Гласање

Која марка на акумулатори се најдобри според вас?

Exide
134 (41.9%)
Black Horse
32 (10%)
Vesna
22 (6.9%)
Topla
62 (19.4%)
било кој...
70 (21.9%)

Вкупно гласови: 319

Автор Тема: Предлог за акумулатор  (Прочитано 658411 пати)

Отсутен andzelo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 155
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #690 на: 03 Март 2015, 10:32:02 am »
Може некој да појасни што е разликата помеѓу Excide Premium и "обичен" Excide? 


ЕДИТ:

Купен EXCIDE "обичен" од 55Ah од Рели Рејсинг. Пали - вози!

Создравје да те служи !

Разликата најубаво може да си ја прочиташ на www.exide.mk (во рубриката акумулатори)

На кратко Еxide Classic e за возила со стандардна опрема и тој е затворен систем(народски сув), а Premium Carbon Boost  е за возила со моќни дизел и бензин мотори и многу дополнителна опрема (греачи, Гпс, озвучење секакво, Такси станица, лед диоди, тестиран е на -30% и со новата Carbon Boost  технологија има за првпат до сега во светот можност еден акумулатор сам да се полни без да го оптеретува напојувањето во колата и со тоа трае 3пати повеќе или од 7-12 години.

Поздрав !


Отсутен POWER TDI

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 41
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #691 на: 16 Април 2015, 09:56:41 am »
Info: Pristigna noviot model na MONBAT EFB Akumulator namenet za vozila so START/STOP sistem!
Modeli:
12v 70Ah EFB
12v 90Ah EFB

Po interesni ceni :)    

« Последно менување: 16 Април 2015, 10:58:04 am POWER TDI »

Отсутен VladeFF

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 83
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #692 на: 17 Април 2015, 22:55:54 pm »
Добра е темава, но мислам дека треба малку да се обрне внимание и на одржувањето на акумулатори. Сега сигурно некој од вас ќе рече дека новиве се maintenance free и дека не треба да се одржуваат, но не е баш така. Тоа што се maintenance free значи дека во нив не треба да се дотура дестилирана вода и да се контролира количеството на истата, но кај секој акумулатор треба постојано да се проверува напонот и да се одржува на одредено ниво!
Од пред некое време имав проблем со системот за палење, па добро се заинтересирав со проблематиката околку акумулаторите и открив многу интересни работи.
Како што веќе некој имаше пишано, нов акумулатор има напон од 12.7V, односно околку 2.11V по келија. Празен акумулатор веќе се смета тој кој што има напон под 11.9V. Најлошото нешто што може да му се случи на еден акумулатор е тоа да остане без струја, односно да падне напонот под 11.5V кога возилото е во мирување и ако таквиот акумулатор не биде ставен на полнење повеќе од 24 часа! Во тој случај се ствара голем хемиски процес во самиот акумулатор што доаѓа до сулфуризација помеѓу келиите, така што со ова всушност се ствара изолација помеѓу келиите. Таквиот акумулатор веќе не е во состојба да ја држи струјата како што треба! Затоа некои луѓе мислат дека акумулатор што бил испразнет подолго време ќе го наполнат и ќе им трае. Да, можеби во моментот ќе го наполнат и ќе го стартуваат возилото, но тој струјата ќе ја држи многу кратко и пак ќе падне напонот.
Исто така, ако при стартување на возилото, напонот падне под 9V моментално, акумулаторот веќе е при крај и не е во состојба да држи струја.
Од повеќето места што сум можел да прочитам и да поразговарам со искусни луѓе од оваа област, се препорачува повремено полење на акумулаторите со полнач, односно на 3-6 месеци еднаш. Со тоа драстично му се продолжува векот на акумулаторот, бидејќи истиот добива свежа струја. Овој совет го даваат луѓе што користат акумулатор повеќе од 10 години. :)
Ваквото одржување е потребно затоа што при секое палење нагло се повлекува многу стуја од акумулаторот, па алтернаторот не е во состојба за краток период да надополни со стуја, така што ние всушност со кратките возења (обично во град) повеќе трошиме отколку што надополнуваме. Алтернаторот потребно е да полни до максимум 14.7V, но не и повеќе! Повисокиот напон може да го уништи акумулаторот. Исто така полнењето не треба да биде под 13.8V со сите вклучени потрошувачи во возилото.
Полнењето со полнач треба да биде со мала ампеража, односно околу 3-5A за затворените акумулатори и може нешто појака ампеража за отворените системи (до 10A).
Се надевам дека ова се корисни совети што ќе помогнат да ни потраат акумулаторите подолго време. :)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #693 на: 17 Април 2015, 23:01:21 pm »
Druze, arno sovetite ama da mu se tresam tolku na akumulatorot...wtf
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен VladeFF

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 83
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #694 на: 17 Април 2015, 23:06:30 pm »
Druze, arno sovetite ama da mu se tresam tolku na akumulatorot...wtf

Те сваќам, но целата работа е што ако се осети дека возилото потешко пали, измери напон и ако видиш дека е паднат под нивото што е препорачливо, односно оди кон критично, наполни го со полнач. Сега повеќето нови возила на самиот борд компјутер пишува колку V е напонот на акумулаторот, така да не е потребно ни да мерат со мултиметар. Сето ова е само да заштедиме и подолго да ни истраат акумулаторите. :)
Нормално, нема да им се тресеме, но што е до нас да спречиме, подобро. :)

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7038
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #695 на: 18 Април 2015, 10:38:40 am »
Одлични совети :)

Во ваквите работи е причината зошто.кај некој акумулаторот трае 2-3 години а кај некој 5-6 па и од најлош бренд да е.

