Баш заради фактот дека при согоравање на плин се развива поголема температура, затоа прашав за свекици со пониска топлотна вредност.
Кај мене вели 30 000 км и замена на свекици, мада нема да истераат ни 15 000 овие свекици зашто за 6500 километри од 0.7 на 0.8 е дојден зазорот, така да 15 000 км максимум им давам рок дека ќе истераат.
па ќе повторам, можа да се измести целиот режим на работа на моторот, ако се турат погрешни свеќици...
тоа што кај тебе побрзо ги троши и до 50% од предвидениот рок, е дело на тоа што имаш плин на плочка, односно кај тие плински уреди има многу често секвенции на богата смеша па сиромашна па пак богата, затоа што нема приецизно дозирање на гас во смешата... тоа доведува и до уште повеќе подигната работна температура, и нормално, абење на свекици...
јас возам иридиумски, 100.000 ми вели каталопки за мењање. на 80.000 им го нема више врвот, ама само врвот, има како врв од игла е елкетродата на нив, ако си видел, не се онакви класични како од молив мината да речеме...
A koj se znacite sto poazuvaat deka svekicite se za menuvanje?
Eve veke 60k so Lancerot odminuvam i vo princip ne osekam nekoja razlika.
првично се осеќа зголемена потрошња, која ако ја искомпарираш со периодот од пред 60.000 ке ја приметиш...
потоа оние што возат со педала до доле, осеќаат и делумна загуба на снагата...