Автор Тема: Најдоверливи модели и/или марки  (Прочитано 215745 пати)

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1887
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #45 на: 28 Јануари 2011, 17:59:11 pm »
600.000 terale 8V verziite.
Во муабет со еден Мајстор, слично како и Маршер(со искуство во овслатениот сервис), и он го направи тој муабет, дека моторите 1,6 8в и 2,0 8в, смрт немале, многу километри вртеле без проблем.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #46 на: 28 Јануари 2011, 22:40:47 pm »
У принцип, секој мотор ке ти врти многу многу километри, ако го чуваш како што треба. На крај краева, за тоа се направени.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #47 на: 28 Јануари 2011, 22:46:04 pm »
Ne znam za uste kolku losi primeri ke go zemam onoj W 1.4 motor, ne tera poveke od 200.000 bez otvaranje. Muabetot e deka e tolku nezen sto ako go gazis vkraj od veles do skopje tolku e so nego.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #48 на: 28 Јануари 2011, 22:55:00 pm »
600.000 terale 8V verziite.
Во муабет со еден Мајстор, слично како и Маршер(со искуство во овслатениот сервис), и он го направи тој муабет, дека моторите 1,6 8в и 2,0 8в, смрт немале, многу километри вртеле без проблем.
Посебно 2,0 8в фабричка ознака C20NE, основа за сите понатамошни успешни модели, како C20xe, C20let, кои пак се основа на некои изведби на формула3.
Интерсено е што во Белград запознав еден професор од машински факултет кој има учествувано во развивањето на C20XE motorot -150ks, легенда од човек.
Иначе C20LET моторот СМчиптјунинг со механички преправки го има донесено до 650кс.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #49 на: 28 Јануари 2011, 23:39:51 pm »
600.000 terale 8V verziite.
Во муабет со еден Мајстор, слично како и Маршер(со искуство во овслатениот сервис), и он го направи тој муабет, дека моторите 1,6 8в и 2,0 8в, смрт немале, многу километри вртеле без проблем.
Посебно 2,0 8в фабричка ознака C20NE, основа за сите понатамошни успешни модели, како C20xe, C20let, кои пак се основа на некои изведби на формула3.
Интерсено е што во Белград запознав еден професор од машински факултет кој има учествувано во развивањето на C20XE motorot -150ks, легенда од човек.
Иначе C20LET моторот СМчиптјунинг со механички преправки го има донесено до 650кс.

Marsher..Dokumentiran vi e proektot?
Link, sliki, video,dyno chart..bilo sto?
Vo vrska so C20 NE 8V motorot..postoi  ziv dokaz vo Skopje so 430.000 km.
Temno sina Calibra, na koja sopstvenikot ne i menuva ni ulje,ni voda..ednostavno ceka da rikne motorot za da stavi pogolem...
Ama...
« Последно менување: 28 Јануари 2011, 23:43:12 pm Stratro »

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #50 на: 29 Јануари 2011, 00:13:47 am »
600.000 terale 8V verziite.
Во муабет со еден Мајстор, слично како и Маршер(со искуство во овслатениот сервис), и он го направи тој муабет, дека моторите 1,6 8в и 2,0 8в, смрт немале, многу километри вртеле без проблем.
Посебно 2,0 8в фабричка ознака C20NE, основа за сите понатамошни успешни модели, како C20xe, C20let, кои пак се основа на некои изведби на формула3.
Интерсено е што во Белград запознав еден професор од машински факултет кој има учествувано во развивањето на C20XE motorot -150ks, легенда од човек.
Иначе C20LET моторот СМчиптјунинг со механички преправки го има донесено до 650кс.

