Автор Тема: Намалување на потрошувачката.  (Прочитано 282188 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #600 на: 19 Јануари 2014, 17:43:22 pm »
Ммммммммислам дека е обратно. Кога е студен воздухот МАФ сензорот регистрира поголема количина на воздух во усисот па следствено пушта и повеќе гориво. Мислам дека загреан мотор со топол и сув воздух најмалку ќе троши.

Ц. Отчитувањето од МАФ сензорот не е единствениот параметар кој го гледа ецу-то. Ецу-то знае и колкава е температурата на воздухот па си праи математики колку навистина воздух влегува.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #601 на: 19 Јануари 2014, 17:44:50 pm »
Хмм... можда. У тој случај ваљда му е сеедно. Ама согорувањето со топол воздух односно топла смеса нели е теоретски поефикасно поради помалата разлика во температура меѓу усисената смеса и смесата која гори? М? м?

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #602 на: 19 Јануари 2014, 17:48:05 pm »
Кога е надвор воздухот студен (и чист) има намногу кислородни молекули во него и со тоа автоматски се подобрува ефикасноста на моторот. Следствено - троши помалку. Во зима единствен проблем е заревањето на моторот. Затоа и повеќе трошат возилата кои се возат на кратки релации.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #603 на: 19 Јануари 2014, 17:53:51 pm »
А-а-а-а.... Ај размисли уште днаш за она што го пишав? :) М? Сакаш статија? ;D Во некоја статија на Форд баш памтам дека го пишува тоа што го пишав.
Е сега окј фактор е поголем дали тој јас што го пишав или ти, не знам :)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #604 на: 19 Јануари 2014, 17:59:09 pm »
Се извинувам. Зборував само од гледна точка на моторот. Секако дека сите останати работи во зима кои влијаат да си ја стоплиме душичката во кола, праат да се троши повеќе гориво.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #605 на: 19 Јануари 2014, 18:07:05 pm »
Хмм... можда. У тој случај ваљда му е сеедно. Ама согорувањето со топол воздух односно топла смеса нели е теоретски поефикасно поради помалата разлика во температура меѓу усисената смеса и смесата која гори? М? м?

Taa разлика треба да биде што поголема, а не што помала.

Затоа кај некои мотори постои intercooler.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #606 на: 19 Јануари 2014, 18:15:54 pm »
Интеркулерот постои за да ја зголеми моќноста на моторот а не да ја зголеми ефикасноста ;)

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #607 на: 19 Јануари 2014, 18:17:30 pm »
Хмм... можда. У тој случај ваљда му е сеедно. Ама согорувањето со топол воздух односно топла смеса нели е теоретски поефикасно поради помалата разлика во температура меѓу усисената смеса и смесата која гори? М? м?

Теоретски и практично, имам пример на работа што троши 2000 Nm3/h гас, воздухот се предгрева во топлино изменувач(од едната страна димни гасови, од другата ладен воздух, излез изладени димни гасови и загреан воздух) до 400-500Celz. Согорувањето е преку 99.7% комплетно, апсолутно без CO и други продукти, вообичаено CO2 и водена пареа.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #608 на: 19 Јануари 2014, 18:17:35 pm »
За да го олади воздухот постои.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #609 на: 19 Јануари 2014, 18:22:02 pm »
За да го загрее усисниот воздух а да го излади издувниот :)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #610 на: 19 Јануари 2014, 18:26:38 pm »
добри ти се овие превентивните смајлија  :D

Интеркулерот постои за да ја зголеми моќноста на моторот а не да ја зголеми ефикасноста ;)

Интеркулерот ја зголемува моќноста на моторот на тој начин што ја зголемува ефикасноста.

За да го загрее усисниот воздух а да го излади издувниот :)

Не. Интеркулерот го лади усисниот ваздух откако овој ќе се загрее ради компримирањето во турбината.

Него, читни си ти сам најубаво:

http://en.wikipedia.org/wiki/Intercooler#Internal_combustion_engines

"Intercoolers increase the efficiency of the induction system by reducing induction air heat created by the supercharger or turbocharger and promoting more thorough combustion. This removes the heat of compression (i.e., the temperature rise) that occurs in any gas when its pressure is raised or its unit mass per unit volume (density) is increased. A decrease in intake air charge temperature sustains use of a more dense intake charge into the engine, as a result of forced induction."

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #611 на: 19 Јануари 2014, 18:27:13 pm »
А-а-а-а.... Ај размисли уште днаш за она што го пишав? :) М? Сакаш статија? ;D Во некоја статија на Форд баш памтам дека го пишува тоа што го пишав.
Е сега окј фактор е поголем дали тој јас што го пишав или ти, не знам :)

COI - Cold Air Intake

само ти и статијата на форд сакате топол воздух :D

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #612 на: 19 Јануари 2014, 18:27:22 pm »
@Armex, Кој тип на машина е тоа? Со внатрешно согорување?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #613 на: 19 Јануари 2014, 18:34:10 pm »
Индустриска печка за загревање на материјал на 1200Целз. Ефикасност максимална во преносот на енергијата од согорувањето, скоро без загуби.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Намалување на потрошувачката.
« Одговори #614 на: 19 Јануари 2014, 18:35:09 pm »
добри ти се овие превентивните смајлија  :D

Интеркулерот постои за да ја зголеми моќноста на моторот а не да ја зголеми ефикасноста ;)

Интеркулерот ја зголемува моќноста на моторот на тој начин што ја зголемува ефикасноста.

За да го загрее усисниот воздух а да го излади издувниот :)

Не. Интеркулерот го лади усисниот ваздух откако овој ќе се загрее ради компримирањето во турбината.

Него, читни си ти сам најубаво:

http://en.wikipedia.org/wiki/Intercooler#Internal_combustion_engines

"Intercoolers increase the efficiency of the induction system by reducing induction air heat created by the supercharger or turbocharger and promoting more thorough combustion. This removes the heat of compression (i.e., the temperature rise) that occurs in any gas when its pressure is raised or its unit mass per unit volume (density) is increased. A decrease in intake air charge temperature sustains use of a more dense intake charge into the engine, as a result of forced induction."

Хмм...