Автор Тема: Најдоверливи модели и/или марки  (Прочитано 216294 пати)

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #360 на: 13 Јануари 2012, 10:44:13 am »
btw Тојота преку нивниот CEO јавно им се извини на сите,ееее тоа е ЅВЕР

И се докажа дека тојота, односно педалата не е виновна за смртта на незнам си кој таму во Америките ;)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #361 на: 13 Јануари 2012, 11:43:31 am »
Цепки беше тоа со заглавена педала. Секој колку-толку подобар возач ќе знае да се справи со заглавена педала за гас.

Во најмала рака, ќе префрли во лер (или неутрал кај автоматик) и ќе застане.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6204
  • 69
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #362 на: 13 Јануари 2012, 11:45:36 am »
Во паника? Само ако е пристрасе...
Истото со заглавување на педала на еден колега му се случува на Рено Меган 2-ка :)
А бе струја ти е ѓаволска работа...Тоа педаљата на струја работи :))
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #363 на: 13 Јануари 2012, 11:54:11 am »
Во паника? Само ако е пристрасе...
Истото со заглавување на педала на еден колега му се случува на Рено Меган 2-ка :)
А бе струја ти е ѓаволска работа...Тоа педаљата на струја работи :))
Јас си ја скинав патиката така. Возев на отворено и се пресоблекував. И со левата нога се удрив горе во пластиката над педалата за кумплуг а таму имаше мало пластиче што го оставиле така неизрамнето да стрчи. И ми се закачи патиката за тоа и не можев кумплуг да стиснам. Запнав со сила и ја скинав патиката :(

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #364 на: 13 Јануари 2012, 11:58:21 am »
Во паника? Само ако е пристрасе...
Истото со заглавување на педала на еден колега му се случува на Рено Меган 2-ка :)
А бе струја ти е ѓаволска работа...Тоа педаљата на струја работи :))
Јас си ја скинав патиката така. Возев на отворено и се пресоблекував. И со левата нога се удрив горе во пластиката над педалата за кумплуг а таму имаше мало пластиче што го оставиле така неизрамнето да стрчи. И ми се закачи патиката за тоа и не можев кумплуг да стиснам. Запнав со сила и ја скинав патиката :(

E многу убаво.. А нас ни мрчиш за брзо возење.. ;)

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8218
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #365 на: 13 Јануари 2012, 13:41:21 pm »
Цепки беше тоа со заглавена педала. Секој колку-толку подобар возач ќе знае да се справи со заглавена педала за гас.

Во најмала рака, ќе префрли во лер (или неутрал кај автоматик) и ќе застане.
Има ли можност на аутоматик у вожња да убациш у паркинг?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #366 на: 13 Јануари 2012, 13:44:45 pm »
Не ми се верува да може, без да покршиш пар запчаници :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #367 на: 13 Јануари 2012, 13:51:34 pm »
Има ли можност на аутоматик у вожња да убациш у паркинг?
Не може. Затоа и Паркинг лежиштето е сместено скроз на крај, да мораш прво во неутрал да ставиш а после во паркинг.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Hyundai повторно е најквалитетен
« Одговори #368 на: 13 Јануари 2012, 15:26:09 pm »
Втора година по ред Hyundai застанува на прво место во извештајот на магазинот  Auto Bild. Во својот Qualitatsreport 2011 германците наведуваат дека Hyundai повторно ја заслужува титула.



Резултатите од извештајот јасно велат дека Hyundai е подобар од останатите автомобилски марки кои беа дел од истражувањето и уште еднаш ја оправдува довербата на своите клиенти.

Критериумите според кои оценува Auto Bild ги наведовме минатата година, но да се потсетиме:

1. Извештај на GFK – Gessellschaft fur Konsumforschung
Репрезентативен извештај за квалитет креиран од Германскиот завод за истражување на потреби на клиенти кој е заснован врз анкета на 9278 возачи на кои им е поставено клучното прашање: Како го оценувате квалитетот на марката на возилото што го поседувате од 1 до 10?

2. Гаранција
Кои се условите за гаранција кои ги даваат производителите и каква заштита имаат возачите доколку има проблем со технологијата. Тука се наведува дека азиските производители имаат апсолутна предност во однос на европските. 

3. Сервис
Какви проблеми имало возилото? Колку возила имале ист проблем? Дали производителот одговорил? Дали клиентот бил третиран фер? Дали производителот бил транспарентен и имал разбирање при решавањето на проблемот. Дали спровел сервисна кампања кога имало потреба?

4. Тест на издрживост
Тестот го спроведува Auto Bild на 100.000 km и на крај го расклопува возилото до последен дел и ја оценува комплетната состјба на деловите.

5. Поплаки од читатели
Број на поплаки кои ги одбива Auto Bild, (околу 11.000 писма годишно) од читатели за проблеми со возилото, а главни теми се дефекти и проблеми со сервисот.

6. Оценка на Dekra
Германската организација Dekra која врши технички прегледи и дава експертско мислење за квалитетот на работата се води според критериумите: Колку дефекти имало на возилата со што се оценува квалитетот и дали сервисниот план е спорведен во целост со што се оценува работата на сервисот.

7. Извештај на TUV
Реномираниот TUV дава извештај за техничката исправност и состојбата на возилата кој доаѓа како резултат од техничкиот преглед на 7,5 милиони возила во кого се опфатени проверка на: сопирачки, управување, подвозје, шасија, светлосни уреди.

Подолу се резултатите од извештајот на Auto Bild за најдобрите 20 марки.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9228
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #369 на: 13 Јануари 2012, 15:32:33 pm »
Definitivno se ubediv sledna kola Hyundai. Thanks LP

Отсутен Sarach

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #370 на: 13 Јануари 2012, 17:13:26 pm »
jas Hyundai bi kupil samo pred Chery, Ssanyong, gret wall, Geely i drugi slicni marki......

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #371 на: 13 Јануари 2012, 18:04:54 pm »
Не ми се верува да може, без да покршиш пар запчаници :)

На некои можеш на некои не. На тие што можеш не е убаво чуството :) Јас сум пробал на мала брзина али тоа на Јееп. на лека кола не би се осудила ако не морам. Сум пробал и во вожња во рикверц да ставам и ми изгаси.

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8218
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #372 на: 14 Јануари 2012, 01:15:24 am »
Има ли можност на аутоматик у вожња да убациш у паркинг?
Не може. Затоа и Паркинг лежиштето е сместено скроз на крај, да мораш прво во неутрал да ставиш а после во паркинг.
Нели можеа да се спасат тие глупите американци со лексусот шо одлетаа?
Звонат на 911 како да таму е спасот... Бургер нација!

Отсутен Sarach

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #373 на: 14 Јануари 2012, 05:03:18 am »
ovie amerikancive osven na gotovo, nisto ne znaat, epten se glupi, od iskustvo kazuvam, gi posrtiv 3-4 mseci..... zboruvam za obicnite amerikanci, ne site (80%)

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11811
  • Архитект
Одг: Најдоверливи модели и/или марки
« Одговори #374 на: 14 Јануари 2012, 11:14:50 am »
Како можи Хјундаи да е на прво место, а Киа на 14 то?
Не е тоа, те едно те исто?

Овде некој мати води....