Ајде сега мислење од поискусни бидејќи некои викаат нема врска тоа слободно може докај 10Ah повеќе, некои викаат не е пожелно... Да речеме фабричкиот акумулатор е 43aH, до колку се толерира да е заменскиот појак? Дали ако се стави пример 52Ah тоа може да влијае на алтернатор, анласер и сл.?
[/quote]
Друже штом ти е фабричкиот 43 Ah, за Форд ти треба акумулатор најверојатно, кај нас е Exide Premium Carbon boost 47Ah со 450А стартна CCA, ниска кутија од 175мм висина и си ограничен со избор.
Во координација со производителите, како ОЕМ добавувач на фабрички акумулатори EXIDE си имаат онлине Тек-док и таму ти е најдобро да си видеш сам, без да не слушаш нас.
http://ows-cdn.tecdoc.net/exide/home.jspЕве ти линкче, види си сам, ако не еве ти мое бројче 078312220.
Само уште ова кратко, мора да сватиме дека никој голем светски производител веќе не праи само 55Ah, 66Ah, 75Ah...туку помала Ампеража а поголема Стартна моќ и технологија што може да трпи многу стартувања, Пример Carbon boost од Exide.
Пример кај нас имаш Exide Classic 55Ah со 460А - стандард за обични возила а Exide Premium Carbon 53Ah со 540А во помала и покомпактна кутија за понови возила со многу опрема, комерцијални и такси возила...секако Премиумот е поскап и потраен барем двојно или тројно во просек(секогаш има исклучоци).
Така да дали е плус или минус Аh 15% не игра улога се додека е соодветен за тоа возило по мотор, година, опрема, намена и има добра стартна моќ.
Позз !