Автор Тема: 2008 Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport  (Прочитано 176327 пати)

Присутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6137
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #180 на: 01 Април 2013, 17:59:04 pm »
Odlicno sraboteno , samo ima edno podobro resenie od tia krugcinjata sto si gi stavil. Znaci vo HUBO ima dvostrano lepliva traka, ja lepis na mestoto ot kade ide krckanjeto ,(siroka e ima moznost da ja oblikuvas sprema povrsinata) i od drugata strana lepis pamucno platno(jas koristam stari gaki ,maici, bluzi) so debelina vo zavisnost od prostorot, ovie krugcinjata nekako debelki mi stoat i nema bas delovite ubavo da se vklopat kako sto bile. Ovaka jas gi imam sredeno nekoi krckacki delcinja vo mojata kola , ama nemam spomnato zatoa sto mislev deka jas sum edinstven sto mu smetaat vakvi raboti :)
eve i edna slika da vidis.


Uploaded with ImageShack.us
pozz

Одлично е и ова решение, само ако околу имаш простор за работа. Како што се гледа, јас немав толку многу простор, па морав да импровизирам. Али ОК е досега, како што кажав - 80-тина насто од крцкањата ги нема. А за сунѓерот, ако случајно допре вода до таму, ќе допре и до теписонот, така да нема шанса да ми избега такво нешто, до толку за да го поебе лимот.

Фала ти, во секој случај.

Сега веќе не ти крцкаат пластиките нели?

Да, голем дел ги снема. Ако погодам некоја дупка, или по калдрма, пак се слушаат звуци, али подобро е во секој случај.

имам иста ваква кола , дали си приметил крцкање кај задното стоп светло ( на багашникот што е од внатрешната страна ) таму кај мене најмногу крцка и исто така малце крцка возачкото седиште некаде од левата страна некаде помегу механизамот за местење на висината и аголот на седиштето во тој дел  , другите места ти што си ги посочил се во ред вајда

Седшитата крцкаат, само при седнување - после нема звук. Од задниот дел, сега за сега, едино што крцка е табличката, која ќе морам да ја решам некако - без да го дупчам багажникот.

Присутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6137
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #181 на: 01 Април 2013, 18:32:08 pm »
Среќен ден денес, убав. Конечно да се отарасам од нервоза што многу ми сметаше.

Проблеми, од купување, до денес:

- Неколку ситни гребнатинки, кои ќе се санираат, се надевам што побрзо;
- Еднаш префарбан предниот браник, поради инцидент со камионче;
- Незнам колку пара бришачи сменив, неможам да погодам. Овие последниве ги погодив, веќе година дена ги возам, и бришат како и првиот ден. Се работи за Cartech ZMA X New Generation, купени од Perfect Car Wash.
- Санирана мала гребнатинка на заднито крило и стоп светло;
- Удрен лев ретровизор, заменето само стаклото, останато е оригиналниот;

- Проблем со моторчето за рециркулација на воздухот во колата;
- Во последно време, слушам некакво зуење и "цвилење" од моторот за парното, најмногу во втор степен на брзина;
- Кога е влажно надвор, при првото тргнување колата тресе, како почетник да вози, во првите 50-100 метри;
- Исто, на влажно време, каишот од алтернаторот ш'шти и свири, првите 50-100 метри;
- Пластиките во внатрешноста крцкаат ненормалнo, сите, од сите страни;
- Еднаш ми се запали Check Engine, исклучен со компјутерска дијагностика. Наводно, проблем со системот за гориво, односно вода во горивото;
- При последниот сервис, променета е штопната на картерот, затоа што оригиналната се заеба, а од тоа страдаше лежиштето во картерот. Заменета со, за нијанса, поширока штопна;


Постапката за вадење на клапната, на линков. Во глобала, се е исто, само кај мене се разликува решението на крај.

Одиме со ред:

1. Откако се изборив со вадење и со недостапни штрафови, надвор ги добив овие делови..