Отсутен POWER TDI

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 41
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #696 на: 19 Април 2015, 08:52:47 am »
Toчно! Владимир даде доста прецизно мислење за алтернаторот,кратки релации на возење, дополнување и јачината на полнење т.е Амперс , и да тоа е разликата за тоа дали некој акумулатор ќе трае 1,2,3,4,5,6 години.
Но исто така голем фактор е анлансерот на секое возило, тој треба да е во топ форма секогаш, а ретко кај нас оди на сервис за анлансер, се оди само во случај кога ќе откаже тотално.
Голем фактор е кога анлансерот почнува да влече повеќе струја од предвиденото, тогаш акумулаторот значително се троши! Се уништува. А ретко кој може по звук да го осети анлансерот дека влече повеќе струја. Па потоа следуваат сите греачи на дизел возило да се исправни, исправна бош пумпа да нема многу верглање наутро, исправна компресија...( А не БМВ со 320 000 км со копресија НУЛА) :)  I taka nataka
« Последно менување: 19 Април 2015, 09:04:44 am POWER TDI »

Отсутен VladeFF

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 83
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #697 на: 19 Април 2015, 11:14:57 am »
Така е, алансерот ретко кој го сервисира, а и во принцип симптомите дека се баш такви како акумулаторот да е испразнет, а всушност алансерот е проблемот. Во ваков случај се пробува со друг акумулатор кој што со сигурност знаеме дека е исправен и ако повоторно слабо е верглањето, тогаш јасно покажува дека алансерот е за сервис. Подобро е да се направи сервис во таков случај, бидејќи како што кажа Power TDI, тој троши многу струја во таква состојба.
Всушност, треба да се избегнуваат чести стартувања на возилото, односно подобро е за кратки временски интервали да се остави возилото да работи (најчесто кога чекаме некого, семафори...), отколку да се изгаси и повторно да се стартува. Нормално, кога тоа е возможно и дозволува ситуацијата каде што се наоѓаме. Со ова не мислам за Start & Stop системите, туку стандардните системи. :)

Отсутен andzelo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 155
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #698 на: 22 Април 2015, 11:04:28 am »
Info: Pristigna noviot model na MONBAT EFB Akumulator namenet za vozila so START/STOP sistem!
Modeli:
12v 70Ah EFB
12v 90Ah EFB

Po interesni ceni :)   

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Moram da te ispravam druze, ima 2 modeli na Start Stop vozila, so i bez Regenerative braking, ili Start Stop AGM i Start-Stop EFB akumulatorski serii koi ne smeat da se mesaat.
 
EFB ne e za site Start-Stop modeli, tuku za pomalite vozila, bez Regenerative braking, kako sto se Kia Ceed, Mazda 3, Vw Polo, no na Start-Stop vozila kako BMW, Audi, Mercedes, Golf, Passat, Volvo, Mini Moris... mora da e kako fabrickiot Start Stop AGM.

Dokolku voziloto e so Regenerative braking( a takvi se 90% od tie sto gi ima vo MK) ne smee da se stavi EFB akumulator, tuku Start-Stop AGM, inaku nema da raboti sistemot, a moze da dojde i do poseriozni ostetuvanja na celata elek. vo voziloto.

Pozdrav !

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3601
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #699 на: 22 Април 2015, 11:36:31 am »
Nekoj da mi kaze kade mozam da kupam najmal po dimenzii akumulator?

nesto vakvo mi treba
http://bmautosports.com/wp-content/uploads/2013/05/Odyssey-Lightweight-Battery-2.jpg


______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #700 на: 23 Април 2015, 00:06:34 am »
Nekoj da mi kaze kade mozam da kupam najmal po dimenzii akumulator?

nesto vakvo mi treba
http://bmautosports.com/wp-content/uploads/2013/05/Odyssey-Lightweight-Battery-2.jpg



во продавниците за делови за мотори.. имаш акумулатори од 12 со нај мала снага од 5 ампера па нагоре... и разни димензии секако... имаш продавница во подножјето на водњанска, кај штосе сече со ул. железничка (еднонасочната накај љуц) одма на самата кривина на 50 метри..

следна локација ти е во ново лисиче, во близина на мирко 919...

а можеш и по нет да си нарачаш од мотопартс од велес, го добиваш дома за 1-2 дена:

http://motoparts.com.mk/component/virtuemart/?page=shop.browse&category_id=271
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3601
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #701 на: 23 Април 2015, 01:15:21 am »
ama dali e dovolno silen da se koristi za u kola? inaku gi znam gel akumulatorite za motori.

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7038
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #702 на: 23 Април 2015, 11:29:57 am »
Не верувам. Евентуално како помошен. Знам дека постојат battery booster но тие сигурно не се ефтини.

Отсутен andzelo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 155
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #703 на: 24 Април 2015, 08:30:37 am »
Nekoj da mi kaze kade mozam da kupam najmal po dimenzii akumulator?

nesto vakvo mi treba
http://bmautosports.com/wp-content/uploads/2013/05/Odyssey-Lightweight-Battery-2.jpg

Zdravo,

Daj mi dimenzii, Ah, i tocno za kakva namena ti treba i ke ti pomognam, imame od Exide za site mozni nameni.

Pozdrav !



Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3601
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #704 на: 24 Април 2015, 13:30:25 pm »
@andzelo mene mi treba najmal po dimenzii 55ah akumulator odnosno ekvivalent na taa amperaza. Baram takov poradi ogranicenost na prostor vo voziloto. Kako sto gledam tie malite (valjda gel) se so 12-17Ah ali gi koristat i vo vozila koi baraat 55A

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html