и тука ке се пишам.. сопственик на југо 45, ОД КОРЕН РЕСТАВРИРАНО... јас го рестврирав... за кеиф...
Yugo najtop e 45. Pali vozi i sto da se zezne se resava so strafciger
A ne bi trebalo da trosi mnogu i sekako za vo grad ne se zamaras kaj ke parkiras, dali ke ostavis otvoreno zasto i onaka ne veruvam nekoj deka bi kradel Yugo 
ај да речеме до негде си во право за крадењето...ама за трошењето ептен не си во право... 45-ка не сум видел да троши под 9 бензин...
Незнам за бензин ама кај мене 9-10 тепа плин
па тоа е тоа бе брат... 9 бензин=10 плин на југо 45... југото цело е колку хаубата на волвото што го возам... ај добро ке ги додадеме и пола од предните врати... а и тешко е вкупно 1/3 од волвото, а и кубикажата и коњажата му е со истиот коефициент... а мене волвото ми троши просечно 11-12 плин, а југичот со сите ебани нови тракатанци (палење, платина, кондензатор, свекици, кабли, и одлична компресија, мењач путер, ганц нови гуми, без да блокира некое тркало) троши 9-10 бензин...
затоа барав да му турам електронско палење, би требало да спадне тоа малку, барем за 2 литра подоле... затоа и барав комбинација да го направам моно поинт... од истата причина... како може ебаго, 903 мотор да троши 10 бензин или плин, на возило кое го има убедливо нај лесниот лим и школка од произведените возила со таа димензија?
кеиф ми беше да го реставрирам, не ми е прва кола што ја реставрирам, ама изгледа нема ни да биде последно... кога го реставрирав реното (рено 4 тл) бев презадоволен од него... исти димензии на кола, иста тежина, 850 кубика мотор, и троши едвај 6 бензин... кај е сексот? е јеби га, втор ден од завршена реставрција го чукнав малку, ептен се изнервирав, изгубив желба и малте не поклон му го дадов на еден од велес...

сакав да реставрирам и едно фичо со вратите од напред што му се отвараат... ама се откажав... сега за сега југово ми стои и појма немам што да правам со него... ме кошта околу 1500 јурци до сега... башка ми ги тропнаа раткапните ебате беља.. балкан...
