Гласање

Која марка на акумулатори се најдобри според вас?

Exide
141 (42.6%)
Black Horse
32 (9.7%)
Vesna
22 (6.6%)
Topla
63 (19%)
било кој...
73 (22.1%)

Вкупно гласови: 330

Автор Тема: Предлог за акумулатор  (Прочитано 762998 пати)

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2766
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1950 на: 14 Февруари 2018, 23:00:16 pm »
Zavisi koj i kakov akumulator :)
CTEK e eden od najkvalitetnite polnaci koi mozat da se kupat, pa ima i svoja cena.

Vo opcija za vadenje akumulator od kola, dosta sum zadovolen veke nekolku godini koristam elektronski polnac vo 7 fazi.
Mislam deka go plativ 2800 denari kupen od Login Elektroniks trgovski kapistec/beverli. Naponot e ogranicen na 14.8 V pri polnenje, i 16V pri regeneracija.
Max 5A.

« Последно менување: 15 Февруари 2018, 10:57:04 am M3V8 »

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5348
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1951 на: 15 Февруари 2018, 10:46:39 am »
Продавачот од ибеј линкот подолу има релативно добра репутација (97.9% positive feedback од 14-тина илјади оценки), ама понудава е сомнително евтина 45 долари за CTEK MXS 5.0 со се поштарина.
Како и да е, еве линк ако некој го интересира:
https://www.ebay.com/itm/CTEK-MXS-5-0-12-Volt-12V-Car-Battery-Automatic-Charger-Maintainer-Tender-EU/122818796098?hash=item1c98921a42:g:odEAAOSwc2FaEqY4


Друга опција за CTEK MXS 5.0, од Амазон за 90 долари со вклучена поштарина од САД.
https://www.amazon.com/CTEK-40-206-MXS-5-0-Accessories/dp/B00CD44RQO/ref=sr_1_fkmr0_1?m=A197D2NHSLJOKZ&s=merchant-items&ie=UTF8&qid=1518686209&sr=1-1-fkmr0&keywords=MXS+5.0
Втор продавач од Амазон кој испорачува овде:
https://www.amazon.com/CTEK-40-206-MXS-5-0-Accessories/dp/B00CD44RQO/ref=sr_1_fkmr0_1?m=A1E7V59R55UGRG&s=merchant-items&ie=UTF8&qid=1518686212&sr=1-1-fkmr0&keywords=MXS+5.0
И трет, 5 долари поскап:
https://www.amazon.com/CTEK-40-206-MXS-5-0-Accessories/dp/B00CD44RQO/ref=sr_1_fkmr0_1?m=AIJP7UMTW4R7L&s=merchant-items&ie=UTF8&qid=1518686221&sr=1-1-fkmr0&keywords=MXS+5.0

90 долари според xe.com моментално се окулу 4.4К денари (нели падна доларот бе?)
90 USD =4,427.75MKD
1 USD = 49.1972 MKD   1 MKD = 0.0203263 USD


Како алернатива, една од поевтините кинезарии што сум ги видел е оваа долу за 14 долари:
https://www.banggood.com/12V-6A-Smart-Fast-Battery-Charger-For-Car-Motorcycle-LCD-Display-p-1088066.html
Со 6A полни, а 10А верзијата е 4 долари поскапа.  :D
Но којзнае, денес се е можно со специјализираните чипови па може и да не е лош полначот. За литумски батерии има плочки за DIY полначи што коштаат помалку од пола долар и сосема пристојно си ја работат работата - полнат како што треба, со успорување при крај и застануваат кога ќе заврши полнењето (мислам на TP4056)


Пар други кинески опции со поробусен изглед:
https://www.banggood.com/12V-24V-200AH-220W-Car-Motorcycle-Battery-Charger-Pulse-For-Lead-Acid-Lithium-Battery-p-1201365.html
https://www.banggood.com/220V-6V12V-80AH-Car-Motorcycle-Intelligent-Battery-Charger-Full-Automatic-Negetive-Pulse-p-1159544.html


Отсутен ogledalo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 615
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1952 на: 15 Февруари 2018, 11:07:49 am »
Ni me interesiraat polnaci, nitu nekogas bi pomislil da kupam, no cisto kliknav na linkovite da vidam sto e toa tolku skapo.
Prviot link e duplo poeftin poradi toa sto e kopija/falsh, duri moze I skapo da e $45 za toa cudo.
Znaci $90 za polnac, pa I AGM akumulator da imam, koga ke crkne nov zimam. So redovno nadopolnuvanje (citaj zamaranje) kolku ke se prodolzi vekot na eden akumulator, moze za godina? Namesto 4-5 godini da trae, da izdrzi 5-6?