Marsher..Dokumentiran vi e proektot?
Link, sliki, video,dyno chart..bilo sto?
Vo vrska so C20 NE 8V motorot..postoi  ziv dokaz vo Skopje so 430.000 km.
Temno sina Calibra, na koja sopstvenikot ne i menuva ni ulje,ni voda..ednostavno ceka da rikne motorot za da stavi pogolem...
Ama...
Ова ме подсетува на еден, кога лекарите рекоа дека уште два месеци ќе живее, а тој истера уште 15години.
Проектот е еден од првите на смчиптјунинг и не знам дали е документиран во електронска форма.Ќе треба да го прашам авторот.Ова го дознав по прашање на еден муштерија кој се интересираше колку максимално може да се засили тој мотор.
Од професорот во Београд дознав дека за тој мотор се правени најоптималните пресметки од теорија на моторите и дека се применувало се најдобро што до тогаш  било познато.Сум ги отворал,на 400000, заради други причини-изгорен дихтунг на глава на пример-цилиндрите со незабележлива истрошеност.Блокот во суштина со минорни измени се применува и кај 16 вентилските од 2000 ццм. И јас возам еден 2,0 8в-ц20не.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #51 на: 29 Јануари 2011, 02:50:36 am »
Ne znam za uste kolku losi primeri ke go zemam onoj W 1.4 motor, ne tera poveke od 200.000 bez otvaranje. Muabetot e deka e tolku nezen sto ako go gazis vkraj od veles do skopje tolku e so nego.

Емм... Па и тебе да те гази некој до крај, 50 и нешто километра по никаков пат, и тебе ќе треба да те отворат...
Затоа викам дека секој мотор ќе прави солидна километража, ако го чуваш како што треба!
Ако му ја вадиш душата на дневна база, не би требало ни да очекуваш дека ќе те вози долго време без да ти се побуни.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен ziggary

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 2
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #52 на: 29 Јануари 2011, 03:36:05 am »
Здраво ме интересира само мислење.Што мислите за VOLVO S40 1.9TD  по ‘98 сакам да купам па можеби некој има некакво искуство или можеби некој совет сите преферираат возила со ефтино одржување, а се запрашал ли некој дека пример VW BORA 2000 G 1.9 TDI е 6000-7000 Е  а VOLVO S40 1.9 TD ‘00 4000-4500е  ALFA ROMEO 156 1.9JTD ‘00 3700-4500  Сите возила со фул опрема .Дали вреди доплатата од 2000-2500 Е за евтиното одржување
« Последно менување: 29 Јануари 2011, 03:40:07 am ziggary »

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #53 на: 29 Јануари 2011, 05:11:47 am »
Здраво ме интересира само мислење.Што мислите за VOLVO S40 1.9TD  по ‘98 сакам да купам па можеби некој има некакво искуство или можеби некој совет сите преферираат возила со ефтино одржување, а се запрашал ли некој дека пример VW BORA 2000 G 1.9 TDI е 6000-7000 Е  а VOLVO S40 1.9 TD ‘00 4000-4500е  ALFA ROMEO 156 1.9JTD ‘00 3700-4500  Сите возила со фул опрема .Дали вреди доплатата од 2000-2500 Е за евтиното одржување

Би требало да си многу претпазлив со тие коли... Претпоставувам дека сакаш од страна да ја земеш, така да, биди ЕКСТРА претпазлив.
VW Bora е поскапа, пошто VW секогаш, ама буквално секогаш си држел цена, и многу веројатно дека ке си држи уште долго време. За Алфата, појма неам, дали се погодила пред или пост „германскиот“ период. Муабетот е, дека откако турија њемац одговорен за производство, Алфа драстично има подобрено квалитет на изработка. Е дали 156кава е пред или после него, тоа не знам :)
Волвото би требало да е доста солиден избор. У глобала би било Форд Мондео (ваљда :)) од тоа годиште, па можда некој со искуство со Фордови би можел да ти помогне. Еве пак со игра на веројатности, Форд во задниве 10ина и нешто години го има значително подобрено квалитетот, така да, би требало Волвото да е солиден избор, за таа цена.
Во разликата во цена, да не ти игра улога разликата во поминати километри? Или сите се мање-више исти?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен ziggary

