Сподели слободно, треба да знаеме - без имиња нормално!
Во сите сервиси каде што вршат репарирање на амортизери има голем обрт на амортизери многу луѓе вадат добри амортизер и ставаат нови а овие пак ги зимаат и ги тргаат на страна и кога ке дојде некој за репарирање зимаат од тие половни амортизери и ги монтираат како репарирани а доколку немаат на лагер таков тогаш ги репарираат и тоа
- го сече горе амортизерот му реже навој и прафи мутер во вид на капаче
- го пуни амортизерот со уље и тоа најчесто 90ка или моторно зависи од возилото
-и му става еден семериг го стега горе и тоа е тоа
СО потрошени 100 ден ти наплаќа од 800-4000 со тоа што во самиот амортизер ништо не сменил (а репарирање претставува ремонт зашто и во самиот амортизер има доста делови и што е најбитното секој амортизер што е произведен од фабрика се пуни под притисок од 4-15бари во зависност дали е уљен или гасен а авие кај нас ги пунат од шише) и на крај ти даваат година гаранција што служи за да се нафатиш т.е. мамка а во случај да пушти семерингот пошто ги купуваат од шутка и се со екстремно лош квалитет без проблем ке ја повторат постапката
Оние задоволните од репарирање се тие што имале среќа да добијат половни амортизери а оние што имаат репарирани амортизери имаат и големи проблеми при возење зимно верме на ниски температури кога ке се згусти уљето
И за крај ке кажам едно постојат фабрики специјално што се занимаваат со репарирање