Фали важен (можеби најважен) параметар: внатрешен отпор.
Исто важно е да имаш мерење кога бил нов акумулаторот, пошто на пример мојов црн коњ со налепница 680ЕН реално уште во старт беше 580ЕН (превара со тапија)... Тоа е капацитетот, колку бил почетен и колку е сега (мерено на наполнет акумулатор, ама одлежан барем пола ден).
Внатрешниот отпор кажува дали имало повеќе или помалку сулфатизација (што се дешава најбргу/најмногу кај акумулатори кои подолго седат ненаполнети/испразнети), колку поголем внатрешен отпор толку полошо.
Инаку тие 13 волти кажуваат дека си ја возел колата непосредно пред ти мерат. Со други зборови такво мерење не значи многу, а капацитетот е третина помал од декларираниот... Тн’ка работа дека ќе ја издржи зимава ако залади повеќе, но еј, се дешавале и почудни работи.
Што работи јас би терал, ама би имал спремни телефони во џеб.