2. Ова е клапната, и каде е скршена. Поради тоа, моторчето вртело во место, наместо кога ќе затвори клапната, од отпорот да престане да врти моторчето..



3. Превентивно, пред да го санирам саглам проблемот, превентивно го залепив со секундарен лепак..



4. Самата клапна ја извадив на следниот начин..



Се повлекува жолтиот држач нанадвор..



А потоа се вади клапната, само се повлекува од лежиштето.

5. Резултатот од растурањето..









6. Начинот на кој јас ја решив пукнатината на пластиката - со милиметарско мали дупчиња со бормашина, и "шиење" со бакарна жица, заедно со тука-таму малку стопување на пластиката и жицата, за дополнителна цврстина.





Со задоволство можам да кажам дека ништо не скршив во постапката, и не ми останаа фазла штрафчиња. :D

Постапката ми одзема едно 6-7 часа, али вредеше.

Once again, peace was restored in the universe. :D

Уште едно квалитетно чистење внатре утре, ако е добро времето - и перење, санирање на гребнатинките - да позатопли, и колата ќе ми биде пак тип-топ.

Уште еднаш, огромна благодарност до M. Meskov за советите и препораките.

 



Отсутен Jordan

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 219
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #182 на: 01 Април 2013, 19:37:50 pm »
Odlicno sraboteno , samo ima edno podobro resenie od tia krugcinjata sto si gi stavil. Znaci vo HUBO ima dvostrano lepliva traka, ja lepis na mestoto ot kade ide krckanjeto ,(siroka e ima moznost da ja oblikuvas sprema povrsinata) i od drugata strana lepis pamucno platno(jas koristam stari gaki ,maici, bluzi) so debelina vo zavisnost od prostorot, ovie krugcinjata nekako debelki mi stoat i nema bas delovite ubavo da se vklopat kako sto bile. Ovaka jas gi imam sredeno nekoi krckacki delcinja vo mojata kola , ama nemam spomnato zatoa sto mislev deka jas sum edinstven sto mu smetaat vakvi raboti :)
eve i edna slika da vidis.


Uploaded with ImageShack.us
pozz

Одлично е и ова решение, само ако околу имаш простор за работа. Како што се гледа, јас немав толку многу простор, па морав да импровизирам. Али ОК е досега, како што кажав - 80-тина насто од крцкањата ги нема. А за сунѓерот, ако случајно допре вода до таму, ќе допре и до теписонот, така да нема шанса да ми избега такво нешто, до толку за да го поебе лимот.

Фала ти, во секој случај.

Сега веќе не ти крцкаат пластиките нели?

Да, голем дел ги снема. Ако погодам некоја дупка, или по калдрма, пак се слушаат звуци, али подобро е во секој случај.

имам иста ваква кола , дали си приметил крцкање кај задното стоп светло ( на багашникот што е од внатрешната страна ) таму кај мене најмногу крцка и исто така малце крцка возачкото седиште некаде од левата страна некаде помегу механизамот за местење на висината и аголот на седиштето во тој дел  , другите места ти што си ги посочил се во ред вајда

Седшитата крцкаат, само при седнување - после нема звук. Од задниот дел, сега за сега, едино што крцка е табличката, која ќе морам да ја решам некако - без да го дупчам багажникот.

a da zaboraviv isto i kaj mene tablicata , osobeno na dupki premnogu se slusa

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9193
  • Аstra la vista baby !
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #183 на: 01 Април 2013, 20:42:31 pm »
Одлично колега !

Следно промени каишот и да најдиме некое решение со подмачкување за моторот од парното.

Отсутен DasAuto.

