Автор Тема: Намалување на потрошувачката.  (Прочитано 265104 пати)

Отсутен zOkO

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 76
  • брм брм
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #90 на: 10 Февруари 2011, 00:41:13 am »
Аман со рекла-казала. Возилото треба да е секогаш во брзина освен кога стои. Кочници не треба никогаш да се користат освен кога мора. Најубаво би било ако го симнеш цело брдо без кочница, и ако застанеш на семафор без кочница.
Возилото НЕ троши гориво кога се движи во брзина без притисната гас и е над 900 вртежи, кај возила без карбуратор. Не треба да се кочи со стиснат куплунг, тоа се учи меѓу првите работи при полагање за дозвола.
Нема врска дали има 4, 6 или 11 диска возилото, и боже господе што прочитав, за 4те диска.

Не зборев за возење по удолници него градска вожња не се сите тркачи ко тебе. Што се тиче учењето, едно е школски пред комисија, друго е после тоа - сите не учеа да возиме со две раце, да пуштаме жмигавци сегде..... па 5% од шоферите не го прават тоа

За болдираното малце чудно - Perpetuum mobile. Што ги движи клиповите, на што фрлаат искра свеќиците......
I don't discriminate, I hate

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #91 на: 10 Февруари 2011, 00:44:29 am »
Аман со рекла-казала. Возилото треба да е секогаш во брзина освен кога стои. Кочници не треба никогаш да се користат освен кога мора. Најубаво би било ако го симнеш цело брдо без кочница, и ако застанеш на семафор без кочница.
Возилото НЕ троши гориво кога се движи во брзина без притисната гас и е над 900 вртежи, кај возила без карбуратор. Не треба да се кочи со стиснат куплунг, тоа се учи меѓу првите работи при полагање за дозвола.
Нема врска дали има 4, 6 или 11 диска возилото, и боже господе што прочитав, за 4те диска.

Не зборев за возење по удолници него градска вожња не се сите тркачи ко тебе. Што се тиче учењето, едно е школски пред комисија, друго е после тоа - сите не учеа да возиме со две раце, да пуштаме жмигавци сегде..... па 5% од шоферите не го прават тоа

За болдираното малце чудно - Perpetuum mobile. Што ги движи клиповите, на што фрлаат искра свеќиците......
Клиповите ги движи логика, овај инерцијата на колата која кочи (кочи = троши енергија да ги врти менувачот и моторот). Мотрно кочење. Нема искра, нема гориво.
Никогаш не смее ниту треба да се кочи со притиснат куплунг. И не се сметам за тркач, пред се за уживач во возењето.

Отсутен zOkO

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 76
  • брм брм
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #92 на: 10 Февруари 2011, 00:55:26 am »
Барав на нет да ја поткрепам твојава инерција, овај логика ама сегде кај што сретнав е дека на моторно кочење, горивото кое поминува низ инјекторите е толку мало така што компјутерот не го регистрира додека во лер е нешто поголемо па го регистрира... ама сепак на гориво работи. Најди ми негде на нет да ме разубедиш пошо ова горе пологично ми звучи
I don't discriminate, I hate

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #93 на: 10 Февруари 2011, 01:09:27 am »
Цитат
- If you see the lights ahead are red, take your foot off the throttle immediately. If you wait and then use your brakes you are simply wasting the fuel you used to achieve a speed you didn't need. Remember, a modern engine uses no fuel at all when it’s coasting in gear.
http://www.topgear.com/blogs/planettopgear/129-jeremy-top-fuel-tips/
Цитат
Most fuel-injected cars turn the fuel delivery completely off when you lift your foot from the accelerator.
http://www.popularmechanics.com/cars/how-to/4230705
Да не си ги мериме, ама незнам што не е јасно...

Отсутен zOkO

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 76
  • брм брм
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #94 на: 10 Февруари 2011, 01:20:58 am »
Сеуште ми е нејасно (ваљда пошо физика не ми е омилена) али у секој случај прифаќам дека си у право


