Fala na sovetot Peconi, inaku drzi voda za se sto kaza, edinstveno sto me misli okolu ficoto e sto toa vozilo ke mi treba za sekojdnevni potrebi sto podrazbira i vozenje nadvor od gradov nezz kolu fickoto bi izdrzalo podolg pat
Бидејќи апсолутно можам да ти поможам на ова поле, бидејќи имав еден солиден Тристач го дадов пред точно една година.
Прво да ти кажам дека искрено Тристач ако го земаш за брзина (превод да се курчиш) воопшто не ти се исплаќа, ако ти е за мерак да се скоцкаш олдскул моќна машина тогаш да.
Е сега, што се однесува до модификации,...1300 мотор двогрлен карбуратор, диск кочници на сите четири тркала, силна каросерија ...не е баш заебанција.
Само што овие OHV мотори не се покажаа најдобри во издржливост заради радилицата која лежи на 3 точки наместо четири...голем пропуст на еден од најголемите инженери на Ferrari
ама ете сигурно и тоа не е без причина.
Што се однесува до другите работи, моторот е супер...Силен е....со гаранција ова ти потврдувам,...влече како луд...двогрлен карбуратор си го прави своето.
Потрошњата реално ќе ти кажам дека е ако го возиш СКРОС пензионерски во Скопје е 13 литра на 100км.
Отворено можеш комотно 90-120 да го возиш со 1300 мотор ќе ти троши околу 8 литри бензин.
Модификација ти е Fiat 132 мотор и менувач. Се согласувам со Пецони,...ептен добра ламја ќе имаш што ќе ти троши уште литар - два бензин повеќе ама ќе биде лудница
Проблеми со Тристач: Веќе речиси да нема евтини резервни делови. Целото производство е само Италијанско за олдтајмер и може да биде скапо. Механиката не толку, воопшто не е скапа за она редовно одржување (филтри, јабучици и такви глупости), ама лимарија нова, хромирани елементи и сл. тука се скапички спрема она порано што беше.
Има еден српски сајт се вика Avala имаш секакви резервни делови и воедно прават феноменална реставрација на коли (од Ролс Ројс до Тристачи) и луѓето се лудница...слободно пребарај ги.
Застава не произведува делови за Тристач дооооооолго време...ептен долго. За Фиќо прекинаа пред 3-4 години исто како и за Југо.
Порано (до кај 2006) ако се јавеше во Застава за Тристаќ делови праќаа по шлепери што носеа Југовци. Имаа магацин и ти праќаа се што ти треба. Последно јас кога барав оригинална водна пумпа не се наоѓаше. Случајно најдов од едно старче што разбрав дека на времето имал Тристач.
Иначе можеш и од Лада водна пумпа ама не е тоа тоа. Материјалите се сосема различни на оригиналните.
Во основа тоа е...Фичото ти е поисплатлива кола за одржавање...ама комоцијата и возењето во Тристач е незамисливо во Фичо. Нема никаква споредба.
Јас би ти препорачал да одиш на Фиќо, бидејќи е популарно, повеќе резервни делови, евтин ти е „тјунингот“ и секој ден можеш да го возиш.
Ако најдеш контраш (Тарзан фичо) да го средиш уште поубаво.
Одма се прави 903 (Ј45) мотор, двогрлен карбуратор, водна пумпа од Фиќо комбе ...и имаш 50+КС мотор на 650 кг каросерија...што е околу 100КС на 1300кг каросерија ...краток мењач од 750-ка и од 0-100 за отприлика 11-12 секунди
преку сила
Сакаш на отворено 850ка мењач што е подолг и ги тепаш 140-150км/ч без проблем.
То е то ако те интересира прашувај