Еден тест за фило, да мери напон во лер, со угаснати светла, радио, клима, вентилација, и после со упалени светла, дугачки, магленки прддни задни, г4еач на стскло, загреан мотор и клима на макс (да уклучи и перката нахладњак на втора брзина} да видиме дали ќе нема разлика
Имав мерено. Ова се се вредности во лер што сум ги измерил:
14.2 волти вади без никакви потрошувачи.
13.9 волти со запалени средни светла.
Со пуштени средни светла плус парно на 2-ка 13.7 волти.
Со запалени сите потрошувачи, светла, парно на 4-ка, грејач на задно стакло плус магленка и радио рамно 13 волти.
Бидејки тестов го правев додека е ладен моторот, неможев да истестирам што ќе се случи кога ќе запали перката, а и таа поприлично влече струја. Гарант на 12.8 ќе паднеше напонот.
И плус она што го приметив е дека по палење на моторот, едно 30 секунди му треба за да се стабилизира на 14.2 волти. Го палам моторот, некаде 13.7 волти покажува и во рок од пола минута се стабилизира на 14.2 волти.
Затоа практикувам после палење на моторот да не тргнам веднаш и да пуштам потрошачи, туку малку во место чекам.
И ако е дење не пуштам никакви потрошачи, светла се додека не дојдам до главна улица.
Истото и на враќање (ако е дење нормално), штом навлезам во споредните улички накај дома, гасам се од потрошувачи и тамам 2-3 минути ќе поработи без никакво дополнително трошење струја,