Гласање

Која фирма е најдобрата за местење на плински уред за кола. (пари, квалитет, се)

Плимонт
125 (71.4%)
Новус
15 (8.6%)
Мармил Монт
12 (6.9%)
Кар Систем
15 (8.6%)
Дурла ЛПГ Битола
3 (1.7%)
Плинмонт Битола
5 (2.9%)
Плинстарт Јовус Битола
0 (0%)

Вкупно гласови: 175

Автор Тема: PLINSKI UREDI  (Прочитано 384787 пати)

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5057
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1845 на: 09 Март 2020, 15:41:58 pm »
МАП сензорите се да не речам чест проблем на новиве уреди на некои повеќе на некои помалку и цената е горе доле таа за нов МАП.

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5690
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1846 на: 09 Март 2020, 15:59:57 pm »
Dali nekoj e informiran okolu novive propisi okolu atest na plinskive uredi ?
Slucajno prasuvav kaj deckovo sto mi mestese na vectrata plin da vidam za puntovo i mi rece pocekaj imame nekakov problem demek plimont barale site sto mestat plin da vadat nekakvi licenci i demek bez taa licenca nemoze da se projde atest.
Vika i da namestime plin vo momentov nema da mozes da go atestiras. Demek plinarite bile seuste vo pregovori.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5057
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1847 на: 09 Март 2020, 16:05:12 pm »
Треба сертификати да вадат сервисите. Без сертификат нема поминување атест.
Не барал Плимонт нека не шират дезинформации. Тоа се новите прописи од државата и мислам дека се во ред. Неможе сите Петковци и Станковци да местат у гаража и шупа.

Отсутен is200

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 244
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1848 на: 09 Март 2020, 17:21:17 pm »
Не ги познавам во детали поновите плински системи, но кога возев на карбуратор заклучив дека мембраната на расплињача е чест проблем.
Да не кажам дека еднаш годишно требаше да се менува мембраната и чисти расплињачата за перфекционисти како мене :)
Ќе барам да се смени МАП сезнор и мембрана на расплињача.
Дали има уште нешто што е добро да се замени, од искуство? Освен филтрите.
Made in Japan ☮

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1849 на: 09 Март 2020, 17:31:20 pm »
Треба сертификати да вадат сервисите. Без сертификат нема поминување атест.
Не барал Плимонт нека не шират дезинформации. Тоа се новите прописи од државата и мислам дека се во ред. Неможе сите Петковци и Станковци да местат у гаража и шупа.
Така е, ама на крај кај нас ќе се сведе сертификат да добие тој што ќе може да плати. Не тој што ќе задоволува услови за работа.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1792
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1850 на: 09 Март 2020, 17:46:08 pm »
Не ги познавам во детали поновите плински системи, но кога возев на карбуратор заклучив дека мембраната на расплињача е чест проблем.
Да не кажам дека еднаш годишно требаше да се менува мембраната и чисти расплињачата за перфекционисти како мене :)

Што си правел со еднаш годишно мењање на мембрана, многу подолго трае мембраната, има некој интервал ама не знам колку км беше.

Отсутен is200

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 244
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1851 на: 09 Март 2020, 17:53:42 pm »
Не ги познавам во детали поновите плински системи, но кога возев на карбуратор заклучив дека мембраната на расплињача е чест проблем.
Да не кажам дека еднаш годишно требаше да се менува мембраната и чисти расплињачата за перфекционисти како мене :)

Што си правел со еднаш годишно мењање на мембрана, многу подолго трае мембраната, има некој интервал ама не знам колку км беше.
Кај мене не е сменета сигурно минимум 4 години. Да знаев дека се менува ќе ја сменев досега.
Колку оди цена за менување мембрана? Да знам ориентационо.
Made in Japan ☮

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1852 на: 09 Март 2020, 18:25:14 pm »
Не ги познавам во детали поновите плински системи, но кога возев на карбуратор заклучив дека мембраната на расплињача е чест проблем.
Да не кажам дека еднаш годишно требаше да се менува мембраната и чисти расплињачата за перфекционисти како мене :)

Што си правел со еднаш годишно мењање на мембрана, многу подолго трае мембраната, има некој интервал ама не знам колку км беше.
Што сум правел? Сум возел :)

