Гласање

Која марка на акумулатори се најдобри според вас?

Exide
141 (42.6%)
Black Horse
32 (9.7%)
Vesna
22 (6.6%)
Topla
63 (19%)
било кој...
73 (22.1%)

Вкупно гласови: 330

Автор Тема: Предлог за акумулатор  (Прочитано 763704 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1230 на: 25 Октомври 2017, 20:32:37 pm »
14.4 треба да е.
На лер може да е нешто помалку....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1231 на: 25 Октомври 2017, 22:00:50 pm »
Зависи колку е тоа нешто :) Ako e 14.38 пеки, нели и самите мерни инструменти имаат отстапки. Сепак муабетот ми е за домашни услови, инаку профи се испитува со осцилоскоп...

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1232 на: 25 Октомври 2017, 22:16:54 pm »
Мојот алтернатор или реглерот е 14.2 волти. И на лер, и на 5000 вртежи, 14.2 волти покажува, така да секој реглер е различен, али во глобала се нешто над 14 волти.
И не треба волтажата да се накачува со зголемување на вртежите. Волтажата ќе се зголемува само ако ставиш испразнет акумулатор, па првично ке покаже пример 13 волти, па на туража ќе наголемува.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1233 на: 25 Октомври 2017, 22:26:40 pm »
Башка муабет е ако си заборавил сијалици, па си запалил на клеми, па покажувало 13в.... :) 14.2 е бааѓи не прецизно, да не речам ептен одоко... Ми се има десено ист со различна батерија да покажува ептен различни вредности. Од тука, првично подобри се аналогните волт-метри, ем при ниски вртежи се приметува како игра стрелката што посочува на некој дефект. за точна дијагноза има цела апаратура.... првично,да ако е напонот 10в сигурно нешто не е во ред, но ако покажало кај мене 14.2,  кај тебе 14.5 може само да си нагаѓаме. Во најлош случај, ќе ја протурка зимава :)
П.с. ако се менува напонот под лер гас и под туража може и лер-гасот да е разштиман...

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1234 на: 25 Октомври 2017, 23:06:05 pm »
Со мултиметер мерено, 14.2 на лер без никакви потрошачи. 13.9-14.0 со пуштени средни светла, па 13.7 со парно и така натаму, со сите потрошачи пуштени, парно, светла, заден греач, трепкачи, задна магленка, нешто испод 13 волти.
Исто така на пуштени ете средни светла и парно, 13.7 волти на лер, давам туража, и понатаму стои 13.7 ;)

Не смее напонот да варира на туража кога акумулаторот е полн, односно неможе на 850 вртежи да дава 14.2 или ете 14.4 волти, а на туража, на 6000 вртежи ќе треба да замине преку 15 волти ? Ќе ти оштети електроника по колата ако напонот варира до толку при големи вртежи.
Струјата е таа која се накачува со вртежите, напонот секогаш е стабилен.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1235 на: 25 Октомври 2017, 23:25:01 pm »
Не смее над 14.7...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен nidzzo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 241
  • No.1 battery POWER DURACELL
    • www.akumulatori.com.mk
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1236 на: 26 Октомври 2017, 08:32:30 am »
Здраво на сите, на кратко:

1. Од 43ач до 53Ач нема никаков проблем, минимални разлики, според нашето искуство ако колата е со фабрички 43ач и нормално е да се стави 10% појак акумулатор поради самата амортизација на возилото, сакам да кажам не е ново возилото веќе и тоа мора да се земе во предвид.

2. Да бидеме реални акумулатор нов со напон 12,3 Волти е празен! И во него е настапена сулфатизација, се испод 12,5 волти мора да се стави на полнење!

3. Полнење на алтернатор кај возило се мери со баждарен инструмент, има  разлика од "мајстор" до "мајстор" ако ме разбирате, и секогаш пракса е да се мери со два инструменти, еден дигитален и еден аналоген.
   Полнењето варира од марка на возило до марка, на пример француските коли нормално полнат 14.7V 14.8V и затоа консумцијата на вода(течност) во акумулатори кај нив е поголема од возилата на  VW на пример,  VW има полнење на алтернатор во просек од 13,9v до кај 14,4v нели има возила во МК од ГОЛФ 1 до ГОЛФ 7.
   Но да резимираме, полнење на едно возило прво се мери со вклучени потрошувачи (како што напомена некој колега погоре)
   -Светла
   -Радио
   -Клима (Обавезно)
   -Вентилатор на 1 (кец)

  И само така правилно ќе добиеме отчитувања, кои треба да бидат од 13,7 волти до 14,8 (макс) тој е тој 1.1 волт кој прави едно возило да работи,пали ,функционира добро и пред се да трае акумулаторот години и години.