Продавачот од ибеј линкот подолу има релативно добра репутација (97.9% positive feedback од 14-тина илјади оценки), ама понудава е сомнително евтина 45 долари за CTEK MXS 5.0 со се поштарина.
Како и да е, еве линк ако некој го интересира:
https://www.ebay.com/itm/CTEK-MXS-5-0-12-Volt-12V-Car-Battery-Automatic-Charger-Maintainer-Tender-EU/122818796098?hash=item1c98921a42:g:odEAAOSwc2FaEqY4


Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5348
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1953 на: 15 Февруари 2018, 11:24:43 am »
Toa ваљда индивидуална работа е. Од една страна некој не сака да се замара, од друга страна некој друг сака, или има различни потреби, итн. На пример чести возења на кратки релации ќе го скратат животниот век на акумулаторот, а повремено полнење во тој случај би го зголемило животниот век. Колку, и колку пари ќе се заштедат, тоа е релативна работа. Но акумулатор знае да се испразни и од заборавање светла и слично, па после итно треба да се наполни. Кој нема полнач тогаш трча да бара од некој што бил „глуп“ па купил.  ;D

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2766
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1954 на: 15 Февруари 2018, 11:31:41 am »
Ne se raboti samo za prodolzuvanje na vekot na traenje.
Novive koli so Start/Stop i akumulatori EFB ili AGM poradi kratki gradski relacii zimno vreme se praznat i baraat nadopolnuvanje.
Veke potreba stanuva. Ako redovno ja vozis na otvoreno togas e OK vozejki go polnis.

Baska zavisi koj kakvi potrebi si ima. Jas pokraj dopolnuvanje na obicni i EFB/AGM za koli, mi treba za odzuvanje na akumulator od camec preku zima, redovno polnenje na akumulator za elektropenta za camec...

Kako i da e, ne veruvam deka ima nekoj vozac na koj barem ednas ne mu zatrebal polnac na akumulator.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2766
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1955 на: 15 Февруари 2018, 11:45:43 am »
@Van  alal da ti e za poentata  :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1956 на: 15 Февруари 2018, 12:00:04 pm »

Отсутен ogledalo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 615
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1957 на: 15 Февруари 2018, 12:03:41 pm »
Camci, cuda, da ok, ima isklucoci.
Akumulatori traat od godina pa do 10+ godini. Tuka najgolemo vlijanie ima ispravnosta na voziloto I kvalitetot na samiot akumulator. Kratki relacii sigurno vlijaat, no ima razlika I tuka od kratka do kratka relacija. Nekoj ide do market na 300 metri so kola, minimum dve palenja. Do kladilnica na 500 metri povtorno dve palenja. Posle I teknalo na zenata deka zaboravila seker da kupi, aj trkni zemi, uste dve palenja. Prethodno do rabota, da se odnesat deca vo gradinka I da se zemat....
Ova e normalno gradsko vozenje so kratki relacii kaj nas. Da, za ova treba punjac, moja greska  ;D

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1958 на: 15 Февруари 2018, 13:34:03 pm »
Jas iam polnac kupen od lidl. Vtora sezona go koristam za kecot. Prezadovolen sum od odrzuvanjeto na akumulatorot. Kupen e 25 eur.

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1959 на: 15 Февруари 2018, 13:41:14 pm »
Јас исто земав таков ама сеуште не сум го отворил. Таман ми е мене за Веспата и за Фиатчето, нормалниве коли се само плус :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5348
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1960 на: 15 Февруари 2018, 19:12:40 pm »
Не влева баш доверба квалитетот на изработката од CTEK. Авторов на видеото е инаку ок дечко, имам гледано повеќе фини видеа од него.


Инаку не гледам што толку паметно има на полначов, или како што поубаво кажува еден од коментарите на видеово:
Цитат
I think the only thing "smart" about it is the marketing. All it does is output a set voltage (should be 14.4v) wait for the current to drop to near zero, it turns off the output and then waits for the battery to self discharge to 12.9v before simply turning on it's output again. There's nothing clever or "smart" going on, it's just a standard battery charger. What I don't understand it's so damn hard to find any information about these chargers, apart from marketing stuff and internet forum recommendations.


