Автор Тема: Сопственици на југословенски возила пребројте се !!  (Прочитано 17936 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Не знам за Југо...ама Буба како што има лоша амортизација :D

Ама...пак...и двете коли ги сакам...
фууууу... буба има подобра амортизација од југо каде каде... ПРОВЕРЕНО!!!
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13921
1302/3 да...ама 1200 :D наах... :D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
1302/3 да...ама 1200 :D наах... :D


ја имав јас таа 1200, германската верзија... верувај, боља амортизација има од југо... ТИ ГАРАНТИРАМ... мада и двете се за вадење камења од бубрези, ама дефинитивно, широчината на возилото го прави своето... и тежината секако...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13921
Јас 1200 74-та, 1300 72-ра и 1303 S 1600 ги знаеш де шо ти кажувам :D

1303-ката беше Mercedes спрема овие две...

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Тристачот не е Застава! Фиат е. Треба да иде во Жабарски возила.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Тристачот не е Застава! Фиат е. Треба да иде во Жабарски возила.

Југословенски Мерцедес !

http://mk.wikipedia.org/wiki/Zastava_1300/1500

Отсутен bobi 903

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 135
Тристачот не е Застава! Фиат е. Треба да иде во Жабарски возила.

Југословенски Мерцедес !

http://mk.wikipedia.org/wiki/Zastava_1300/1500

 ha ha ha  :D :D :D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Тристачот не е Застава! Фиат е. Треба да иде во Жабарски возила.

koлку си само грешка да знаеш... да има фиат 1300 а има и застава 1300... едното е жабарско а другото е југословенско, а ова второво е со застапеност од 99%... ретко некој имаше фијат 1300 кај нас... како и да е, сите ние по скртатено и едните и другите си ги викаме тристач или слушам некои срби од маало ги викаат тристаЌ...

имао сам ти ја буразеру неколико тристаќе... :o ;D ;D
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Знаев за другиве дека се под лого Застава...ама мислев дека тристачот е ФИАТ кој само се произведува во СФРЈ. Не знаев дека има и Застава.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
тристач а некој го викаа miletricento

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
тристач а некој го викаа miletricento

милетреченто во превод од жабарски значи 1300  ;D миле-илјада тре-три ченто-сто. милетреченто-една илјада и три стотки... така жабарите ги кажуваат броевите...
или фиат 132=фиат чентотрентодуе
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13921
Како повикан да дебатирам на темава :D :D :D

Значи Тристачот..а.к.а Фијатка започна со производство во Југославија парарелно со она во Италија.
Е сега до 1973 година сите Фиати што се трклаат на улица кај нас (најчесто оние со дамски мењач) се речиси идентични во квалитет со Италијански, со таа разлика што нашите беа полуксузни (колку и да ви е чудно тоа) особено што нашите после ако се сеќавам добро 68-69 година започнаа да ги нудат со  Fiat 1500C маска внатре што е многу полукузна од оригиналната 1300 маска (шал табла).

De Lux верзијата која и ја имав беше 90% исто искуство да возиш како W116 Mercedes (не 115...не 123). Зборувам ако се е во ред каков што беше мојот...

После 73 прилично многу ги заебаа, ги направија пооскудни, понизок квалитет, бидејќи се фрлија на 101 прилично многу за во 1979 скрос да го застанат производството на Тристаќот и да го пренаменат за Југото ;)

Значи прозводните линии на Тристаќот се преориентирани за Југо. Е кога ќе видете Тристач на улица да го имате тој респект.

А интересен е податокот што повеќе имате шанса да најдете Тристач него Југо од 80-та година :)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Dedo mi vo Sofija imase Fiat 1500 1963 godina seuste palese i stoese pred Zgrada i bese odlicen. Do pred 2 godini i vo vozna sostojba.

Otide na staro zelezo a ne bese mnogu skapan.

Maana kaj niv e sto motorite se na trolezajna radilica. I ne se mnogu trajni. (1500 e pomalku traen od 1300). Na nasiot 1300 se smenija samo ventili i oprugi na istite i lance i vozese dolgi godini.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13921
Да тоа е маана со тролејзната радилица. Ахилова пета. Само ако не ја силиш многу и големи оптеретувања нема гајле.

Него тоа не е проблем, веднаш легнува 2000 кубика 132 мотор :D