 07 Април 2013, 12:40:03 pm »
Diesel си имал можност да присустуваш на расклопување на Астра од поновиве и да видиш дали и тие се осакатени во изолациони материјали.?

Повели, читај:

http://www.carclub.mk/2011/11/23/astra-vs-itself-1/
http://www.carclub.mk/2011/12/02/astra-vs-itself-2/
http://www.carclub.mk/2011/12/09/astra-vs-itself-3/

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6138
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #205 на: 09 Април 2013, 10:46:07 am »
Мал јубилеј од вчера - 40.000 километри!

п.с. сликава, ужас испаднала..



Добро е до сега, али може многу подобро. И ќе биде, се надевам.

А, да, и да се пофалам - од вчера исто така сум магистер по граѓанско право. :D

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6138
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #206 на: 24 Јуни 2013, 18:37:47 pm »
Додека немав пристап ни до форумов, ни до порталот, си барав алтернативна забава.

Перење, глинирање, полирање и восоцирање, воглавно - покрај други ситни зафати.

Одиме со ред..

Време: 19.06.2013-та, нешто ситно преку девет саати.

Употребено:

1. Кофа                        
2. Сонакс Мулти сунѓер                  
3. Сунѓер за прагови и раткапни            
4. Сонакс Ред Самер шампон                  
5. Сонакс Синтетик Шамоа еленска крпа            
6. Еленска крпа за прагови, крила, раткапни и околу врати      
7. Спреј со мешавина од шампон и вода за глинирање         
8. 3M глина                     
9. Изолациона трака за пред полирање и восоцирање         
10. Кент апликатори за полирање                  
11. Сонакс АвтоПолитура                  
12. Сонакс Апликатор за нанесување на восок               
13. К2 Ултра восок (алтернатива за TW Metallic, нажалост)               
14. Микрофибер крпи за после восоцирање            
15. Арф Средство за стакло                  
16. Сонакс крпа за стакло и пластика                           
17. Апликатор за гел                  
18. Сонакс Екстрим гел за пластика               
19. К2 Одстранувач на тврдокорни нечистотии            
20. Тврда четка за поткрила                  
21. Арексонс реставратор на гуми               
22. Заштитни ракавици

Етапи:

1. Перење
2. Сушење
3. Чистење и освежување на гумите
4. Глинирање
5. Изолирање
6. Полирање на рака (три слоја)
7. Восоцирање на рака (два слоја)
8. Повторно перење (поради прашината што се создаде од восокот)
9. Бришење џамови
10. Освежување на црните пластики
11. Чистење на предната маска

Напомена - поминати ми се само хаубата, кровот и издатокот од петтата врата. Немав време, жешко беше, напорно ми дојде и така. Ќе бидат и останатите делови, прилично брзо.

Восоцирав со К2, пошто тој ми беше на рака, се издишив скроз финансиски - сакав TW Metallic. Исто во план ми е и набавка на TW RainRepellent ClearVue, во блиска иднина.

Наредно на ред (по довршувањето на полирањето и восоцирањето) е моторот - перење и конзервирање, или со Сонакс МоторПласт или со Сонакс МОС2 Оил НаноПро, ќе видиме.

Натаму, вадење на тркалата и детално чистење од внатрешна, надворешна страна, раткапните од внатре, како и подвозјето.

Ова е козметичкиот арсенал..



Некои фотки од процедурата и добиените резултати:

1. Резултат од глинирање на кровот



2. Резултат од глинирање на хаубата



3. Рефлексии, после полирање и восоцирање











4. Beading

























5. Предната маска (пред и потоа)











6. Освежување на пластиките













Се на се - задоволен сум, ако се земе во предвид времето, материјалите и работата на рака. Холограмите се намалени - но не и отстранети. Сјајот е одличен, по мои стандарди.

Прво перење - после четири дена (вчера), и грубо околу 700 километри поминати на отворено, во еден ден: 

                  

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7794
  • Плинаш!!!
Одг: Re: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #207 на: 24 Јуни 2013, 18:54:49 pm »
Браво, одлично сработено и вложено многу труд. Кажи ми за што служи глинирањето? Што одстранува и од што заштитува?

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5834
Одг: Re: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #208 на: 24 Јуни 2013, 19:35:19 pm »
Браво, супер си ја сработил со мерак. :)
Жиле со глинирање го чистиш лакот, површината треба да стане мазна, ја припремаш  за понатамошна работа.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #209 на: 24 Јуни 2013, 19:48:52 pm »
Ае од кај ти е таблицава GE? Од Германија?