Среќен ден денес, убав. Конечно да се отарасам од нервоза што многу ми сметаше.
Проблеми, од купување, до денес:- Неколку ситни гребнатинки, кои ќе се санираат, се надевам што побрзо;
- Еднаш префарбан предниот браник, поради инцидент со камионче;- Незнам колку пара бришачи сменив, неможам да погодам. Овие последниве ги погодив, веќе година дена ги возам, и бришат како и првиот ден. Се работи за Cartech ZMA X New Generation, купени од Perfect Car Wash.
- Санирана мала гребнатинка на заднито крило и стоп светло;
- Удрен лев ретровизор, заменето само стаклото, останато е оригиналниот;- Проблем со моторчето за рециркулација на воздухот во колата;- Во последно време, слушам некакво зуење и "цвилење" од моторот за парното, најмногу во втор степен на брзина;
- Кога е влажно надвор, при првото тргнување колата тресе, како почетник да вози, во првите 50-100 метри;
- Исто, на влажно време, каишот од алтернаторот ш'шти и свири, првите 50-100 метри;
- Пластиките во внатрешноста крцкаат ненормалнo, сите, од сите страни;
- Еднаш ми се запали Check Engine, исклучен со компјутерска дијагностика. Наводно, проблем со системот за гориво, односно вода во горивото;
- При последниот сервис, променета е штопната на картерот, затоа што оригиналната се заеба, а од тоа страдаше лежиштето во картерот. Заменета со, за нијанса, поширока штопна;Постапката за вадење на клапната, на
линков. Во глобала, се е исто, само кај мене се разликува решението на крај.
Одиме со ред:
1. Откако се изборив со вадење и со недостапни штрафови, надвор ги добив овие делови..
2. Ова е клапната, и каде е скршена. Поради тоа, моторчето вртело во место, наместо кога ќе затвори клапната, од отпорот да престане да врти моторчето..
3. Превентивно, пред да го санирам саглам проблемот, превентивно го залепив со секундарен лепак..
4. Самата клапна ја извадив на следниот начин..
Се повлекува жолтиот држач нанадвор..
А потоа се вади клапната, само се повлекува од лежиштето.
5. Резултатот од растурањето..
6. Начинот на кој јас ја решив пукнатината на пластиката - со милиметарско мали дупчиња со бормашина, и "шиење" со бакарна жица, заедно со тука-таму малку стопување на пластиката и жицата, за дополнителна цврстина.
Со задоволство можам да кажам дека ништо не скршив во постапката, и не ми останаа фазла штрафчиња.
Постапката ми одзема едно 6-7 часа, али вредеше.
Once again, peace was restored in the universe.
Уште едно квалитетно чистење внатре утре, ако е добро времето - и перење, санирање на гребнатинките - да позатопли, и колата ќе ми биде пак тип-топ.
Уште еднаш, огромна благодарност до M. Meskov за советите и препораките.