Автор Тема: Сопственици на југословенски возила пребројте се !!  (Прочитано 17934 пати)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
I so mala prepravka mozes da stavis 1.6D od Golf 1 ili 2. Idealen motor.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Да тоа е маана со тролејзната радилица. Ахилова пета. Само ако не ја силиш многу и големи оптеретувања нема гајле.

Него тоа не е проблем, веднаш легнува 2000 кубика 132 мотор :D
Тоа би било интересен rat style тристач проект... ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13921
Јас кога го имав мојот сериозно размислував да ставам такво нешто...ама...неможам ...срце не ми дава да експериментирам со глупости :D

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Jas se ostram na mojot da mu stavam 1.6D od Golf 2 :) Pa nema da trosi a ke ide pristojno :)
Ama uste da nacekam nekoj Goljf 1 ili 2 motor za eftini pari :) ili na poklon .... Ajde dobri lugje dajte nesto za da se sraboti.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13921
Сеа ќе ти кажам. Јас реално истражував за ова и наидов на заклучок дека повеќе ти се исплаќа 1.9TD од Темпра оти пасува на Fiat 132 мењач...вака треба да се драпаш со адаптери глупости...

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Hm.... Ama takvi motori se super retki i plus so Bosch pumpa a ne so sugavata Lucas:)

A za rabota so VW motorot ima mali prepravki ama ke ja bide. Ke igra CO2 i Oksigen.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
еве ти 1.9 од темпра
http://www.reklama5.mk/Details.aspx?ad=9139

Отсутен hellboysk

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 19
Јас возам 101-м 1100 кубика :))) Удрен од десна страна и вратата едвај се отвара надворешно само од внатре е дисконектиран уредот а ме мрзи да го отворам , неатестиран плин и ептен е крш колата :))) Бандашот ми дише и секој ден пред да возам ја пумпам ручно гумата ... нешо као бодибилдинг ми доаѓа ... :) Ама све на све бе срка е си го сакам количето па може некогаш ако избегам од студентскиов живот и имам пари обавезно ќе го средам ... ама во блиска иднина јок.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Не бегај од студентскиот живот - тој има многу предности во однос на останатиот дел од животот ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Таков тристач со голф2 дизел мотор, има/ше Лиската од Битола. Си го возеше секој ден. Жолт мислам.
Му викам абе да не си луд шо го возиш Фиатов, ми вика, дизел мотор од Голф има.... Упаљач не му е рамен.... . ;D ;D ;D

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Top e kombinacijata. Fiat 1300 dizel ! Lek za krizata. Bogami sum se nameracil ama cekam da najdam od nekade diesel motor za eftini pari (moze i vo stranstvo) i poleka koga ke dojde vreme da go pravam. Ke poceka malce.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13921
Зависи што филм имаш. Кога ќе удриш есап колку пари треба да дадеш, ќе речеш ...ќе одам ќе купам Голф 2 :D или Escort дизел и ќе имаш економична кола. За 1000 евра има да најдеш како нова од овие две горе наведени.

Е сеа го нема шмекот на Тристачот, ама ретко кој кај нас освен ние авто фанатиците ги сакаме Тристачите...

Отсутен Baze Citroen

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 118
Одг: Сопственици на југословенски возила пребројте се !!
« Одговори #72 на: 18 Август 2012, 18:42:10 pm »
Dve prasanja so bi me interesirale bidejki razmisluvam megju restavracija na fico ili na tristac, znaci kolku otprilika bi mu bila potrosuvackata na tristacot so negoviot motor  i dali bi imalo problem so karoserijata vo slucaj da upasiram dizel motor posto imam slusnato deka karoserijata na benzinec e poslaba od onaa na dizel sto e, ako ima nekoj nekakva informacija neka pise bi mi pomognal oklu izborot pomegju ovie dve vozila, btw se izvinuvam ako zabegav od temava :)

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
Одг: Сопственици на југословенски возила пребројте се !!
« Одговори #73 на: 20 Август 2012, 15:58:14 pm »
прво треба да најдеш солидно возило за реставрација. Значи претходно да не е работено т.е да бидеш ти прв што ќе го средува. По можност да биде прва боја.
Тристачот сигурно ќе ти троши 13-14 литра е 1300 кубика и не добиваш ама баш ништо од моторот. Имаш комбинација со менување на карбуратор т.е ставање од стокец ама ќе ти биде уште по тром. Дизел мотор ти е заебанција...ќе треба да ставаш и друг мењач, да правиш нови држачи за моторот и мењачот а за на крај да го имаш најголемиот проблем да направиш атест. Ако се решиш на тристач тогаш најдобра варијанта ти е да убациш мотор од фиат 132 2000кубика заедно со мењач. Само ќе треба да направиш појачување на шасија и ќе имаш авион кола.
А доколку се решиш за фичо 750ката ќе ти троши 6ипол а 850ката 7-7ипол што е сосема ок. Можеш да ставиш и 903ка од фиат 127, чинквеченто, сеиченто или панда или па од југо ама тие не ги бива.
Ја сум за фичо...деловите се подостапни за разлика од тристачот а и по шмекерско е башка ако земеш контраш (можам да ти најдам)

Отсутен Baze Citroen

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 118
Одг: Сопственици на југословенски возила пребројте се !!
« Одговори #74 на: 23 Август 2012, 01:13:09 am »
Fala na sovetot Peconi, inaku drzi voda za se sto kaza, edinstveno sto me misli okolu ficoto e sto toa vozilo ke mi treba za sekojdnevni potrebi sto podrazbira i vozenje nadvor od gradov nezz kolu fickoto bi izdrzalo podolg pat :)