Всушност и не толку многу различно од тоа што го кажуваат следниве добри коментари, на лошиов видео опис на Руски јазик за најевтинот кинески полнач линкан погоре SON-1206D (гугл транслејт, на линкот ги има оригиналните коментари кој разбира по Руски):
https://www.youtube.com/watch?v=Q57ki5T8Wbw
Цитат
Vladimir Familio
For the usual charger, the support mode does not exist. The charger is simple and cheap, usually it's just a power supply, with a voltage of 14-15V. Transformer or impulse, it does not matter. We must turn it off by itself, by time, by current strength or by the density of the electrolyte.
Intelligent (smart) charging is interesting in that it can determine automatically the end of the charge and keep the charge as long as you like. For this we pay extra money and it is convenient in real operation. I have 2 different smart chargers, both have a charge conserving function, but in different ways - one holds 13.7, and the other periodically connects if the voltage drops to 12.3v.
Voltage 15.3V is not the golden mean, it's the manufacturer's cant. This tension will be undercharged by calcium - they will slowly sulfate. And this voltage will recharge non-calcium - water will boil and there will be an increased density that will eat the plates faster. In both cases, this is bad. It's called neither yours nor ours.
I will also explain your doubts about the range of acceptable capacities. The capacity that can be charged by your charging is determined by the current strength and is limited only on one side. That is, you can not charge a small battery with a small current, but you can and should charge a small battery with a large current. In the second case, with a big difference, you will lose time, but there will also be a beneficial effect of desulfation of the plates.
The standard charge current of 0.1 capacity, that is, the battery 110Ah should be charged with current 11A. It is less possible, just lose more time. You can charge at least 0.5A current, but then the charge will last more than 220 hours, you know. There will be no harm to the battery, only good. But you can not charge it more than 11A.
If in your charge you can not manually switch the charge current and it is equal to 5.2A, then you can not charge it with batteries less than 52Ah, you can endlessly, but not less. Therefore, chargers with switchable charge current are convenient.
Motorcycle with a capacity of 7Ah is charged with a current of 0.8A. Conveniently, if there is a current selection of another 2A 4A 6A, then it is possible by the situation, if not in a hurry, to charge a large battery with a smaller current, it is safer and more useful for the battery.
So, never pay attention to parameters, such as Adaptive battery, this parameter can be interpreted as you like. You only need to know the currents with which the charger can work. The most ideal, if there is a smooth adjustment of the current. But this is not found in clever charging, because It is assumed that smart charging is usually smarter than its master.
For charging any battery, it is ideal to use a laboratory power supply. There, and for voltage and current cut-off. But you need to know the chemistry of batteries and the principles of charging them.

Цитат
Vladimir FamilioFirst 1 year old
+ Romanych For example, you can take a conventional stabilized power supply to 15V, connect it through a powerful resistor (or lamp) to the battery. You will get almost the same smart charger, only without the function of automatic shutdown and maintenance of charge. In fact, you have limited the voltage to 15V, and the current is a resistor. The rest will make the battery itself. You will be surprised when you find out that charging is exactly the same cycles that you have now. In addition to automatically lowering the voltage at the end, you need a processor.

Цитат
Vladimir FamilioFirst 1 year (average)
+ Romanych This function is not in the chargers. The current in the circuit into which the battery is connected in series, "picks up" Ohm's law. Limitation of current from above is necessary, so as not to overload both the battery and the charger itself. The battery capacity affects only the charging time.
That is why all the life was charged lead with conventional power supplies - a transformer and a diode bridge and no one knew grief. The current itself fell at the end of the battery charge. The voltage was limited by turns of the transformer, and the current - by the power of the transformer. It was important that the diodes were more powerful than the transformer. Then, excess energy was dissipated in the windings of the transformer, when the battery is very discharged.
The fact that a smart charger somehow analyzes the battery is an illusion. The only thing that is clever in it is the definition of the end of the charge, support for the charge at the end, protection against short-circuiting and reverse polarity. The process of charging itself is a classic "blunt" method.

Отсутен BmwPowerRoad

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 60
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1961 на: 16 Февруари 2018, 07:33:18 am »
Camci, cuda, da ok, ima isklucoci.
Akumulatori traat od godina pa do 10+ godini. Tuka najgolemo vlijanie ima ispravnosta na voziloto I kvalitetot na samiot akumulator. Kratki relacii sigurno vlijaat, no ima razlika I tuka od kratka do kratka relacija. Nekoj ide do market na 300 metri so kola, minimum dve palenja. Do kladilnica na 500 metri povtorno dve palenja. Posle I teknalo na zenata deka zaboravila seker da kupi, aj trkni zemi, uste dve palenja. Prethodno do rabota, da se odnesat deca vo gradinka I da se zemat....
Ova e normalno gradsko vozenje so kratki relacii kaj nas. Da, za ova treba punjac, moja greska  ;D

Citam po forumive nekoi proizvoditeli nudat akumulatori so samopolnenje?????
Site zborime za samopraznenje, za polnaci.
Toa mi ide kako zaveduvacko reklamiranje.
Sakam da instaliram solaren sistem na vikendica, dali so samopolneckite akumulatori mi trebaat paneli ili ne i kade gi ima tie akumulatori.
Koj proizvoditel gi nudi

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6993
  • Бенве сие бенве
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1962 на: 16 Февруари 2018, 07:39:08 am »
Има такви, ако го користиш у кола со уред за штедење гориво што се се става кај упаљачот и таблетки за во резервоар околу 5л паѓа потрошњата.


Испратено од мојот прекрасен мобилен користејќи Тапаток

Отсутен Tesla

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1444
  • Eбач на батерии :D
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1963 на: 16 Февруари 2018, 07:45:30 am »
Ова со таблеткиве заебанција е или некоја нова будалаштина има искочено.
Д'г ж'т в'к п'н б'и - Долг жолт волк полн болви.

Zenu dupe krasi a tortu orasi.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6993
  • Бенве сие бенве
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1964 на: 16 Февруари 2018, 07:54:40 am »
Старо е тоа, од времето на авто пазар и печатените огласници. Младич си ти Тесла. Инаку бмв да не одам скроз офтопик таква работа не постои, тој што ќе ја измисли го решил проблемот на целиот свет.


Испратено од мојот прекрасен мобилен користејќи Тапаток