Автор Тема: BMW E30  (Прочитано 32015 пати)

Отсутен Dean

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1340
BMW E30
« на: 19 Ноември 2012, 23:06:16 pm »
сигурно за повеќето многу добро познат модел на BMW, познатата коцка



заљубен сум во колава уште од кога бев осмо одделение. Во план ми е да си го остварам детскиот сон и да си купам едно. Знам дека повеќето ќе го препорачуваат купето, но во предвид доаѓа само седан верзијата со 4 врати, пред се ќе се користи како фамилјарно возило. Повеќе сум во дилема околу моторот. Ме интересираат мислења и искуства околу колава, совети за кој мотор да го одберам и ако познавате некој со добро сочуван примерок од овој модел би ценел информација.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30065
    • CARclub.mk
Одг: BMW E30
« Одговори #1 на: 19 Ноември 2012, 23:29:38 pm »
Барај 318is или 320i. Повеќе од тоа не ти треба.

И јас сум запален за Е30-ка, и се наоѓаат за прилично ефтини пари, ама тешко е да најдеш колку-толку очувана.

Отсутен Dean

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1340
Одг: BMW E30
« Одговори #2 на: 19 Ноември 2012, 23:42:33 pm »
оваа 316-кава добро изгледа

http://reklama5.mk/Details.aspx?ad=64632

ама цената е висока за кола 22 години стара.

320-кава има добра цена само што ќе треба да се од-тунира

http://reklama5.mk/Details.aspx?ad=498691

а оваа штета што е на странски таблици

http://reklama5.mk/Details.aspx?ad=435979

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5915
Одг: BMW E30
« Одговори #3 на: 20 Ноември 2012, 00:17:15 am »
Toj prviot oglas tetovskata e bomba nema vrska ako e povisoka cenata bitno e dae vistina toa so go pisue vo oglasot..retko denes dase najde vozilo toa godiste so taa kilometraza da ne e brkano,tunirano ili bilo so,,,kako familijarno auto e bomba.....imase i edno isto takvo samo bela boja dali bese tetovo ili gostivar neznam na edna udolnica bese slikano i toa bese so 60000km epten avion

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: BMW E30
« Одговори #4 на: 20 Ноември 2012, 00:25:18 am »
Тоа бмвто од вториот оглас не би го ни пипнал,совршен е..
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: BMW E30
« Одговори #5 на: 20 Ноември 2012, 00:27:22 am »
ајде сега уште еднаш погледни го предниот браник

Отсутен Vladeee

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2216
Одг: BMW E30
« Одговори #6 на: 20 Ноември 2012, 00:42:24 am »
ајде сега уште еднаш погледни го предниот браник
Да , да малку е грд, ама останатото е бомбона....
>>>>><<<<<

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9200
  • Аstra la vista baby !
Одг: BMW E30
« Одговори #7 на: 20 Ноември 2012, 01:44:18 am »
Ако биди да биди :)

http://reklama5.mk/Details.aspx?ad=464782

Отсутен kirilsbmw

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 361
Одг: BMW E30
« Одговори #8 на: 20 Ноември 2012, 07:40:23 am »
Ако имаш можност да купиш е30 земај без да размислуваш...  јас имав е30 320и ја возев долго време и ја продадов пред 5,6 години, и кога ке најдам е30ка како што сакам пак ке си купам...
Е сеа како модели знаеш има пред и после фејслифт.
 Моја препорака за мотор ако сакаш 4 цилинди само 318ис ама се многу ретки посебно со 4 врати затоа ако гледаш некоја 318и (М40Б18 од 87-91 со ребраст) добро гледај го моторот, бидејки се доста извозени моторите им се малце по бучни се слушаат хидраулични подигачи, исто им се трошат деловите кај брегастата и ке приметиш во возење во втора или трета колата нема да може да дигне повеке од 4500 вртежи.
 постарите 316, и 318 со М10 мотор се малце послаби во снага ама затоа и многу издржливи....
 
Ако планираш 6 цилиндри тогаш гледај го моторот да не троши вода. доколку бил прегреан веројатноста дека е пукната главата е многу голема, а веке потешко се наогаат глави посебно за 325и.

 Таа на сликата што ја имаш постирано е пред фејслифт со М-техник 1
 И внимателно со гаста посебно кај овие со 6 цилиндри

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14705
Одг: BMW E30
« Одговори #9 на: 20 Ноември 2012, 08:32:01 am »
Порано многу ми правеа филм E30-ките...

Во последно послабо некако.

E36 само M3 ...


Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: BMW E30
« Одговори #10 на: 20 Ноември 2012, 10:17:17 am »
Ќе се зема некој ден вакво па шо сака нека биди.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен kirilsbmw

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 361
Одг: BMW E30
« Одговори #11 на: 20 Ноември 2012, 10:27:31 am »
Имаше еден добар текст за овие кај што вика
 -Кога наидуваш на кривина знаеш дека се што ке произлезе после неа е само твоја одговорност...
 Затоа едно вакво со шпер и над 200кс, и толку доста е :)

Отсутен Dean

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1340
Одг: BMW E30
« Одговори #12 на: 20 Ноември 2012, 10:51:48 am »
јас не сум баш некој speed freak, така да и 316-ката ќе ми врши работа. 200 коња, заден погон, без АБС и без контрола на пролизгување малце страшно звучи :)

Ако имаш можност да купиш е30 земај без да размислуваш...  јас имав е30 320и ја возев долго време и ја продадов пред 5,6 години, и кога ке најдам е30ка како што сакам пак ке си купам...
Е сеа како модели знаеш има пред и после фејслифт.
 Моја препорака за мотор ако сакаш 4 цилинди само 318ис ама се многу ретки посебно со 4 врати затоа ако гледаш некоја 318и (М40Б18 од 87-91 со ребраст) добро гледај го моторот, бидејки се доста извозени моторите им се малце по бучни се слушаат хидраулични подигачи, исто им се трошат деловите кај брегастата и ке приметиш во возење во втора или трета колата нема да може да дигне повеке од 4500 вртежи.
 постарите 316, и 318 со М10 мотор се малце послаби во снага ама затоа и многу издржливи....
 
Ако планираш 6 цилиндри тогаш гледај го моторот да не троши вода. доколку бил прегреан веројатноста дека е пукната главата е многу голема, а веке потешко се наогаат глави посебно за 325и.

 Таа на сликата што ја имаш постирано е пред фејслифт со М-техник 1
 И внимателно со гаста посебно кај овие со 6 цилиндри


благодарам за советиве, да знам на што да обратам внимание. Се сеќавам и на белата тетовска е30-ка што беше со 60 000 и резервната гума уште не извадена, ама изгледа се има продадено.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: BMW E30
« Одговори #13 на: 20 Ноември 2012, 10:53:49 am »
323,325(325хи) или 327. 8)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен kirilsbmw

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 361
Одг: BMW E30
« Одговори #14 на: 20 Ноември 2012, 11:04:34 am »
Ова 327 всушност оригиналната ознака е 325е (ета) тоа е всушност мотор  2,7литри, но  дефорсиран и врти само до 5000врт, има само 122кс, тоа е америчка верзија за економично...  Има една модификација што се прави на овој мотор имав еден пријател што ја направи позната ко 327 строкер, е на овој мотор се става глава од 325и за да може да врти над 5000, мислам клипови се менуваа и слично со што се добиваа некој 190кс со повеке модификации и 200, е со овој модор и со шпер диференцијал ке се радувате на секоја следна кривина  :D