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4585
  • ~ Full of soul ~
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #184 на: 01 Април 2013, 20:44:15 pm »
Многу културно и фино дотерано, браво :)
↯↯ Don't try to follow me ↯↯

http://www.youtube.com/watch?v=b_v5fPI-DUw

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2701
  • Слобода или смрт
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #185 на: 01 Април 2013, 20:53:34 pm »
Е ова ми се допаѓа кога наместо да се нервираш она што не ти се допаѓа си го преправаш по ќеф и тераш среќен.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #186 на: 01 Април 2013, 21:20:38 pm »
Е ова ти се вика одржување на кола. Земеш едно по едно и средуваш....

Присутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6137
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #187 на: 01 Април 2013, 22:29:44 pm »
Одлично колега !

Следно промени каишот и да најдиме некое решение со подмачкување за моторот од парното.

Сезонски проблеми се овие, така да.. Каишот најверојатно на сервис ќе го сменам, а моторот од парното цвили само на влажно време.

Многу културно и фино дотерано, браво :)

Благодарам.

Е ова ми се допаѓа кога наместо да се нервираш она што не ти се допаѓа си го преправаш по ќеф и тераш среќен.

А бе, еби му мајката, гледај да не дојде ред да растураш, така е најдобро. Ама, што се мора - се мора.

Е ова ти се вика одржување на кола. Земеш едно по едно и средуваш....

Чувството после успешно завршена операција е priceless.

Отсутен M.Meskov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 387
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #188 на: 01 Април 2013, 22:46:47 pm »
Bravo Bravo, odlicno sraboteno, odlicen primer kako treba da se zacvrsti klapnata, sega ti e bolje od original.
I mene me ceka istata postapka vikendov, samo brisacite ne znam kako ke gi izvadam, kako na konus se nabieni i nikako ne izleguvaat.Ti kako projde so niv?- ili kaj tebe ne treba da se vadat.

Присутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6137
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #189 на: 01 Април 2013, 23:15:49 pm »
Благодарам.

Бришачите немаше потреба да се вадат, пластиката не е врзана со нив, тие си се посебно.

Присутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6137
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #190 на: 02 Април 2013, 20:00:42 pm »
Малку чепкав и денеска, само хигиена. Темелно чистење внатре, и подмачкување.

Недостапни места..



И вратите - многу полесно се затвораат. Исчистени со четка, и подмачкани со Wurth Rost Off.

Пред:



Потоа:


Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #191 на: 02 Април 2013, 20:09:26 pm »
Многу полесно се затвораат ??? :D Не ме зезај... ;) Wurth Rost off не подмачкува - чисти од 'рѓа. Бравите се подмачкуваат со Литиумска маст, а за да се затвораат полесно треба да се прештелуваат :) Сакам да ти кажам дека е сугестија у прашање ;D У секој случај секоја чест за одвоеното време, труд и знаење за изведените постапки! Како и да е - сигурно дека е од голема корист извршената работа. Честитки и само напред !!!

Присутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6137
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #192 на: 02 Април 2013, 20:18:36 pm »
Пробано, проверено - трет пат ги подмачкувам со ова, од прилика еднаш годишно. Резултатот и мене ме изненади, иако знаев и јас дека чисти само р'ѓа. Мал top tip..

Тамам работа, не се за штелување.. Си осеќам јас на затворање, само ја пуштам вратата и има убаво, мазно "клик" од механизмот.

Wurth Rost Off е всушност одвијач. Али, од мое искуство, и подмачкува, сосем солидно.

Фала на комплимент.

Присутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1912
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #193 на: 02 Април 2013, 20:36:07 pm »
На нашата Astra 5 години не се подмачкани од кога е купена, па ене ги вратите исто се отвараат/затвараат како и денот кога беше купена.

Присутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6137
Одг: Opel Astra Classic II 1.4 16V Ecotec Twinport, 2008-ма
« Одговори #194 на: 03 Април 2013, 11:03:58 am »
ОК е тоа, не дека и на мојата не се затвораа добро, ама онака, ова го рачунам како одржување.

Плус, возиме коли од два различни света, во секој поглед.