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 2
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #54 на: 29 Јануари 2011, 13:44:11 pm »
километразата им е горе доле иста али и овој податок е интересен На Volvo S40 е компактен седан автомобил произведен од Volvo. Го претстави првата генерација S40 (Салон) и V40 (во караван) компактен седан автомобили во 1995 година. Втората генерација пристигна во 2004 година, каде што новиот V50 караван замени V40.
Првата генерација (1995-2004)

Во летото на 1995 година Volvo го објави S4/F4 серија, но мораше да го смените името на моделот, како што несогласни со Ауди кој веќе се задржани на "S4" име. На брзо преименуван салон S40 (седан) и V40 (Ферари се противи на F40) имот (караван), произведени во фабриката NedCar во Холандија (форд заедничко вложување помеѓу Волво и Mitsubishi Motors) и врз основа на заедничка платформа со Mitsubishi Carisma.

Отсутен Spurga

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 3
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #55 на: 02 Февруари 2011, 18:39:16 pm »
156та е пред германецот.Он е крив за 159.Баш вчера глеав на TOP GEAR за 159. Џејмс Меј имаше многу пофални зборови.Многу подобрена завршна обработка во внатрешноста...

Отсутен Spurga

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 3
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #56 на: 02 Февруари 2011, 18:41:47 pm »
Впрочем, одете на странава,таму покрај TOP GEAR,има и многу други работи што може да се глеадаат,во ХД

www.veetle.com

Спушти им ја програмата за глеање,и то....

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #57 на: 17 Февруари 2011, 11:22:52 am »
вака сеа опел и волксваген да не споредувате затоа сто волксваген е драстично подобар во изглед ентериер квалитет на каросерија итн
цел зивот се тркалам по опелчина но сега голфот најдобро се покажа од сите коли сто сум ги имал малце е твр за вожња ама троси 4литри на 100км  :D а за квалитетот со опел имам поминато со 1.6 8вентили мотор 1000000 км и усте беше здрав но и волксваген толку издрзува  ;D па така да тука се само опел има малце погрди изгледи на каросеријата
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34291
  • Таков е животот... јебига
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #58 на: 21 Февруари 2011, 14:00:09 pm »
вака сеа опел и волксваген да не споредувате затоа сто волксваген е драстично подобар во изглед ентериер квалитет на каросерија итн
цел зивот се тркалам по опелчина но сега голфот најдобро се покажа од сите коли сто сум ги имал малце е твр за вожња ама троси 4литри на 100км  :D а за квалитетот со опел имам поминато со 1.6 8вентили мотор 1000000 км и усте беше здрав но и волксваген толку издрзува  ;D па така да тука се само опел има малце погрди изгледи на каросеријата
Јове, фоксваген и опел имаат два различни пристапи. Изгледот на каросеријата е субјективна работа. Но постои едно непишано правило:
Фолксваген = дизел
Опел = бензинец.

Фолксваген е далеку од подобриот квалитет на опел бензинец. И не, фоклсваген моторите во просек драстично помалку километри поминуваат од опел а исто и каросериите. А што се однесува до дизел, Опел и не произведува дизел мотори, но затоа бензинците се техничко совршенство. Да не мешаме баби и жаби.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34291
  • Таков е животот... јебига
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #59 на: 21 Февруари 2011, 14:02:55 pm »
У принцип, секој мотор ке ти врти многу многу километри, ако го чуваш како што треба. На крај краева, за тоа се направени.

Ова не е баш прецизно и точно. Нема сите мотори да поминуваат исто километри со ист режим на возење.
На пример Лада 110 со 1,5 мотор не може да достигне 200.000 ни под разно. Додека Мотор од Пежо, Опел и Даеву (такви стари возила сум возел вклучително и лада 110) се речиси исто толку добри како нови од фабрика.