Автор Тема: Сопственици на југословенски возила пребројте се !!  (Прочитано 17932 пати)

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13921
Одг: Сопственици на југословенски возила пребројте се !!
« Одговори #75 на: 23 Август 2012, 01:41:47 am »
Fala na sovetot Peconi, inaku drzi voda za se sto kaza, edinstveno sto me misli okolu ficoto e sto toa vozilo ke mi treba za sekojdnevni potrebi sto podrazbira i vozenje nadvor od gradov nezz kolu fickoto bi izdrzalo podolg pat :)

Бидејќи апсолутно можам да ти поможам на ова поле, бидејќи имав еден солиден Тристач го дадов пред точно една година.

Прво да ти кажам дека искрено Тристач ако го земаш за брзина (превод да се курчиш) воопшто не ти се исплаќа, ако ти е за мерак да се скоцкаш олдскул моќна машина тогаш да.

Е сега, што се однесува до модификации,...1300 мотор двогрлен карбуратор, диск кочници на сите четири тркала, силна каросерија ...не е баш заебанција.

Само што овие OHV мотори не се покажаа најдобри во издржливост заради радилицата која лежи на 3 точки наместо четири...голем пропуст на еден од најголемите инженери на Ferrari :) ама ете сигурно и тоа не е без причина.

Што се однесува до другите работи, моторот е супер...Силен е....со гаранција ова ти потврдувам,...влече како луд...двогрлен карбуратор си го прави своето.

Потрошњата реално ќе ти кажам дека е ако го возиш СКРОС пензионерски во Скопје е 13 литра на 100км.
Отворено можеш комотно 90-120 да го возиш со 1300 мотор ќе ти троши околу 8 литри бензин.

Модификација ти е Fiat 132 мотор и менувач. Се согласувам со Пецони,...ептен добра ламја ќе имаш што ќе ти троши уште литар - два бензин повеќе ама ќе биде лудница :)

Проблеми со Тристач: Веќе речиси да нема евтини резервни делови. Целото производство е само Италијанско за олдтајмер и може да биде скапо. Механиката не толку, воопшто не е скапа за она редовно одржување (филтри, јабучици и такви глупости), ама лимарија нова, хромирани елементи и сл. тука се скапички спрема она порано што беше.

Има еден српски сајт се вика Avala имаш секакви резервни делови и воедно прават феноменална реставрација на коли (од Ролс Ројс до Тристачи) и луѓето се лудница...слободно пребарај ги.

Застава не произведува делови за Тристач дооооооолго време...ептен долго. За Фиќо прекинаа пред 3-4 години исто како и за Југо.

Порано (до кај 2006) ако се јавеше во Застава за Тристаќ делови праќаа по шлепери што носеа Југовци. Имаа магацин и ти праќаа се што ти треба. Последно јас кога барав оригинална водна пумпа не се наоѓаше. Случајно најдов од едно старче што разбрав дека на времето имал Тристач.
Иначе можеш и од Лада водна пумпа ама не е тоа тоа. Материјалите се сосема различни на оригиналните.

Во основа тоа е...Фичото ти е поисплатлива кола за одржавање...ама комоцијата и возењето во Тристач е незамисливо во Фичо. Нема никаква споредба.

Јас би ти препорачал да одиш на Фиќо, бидејќи е популарно, повеќе резервни делови, евтин ти е „тјунингот“ и секој ден можеш да го возиш.

Ако најдеш контраш (Тарзан фичо) да го средиш уште поубаво.

Одма се прави 903 (Ј45) мотор, двогрлен карбуратор, водна пумпа од Фиќо комбе ...и имаш 50+КС мотор на 650 кг каросерија...што е околу 100КС на 1300кг каросерија ...краток мењач од 750-ка и од 0-100 за отприлика 11-12 секунди :) преку сила :)

Сакаш на отворено 850ка мењач што е подолг и ги тепаш 140-150км/ч без проблем.

То е то ако те интересира прашувај

Отсутен Baze Citroen

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 118
Одг: Сопственици на југословенски возила пребројте се !!
« Одговори #76 на: 23 Август 2012, 02:11:12 am »
Fala bato ;) po se izgleda ke bide fico, pa ako nekade zaskripi ke prasuvam :)

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
Одг: Сопственици на југословенски возила пребројте се !!
« Одговори #77 на: 23 Август 2012, 13:43:53 pm »
место водна пумпа од фичо комбе подобро е електирчен од југо или стокец...добиваш на обртаи
а мотор ако можеш да најдеш фиатов 903ка, подобраб и побрз е од југовскиот. Со мали преправки добиваш мн...како што кажа Carpathian Lord двогрли од 850ка спорт, грана 4 во 1 од 850ка специјал или 850ка спорт и средување на главата добиваш 55кс....напред обавезно ќе ти требаат дискови...ако можеш да најдеш ракваци од 850ка специјал или 850ка спорт одговараат на фичо ако не ќе треба со адаптери......да не пишувам можам до утре ако нешто треба кажувај :)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Сопственици на југословенски возила пребројте се !!
« Одговори #78 на: 23 Август 2012, 14:31:31 pm »
Ja bi se pishal tuka, ali ne sum sopstvenik na Jugo..samo eksploatator. ;D

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
Одг: Сопственици на југословенски возила пребројте се !!
« Одговори #79 на: 23 Август 2012, 16:06:13 pm »
Како југо нема друго ;D ;D ;D

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
17. Застава 850АК ( Фичо Комбе ) :)

Отсутен Deno

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2608
  • Custom made interiors

Отсутен Martin_GSM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 891
18. Zastava 750 M 1970

Отсутен DasAuto.

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4585
  • ~ Full of soul ~
19.1990 Yugo Koral45+Lovato
↯↯ Don't try to follow me ↯↯

http://www.youtube.com/watch?v=b_v5fPI-DUw

Отсутен Martin_GSM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 891
Сеа ќе ти кажам. Јас реално истражував за ова и наидов на заклучок дека повеќе ти се исплаќа 1.9TD од Темпра оти пасува на Fiat 132 мењач...вака треба да се драпаш со адаптери глупости...

1.9td од темпра и ке си имаш кола ама само за на лето, тоа чудо не пали на зима поп да му викниш и 3 молитви да кажиш. 5 минути верглаше на кабли за конечно да се одкажи другаров, а ке правевме трампа со мојата темпра 1.6 плин

Отсутен DasAuto.

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4585
  • ~ Full of soul ~
ти будала си ако го земеше онај кршо, ој дај ја и твојата отарасисе, ама она е .........
↯↯ Don't try to follow me ↯↯

http://www.youtube.com/watch?v=b_v5fPI-DUw

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
18. Zastava 750 M 1970

1970? го имаш претставено? пушти некоја сликичка :)

Отсутен Martin_GSM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 891
ne mi e predstaveno, momentalno e kaj limar na krpenje, posle toa ke sledat sliki od rabotata, inace da 1970.


пу, да му ја е*бам не фати алт и шифт

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
со мали фарови ти е ?

Отсутен Martin_GSM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 891
не, со големи е ама можи да е преправано да биди со големи, незнам