Ќе осетам дека нешто не е како што треба, правец матичен плинар. Тој ќе ми даде упат менаничар кој ќе ми даде упат на специјалистички електричар итн.
Откако ќе ги соберам сите дијагнози кои кажуваат дека се е во ред, се враќам на плинар, но овој пат по препорака кај друг.
Другиов плинар се фаќа за работа и ја отвара расплињачата и ја чисти од  некои "смоли", патем ми покажува дека мембраната е укрутена споредувајки ја со нова и ми препорачува да ја сменам и неа.
Наредни година дена или 15/20.000 км се е во ред со повремени прештелувања кои сам си ги правев ( кој возел плин на карбуратор ќе знае за што зборам), потоа јово на ново.
Ова се доживувања стари преку 15 години :)

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5057
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1853 на: 09 Март 2020, 18:48:10 pm »
Треба сертификати да вадат сервисите. Без сертификат нема поминување атест.
Не барал Плимонт нека не шират дезинформации. Тоа се новите прописи од државата и мислам дека се во ред. Неможе сите Петковци и Станковци да местат у гаража и шупа.
Така е, ама на крај кај нас ќе се сведе сертификат да добие тој што ќе може да плати. Не тој што ќе задоволува услови за работа.
Сакам да верувам дека нема да биде така, но за жал мислам дека си во право :)

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5690
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1854 на: 09 Март 2020, 19:16:26 pm »
Треба сертификати да вадат сервисите. Без сертификат нема поминување атест.
Не барал Плимонт нека не шират дезинформации. Тоа се новите прописи од државата и мислам дека се во ред. Неможе сите Петковци и Станковци да местат у гаража и шупа.
Istite dezinformacii i se pred 20god koga plimont izdejstvuva site uredi i boci plinarite da gi zimaat od kaj niv inace nemase sansa da projdes na masinski kaj famozniot Sokolov. Tàka i sega. Drzavata nema takvi strucnjaci vo administracijata dokolku nekoj ne ja potegne taa rabota i da iskesira dovolno za toa da se ostvari.

Отсутен micho73

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 28
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1855 на: 10 Март 2020, 13:10:06 pm »
Дали има некој искуство и какво со Мерцедес Б150 2007 конвертиран на плин? Кој плински систем би му одговарал?
Искуство со Макплин и Тарантини плински системи?
« Последно менување: 16 Март 2020, 21:43:21 pm micho73 »

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1792
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1856 на: 10 Март 2020, 18:15:07 pm »
Не ги познавам во детали поновите плински системи, но кога возев на карбуратор заклучив дека мембраната на расплињача е чест проблем.
Да не кажам дека еднаш годишно требаше да се менува мембраната и чисти расплињачата за перфекционисти како мене :)

Што си правел со еднаш годишно мењање на мембрана, многу подолго трае мембраната, има некој интервал ама не знам колку км беше.
Што сум правел? Сум возел :)

Ќе осетам дека нешто не е како што треба, правец матичен плинар. Тој ќе ми даде упат менаничар кој ќе ми даде упат на специјалистички електричар итн.
Откако ќе ги соберам сите дијагнози кои кажуваат дека се е во ред, се враќам на плинар, но овој пат по препорака кај друг.
Другиов плинар се фаќа за работа и ја отвара расплињачата и ја чисти од  некои "смоли", патем ми покажува дека мембраната е укрутена споредувајки ја со нова и ми препорачува да ја сменам и неа.
Наредни година дена или 15/20.000 км се е во ред со повремени прештелувања кои сам си ги правев ( кој возел плин на карбуратор ќе знае за што зборам), потоа јово на ново.
Ова се доживувања стари преку 15 години :)


Многу малку е тоа. Шкода Фелиција 96-та, 100.000 км поминати со иста мембрана, инџекшн мислам уште подолг интервал се.