    Во Скопје може бесплатно сите проверки да ги направите во  DURACELL AUTOMOTIVE Macedonia  со најнови инструменти, би добиле совети и сите проверки бесплатно.
 
    https://www.google.com/maps?q=41.972975,21.455952&hl=en&gl=gb&shorturl=1

Поздрав
« Последно менување: 26 Октомври 2017, 08:42:32 am nidzzo »
DURACELL AUTOMOTIVE POWER
(02) 2783030
078 373414

Отсутен andzelo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 155
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1237 на: 27 Октомври 2017, 12:55:41 pm »
Exide premium 47ah vo sabotata go zemav, pokazuva 12.3V
Kako sto znam nov akumulator treba da bide 12.5-12.7V
Deckoto sto bese tamu i go menuvase zema meracot no mi pokaza samo deka alternatorot e vo red i dobro polni. Ne iskomentira za akumulatorot a i mene ne mi tekna togas da vidam sto pokazuva akumulatorot.
@andzelo ?

Здраво друже,
Извини, што сега пишувам!
како го мереше? многу е важно како и со што е мерено !
Дојди кај мене, ќе го мериме и акумулаторот и возилото LIVE и ќе го стаиме видеото, добро ќе биде да се види како е целата прецудара стручно и како што треба по стандарди на фабрика како Exide што работи и го има произведено акумулаторот од 43 Ah специјално за Форд.
Да има 12,3V нема да запали возилото, кај нас по стандарди за ОЕМ(фабричко вградување) мора да бидат 12,7 во магацин бидејки ние сме едини што ги снабдуваме овластените салони за автомобили со фабрички акумулатори во Македонија.
Повели бројче 078312220.
Поздрав !

Отсутен daf

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 146
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1238 на: 31 Октомври 2017, 22:34:57 pm »
Exide premium 47ah vo sabotata go zemav, pokazuva 12.3V
Kako sto znam nov akumulator treba da bide 12.5-12.7V
Deckoto sto bese tamu i go menuvase zema meracot no mi pokaza samo deka alternatorot e vo red i dobro polni. Ne iskomentira za akumulatorot a i mene ne mi tekna togas da vidam sto pokazuva akumulatorot.
@andzelo ?

Акумулаторот не бил соодветно одржуван од каде што е купен откако е увезен.  Секој пад на волтажата под 12.5 пред да се продаде акумулаторот дилерот е должен да интервенира нормална загуба на стоечки здрав акумулатор е околу 2-3% месечно. Акумулатор  нов  испод 12.3 не сме да се вгради. Оваа е цитирано од инструкциите на Австрискиот производител Банер  кој мора да почитува еу директиви како и останатите производители.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1239 на: 31 Октомври 2017, 22:47:46 pm »
Има некои акумулатори што идат во два дела- акумулатор без киселона и киселина. Киселината се става ептен полека и така се формира акумулатор кој е скроз нов. Ако стои само така со киселина губи неприметно од својствата, али ако се остави подолг шериод ради самопразнење ќе се испразни. Ако не е ставена киселината во него практично може да стои десетици па и повеќе години без да изгуби воопшто на квалитет. Значи една работа е кога е произведен, друга кога е оформен. Е сега гел алумулаториве се подруга приказна т.е. гелот не може да се тури како киселина...

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5841
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1240 на: 31 Октомври 2017, 22:57:25 pm »
Имам едно прашање до Анџело и останататите што се бават со продажба, колку максимум чувате акумулатори откако ќе ги увезете, да речеме тие што не се продале, дали ги продавате акумулаторите што стоеле подолго време(не очекувам одговор на ова :) ), дали има некаков рок на стоење/некористиње по што истите би се вратиле некаде и како се регулира тоа? Фала.