П.С.
Не мора да се жустриш не си ги мериме :P
I don't discriminate, I hate

Присутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #95 на: 10 Февруари 2011, 04:12:10 am »
И јас колку што знам, помодерни мотори, без разлика дали е бензин или дизел, при дејство на инерција, со мењач во некоја брзина, ама без гас, не троши ич гориво. Едноставно се затвора доводот на гориво, се’ до следното стискање на гаста. Моторот во таа ситуација нема потреба да создава експлозивна смеса, па затоа нема зошто да се полнат цилиндри со гориво, да се активираат свеќици итн итн...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10488
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #96 на: 10 Февруари 2011, 07:36:47 am »
пошто на корсата контактот ми беше на дугме(тастер) па го правев истото преку него-кога нема контакт нема ни доток на гориво, пошто имаат дизна во карбураторот за гориво. И ко ќе го пуштев контактот залетанпо некоја удолница  цела кола  "рипаше како попарена" па престанавтаквото штедење да го практикувам. Инаку логиката за инерција- ваљда имаш палено кола на туркање- кој го задвижува тогаш менувачот и моторот за да запали?
Инаку мислам дека дени и има право во врска со мотороното кочење -треба помалце да се користат кочници, арно ама ако не возиш најбрзо што може и ако не застаниш во последен момент 10 души ќе се напикаат пред тебе.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #97 на: 10 Февруари 2011, 08:57:06 am »
Стварно, ако скроз се скинува дотокот на гориво, како можеш да ја запалиш колата во втора со буткање?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10488
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #98 на: 10 Февруари 2011, 09:07:58 am »
епа демек кога ќе додадиш туража ке си дојди гориво- така барем разбрав....

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #99 на: 10 Февруари 2011, 09:12:03 am »
Па не давам туража кога палам со буткање. Буткам, ставам во втора и отпуштам кумплуг да фати. Штом фати притискам кумплуг повторно и ставам во лер.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #100 на: 10 Февруари 2011, 09:31:30 am »
Па не давам туража кога палам со буткање. Буткам, ставам во втора и отпуштам кумплуг да фати. Штом фати притискам кумплуг повторно и ставам во лер.
Da ne go podzavrtuvas klucot ili da davas gas? Samo so kuplung palis? Nevozmozno e da zapalis kola bez karburator taka. Namaluvanje na potrosuvackata, nesto?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #101 на: 10 Февруари 2011, 09:38:30 am »
гојдо, тоа е кај возила со карбуратори. Каде клипот кога ќе ја бутнеш колата оди надолу и повлекува гориво бидејќи и пумпата за гориво е механичка.
Знаете што се случува кај Спарк? На ппример кога кочам моторно со трета и застанувам на семафор. Се намалува бројот на вртежи со пуштен гас. Ако продолжам со моторно кочење под 1000 вртежи и ќе стиснам кумплуг, вртежите веднаш паѓаат под 500 и многу малце фали да изгаси моторот. Зошто? Зошто доводот на гориво е ЦЕЛОСНО затворен. Во тој дел од секунда додека ECU се свести дека треба да пушти гориво вртежите паѓаат многу ниско под 500 вртежи.

Тоа е доказ дека доводот на гориво при моторно кочење е целосно затворен. Но ова не е вака кај сите возила. На службеното 206 и Поло доводот се уклучува на 1200 вртежи. Ако продолжиш со моторно кочење под 1200 вртежи тогаш моторот почнува да клоца и мораш кумплуг да стиснеш.

Генерално се сложувам со фактот дека сите нови возила имаат целосно гасење на доводот на гориво при моторно кочење што НЕ Е СЛУЧАЈ кај возилата со карбуратор и рачен саух.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #102 на: 10 Февруари 2011, 10:08:34 am »
Па не давам туража кога палам со буткање. Буткам, ставам во втора и отпуштам кумплуг да фати. Штом фати притискам кумплуг повторно и ставам во лер.
Da ne go podzavrtuvas klucot ili da davas gas? Samo so kuplung palis? Nevozmozno e da zapalis kola bez karburator taka. Namaluvanje na potrosuvackata, nesto?
Секако дека со даден контакт палам. Фиестата ја имам палено во втора, без гас, само со отпуштање кумплуг.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10488
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #103 на: 10 Февруари 2011, 10:52:01 am »
porntava so paleњево на туркање ми беше колку толку да објаснам што ги движи клиповите во случај да не иде бензин. Инаку мене корсата ми правешеака- на празно или во возње да стегнам кумплунг како да загасуваше - ама некој дефект имаше што откако го средив немаше такви фрки. Инаку клоцањето кај 206-ката може да е и до автоматскиот саух- мисли дека гаси колата па сам додава туража= барем така мислам.
Патем ем интересира, дизел моториве имаат саух ?

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #104 на: 10 Февруари 2011, 17:23:26 pm »
Тогаш како работи колата и самата оди без да се угаси на пример во прва или втора без гас ??? Не е во лер, педалата за гас не е притисната ... Јес да сум застарен, ама не сфаќам стварно ;) Дури и ми регулира - во случај на мали опструкции на патот самата додава малку гас :) Да не има жироскоп, па знае дека не е на удолница или вештачката интелигенција напреднала, па не КОЧИ моторно - туку додава гас моторно :D