Тебе веројатно те начекал плинарот па ти правел филмови за да вади профит.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1857 на: 10 Март 2020, 18:48:44 pm »
@AngelSK кој профит бе, не се сеќавам колку беше ама сигурно не стануваше збор за повеќе од 300 денари. Плус јасно се гледаше дека мембраната имаше изгубено еластичност.
По промената колата возеше како првиот ден кога беше монтиран плинот.
Истиот плинар ми покажа како можам сам да ја испуштам смолата или како и да се вика. Со тоа одложував некој период, но очигледно беше дека со намалувањето на еластичноста на мембраната започнуваа манифестациите на симптомите, а бидејки сум перфекционист и не толерирам сецкања, поткашлувања, непримање гас итн за ситни пари, си ја сервисирав расплињачата и решен проблем.
Да не генерализирам, можеби некои уреди се попогодени.
Мојот беше ловато.

Од друга страна сум се возел во коли кај кои сопственикот никогаш ништо не чепнал и сум се чудел како можат да ја возат во таква состојба.
Скоро беше се возев во голф2, се измучив гледајки како се мачи колата, ми идеше да излезам и пешки да си одам и побрзо ќе стигнев ;D
Уште ме убедуваше дека супер си вози колата ;D

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1792
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1858 на: 10 Март 2020, 22:31:02 pm »
@AngelSK кој профит бе, не се сеќавам колку беше ама сигурно не стануваше збор за повеќе од 300 денари. Плус јасно се гледаше дека мембраната имаше изгубено еластичност.
По промената колата возеше како првиот ден кога беше монтиран плинот.
Истиот плинар ми покажа како можам сам да ја испуштам смолата или како и да се вика. Со тоа одложував некој период, но очигледно беше дека со намалувањето на еластичноста на мембраната започнуваа манифестациите на симптомите, а бидејки сум перфекционист и не толерирам сецкања, поткашлувања, непримање гас итн за ситни пари, си ја сервисирав расплињачата и решен проблем.
Да не генерализирам, можеби некои уреди се попогодени.
Мојот беше ловато.

Од друга страна сум се возел во коли кај кои сопственикот никогаш ништо не чепнал и сум се чудел како можат да ја возат во таква состојба.
Скоро беше се возев во голф2, се измучив гледајки како се мачи колата, ми идеше да излезам и пешки да си одам и побрзо ќе стигнев ;D
Уште ме убедуваше дека супер си вози колата ;D


Епа добро евтина била, моментално се поскапи мембраните. На фелицијата после 100.000 почна да прави проблем и се смени, претходно не правела проблеми.

Отсутен is200

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 244
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1859 на: 11 Март 2020, 00:28:20 am »
@AngelSK кој профит бе, не се сеќавам колку беше ама сигурно не стануваше збор за повеќе од 300 денари. Плус јасно се гледаше дека мембраната имаше изгубено еластичност.
По промената колата возеше како првиот ден кога беше монтиран плинот.
Истиот плинар ми покажа како можам сам да ја испуштам смолата или како и да се вика. Со тоа одложував некој период, но очигледно беше дека со намалувањето на еластичноста на мембраната започнуваа манифестациите на симптомите, а бидејки сум перфекционист и не толерирам сецкања, поткашлувања, непримање гас итн за ситни пари, си ја сервисирав расплињачата и решен проблем.
Да не генерализирам, можеби некои уреди се попогодени.
Мојот беше ловато.

Од друга страна сум се возел во коли кај кои сопственикот никогаш ништо не чепнал и сум се чудел како можат да ја возат во таква состојба.
Скоро беше се возев во голф2, се измучив гледајки како се мачи колата, ми идеше да излезам и пешки да си одам и побрзо ќе стигнев ;D
Уште ме убедуваше дека супер си вози колата ;D


Епа добро евтина била, моментално се поскапи мембраните. На фелицијата после 100.000 почна да прави проблем и се смени, претходно не правела проблеми.
Не е до евтина или скапа. До дизајнот на држењето на мембраната е и до материјалот се разбира. На некои држењето е така да има шанса да се оштети полесно отколку кај други.
Башка како и секој друг гумен дел на автомобилот што и да не е оштетен треба да се промени за да функционира автомобилот како што е замислен така и мембраната. Не е дека нема да работи, ама нема да работи во рамките на замислените спецификации.

Да се вратам на темата - ќе се замени и МАП сензорот и мембраната во секој случај. Тие две компоненти би требало да обезбедат подобро функционирање на системот во целост.
Made in Japan ☮