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1241 на: 01 Ноември 2017, 08:04:53 am »
Зини да ти кажу  ;D

Отсутен nidzzo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 241
  • No.1 battery POWER DURACELL
    • www.akumulatori.com.mk
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1242 на: 01 Ноември 2017, 08:18:33 am »
Dobro utro na site,

@daf Potpolno se slozuvam so tebe, nie koi shto sme vo Akumulatorskiot del (t.e uvoznici povekje desetletija) toa go znaeme kako oche nash, eden akumulator pod 12,50V e "opasen" poradi nekolku raboti
 
 - Vo nego nastapuva sulfatizacija (sum objasnil pogore neshto okolu proces na sulfatizacija) i ednostavno pochnuva da se oshtetuva akumulatorot, taa niska voltaza ispod ili 12.50V e poopasna vo zima kade shto nejzinite efekti se pojaki.
   
 - Za da padne eden akumulator na 12.30V treba e minimum star 1 god i nekolku meseci.
   - Istoto e navedno i vo specifikacii na DURACELL AUTOMOTIVE BATTERIEN

@Bicikle Tochno, tie nie struchno gi vikame Suvi-Neformirani akumulatori za koi procesot vo fabrikite e po slozen, istite tie "suvi-neformirani" akumulatori se i poskapi, duri i do 10% od formiraniot Akumulator i taa baterija do 10 godini moze da stoi vo magacin, vo momentot koga se stava kiselina (znachi zboruvame za profesionalno oformuvanje) toj dobiva voltaza, po potreba se nadopolnuva na polnach i imame nov akumulator shtotoku formiran.
 
  Taa opcija ja praktikuvaat vo Vojskite na drzavite t.e odbranite, bidejki zalihata koja ja imaat ne moze da zastari, padne pod napon ili sulfatizira, toa se dokaza so poslednata vojna vo Syria kade shto drzavnite sili imaa ogromni zalihi na Akumulatorski baterii neformirani i koga beshe potrebno tenkovskite akumulatori se aktiviraa t.e oformuvaa so kiselina.
   I nashata ARM praktikuvashe do pred 5-6 godini suvi-neoformeni akumulatori (Spored strogite standardi na bivshata drzava, JNA)...no..."strucnite" lica donesaa odluka deka nema potreba. Simpatichno!

 @Allexxander Mnogu dobro prashanje! :)
    Logistichkiot koshmar, koj veruvam serizonite uvoznici na akumulattorski baterii go imaat, e toa kako vo magacinot da ne ostanat akumulatori postari od 60 dena, nekoi uspevaat, no povekjeto ne uspevaat i se prodavaat stoeni akumulatori i so nastapena sulfatizacija, znachi za zal klientite nekogash kupuvaat stoeni akumulatori i po dve godini, kade shto taa baterija povekje od 1 godina nema shansi da raboti podolgo.
    Vo ovie denovi e aktuelna ponuda na nekolku akumulatorski brendovi koi se reklamiraat na facebook (od koi edna mnogu poznata marka) po ultra niska cena za 55AH ili 75ah, SO 12 MESECI GARANCIJA, bidejki i samite se svesni deka ke imaat problem ako dadat garancija od 24 meseci ili povekje.

Sovet na Duracell akumulatori e da kupuvate akumulatorski baterii od prodavnici kade shto se gleda deka se troshi roba, t.e akumulatori, rasprashajte se, videte dali ima prashina vo plastichnite delovi na akumulatorite, barajte da se izmeri napon (bez optovaruvanje) pred vas!

 Za vashi pari vie ste GAZDI! :)

« Последно менување: 01 Ноември 2017, 15:03:54 pm nidzzo »
DURACELL AUTOMOTIVE POWER
(02) 2783030
078 373414

Отсутен ogledalo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 615
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1243 на: 01 Ноември 2017, 08:40:29 am »
Seuste ne sum otisol do Battery evolution. Proslata nedela Andzelo ne bese tuka, ovie denovi jas nemozev, no se nadevam denes ke uspeeme da se najdeme.
Sigurno deka ke ima detalna informacija sto kako ispadnalo so akumulatorot.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1244 на: 01 Ноември 2017, 14:48:07 pm »
Како влијае птоцесот на десулфатизација на активниот слој? Дали го оштетува? Колку се препорачива овој метод за оддржување на акумулаторот?
Бидејќи гледам на нет бааѓи се рекламираат вакви производи.