Гласање

Која фирма е најдобрата за местење на плински уред за кола. (пари, квалитет, се)

Плимонт
125 (71.4%)
Новус
15 (8.6%)
Мармил Монт
12 (6.9%)
Кар Систем
15 (8.6%)
Дурла ЛПГ Битола
3 (1.7%)
Плинмонт Битола
5 (2.9%)
Плинстарт Јовус Битола
0 (0%)

Вкупно гласови: 175

Автор Тема: PLINSKI UREDI  (Прочитано 392547 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34160
  • Таков е животот... јебига
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1200 на: 18 Јуни 2015, 17:50:26 pm »
Нормално дека ќе рикне. Ќе го стопиш на 7к вртежи и гас до даска... на плин

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1201 на: 18 Јуни 2015, 18:09:55 pm »
Taman ke ima opravdana prichina za vtec. :D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1202 на: 18 Јуни 2015, 18:33:35 pm »
Не постои неоправдана причина за Vtec :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Gabau

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 489
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1203 на: 18 Јуни 2015, 19:08:36 pm »
За да не се прегреваат вентилите има опција над одреден број на вртежи да фрла бензин, кај мене е наместено над 3800врт/мин да почне со 5% бензин и како се зголемуваат вртежите се зголемува процентот на уфрлен бензин.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34160
  • Таков е животот... јебига
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1204 на: 18 Јуни 2015, 19:54:05 pm »
..... да, постои како опција но не е многу ефикасна. Затоа се советува да не се верува многу на таа опција.
Оваа информација на има на британскиот форум за Даеву кој го следам.

Башка проблемот со вентилите не се јавува поради бројот на вртежи туку поради температурата на издувните гасови. На пример, повисока е температурата на издувните гасови при 3500 вртежи и притисната гас до даска отколку при лесно возење низбрдо при 4500 вртежи во минута па и повеќе.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1205 на: 18 Јуни 2015, 20:36:30 pm »
Еве да речиме за комбето кое пред година ипол е монтиран плин на 75.000км а сега има околу 90.000км..
Плинот е со плочка и троши преку 12л на 100км..
Досега во рок од 2 месеци било преку 10 пати на прештелување и сеуште не работи како што треба (трокира, пука)..
Сменети се преку 5 пати свеќици..
На плин повеќе од 110 не оди.. На бензин 130/40 а забрзувањето е за 30% побрзо..
На плин загрева за 20% повеќе од него ли на бензин..

Плинот е ловато атестиран..

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55053
  • Махер
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1206 на: 18 Јуни 2015, 21:10:00 pm »
Плин со плочка во 2015та? Во 1994та се правеше овој муабет кога завршија цитроените со карбураторските мотори и се префрлија на 1.4i.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6676
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1207 на: 18 Јуни 2015, 21:21:49 pm »
Еве да речиме за комбето кое пред година ипол е монтиран плин на 75.000км а сега има околу 90.000км..
Плинот е со плочка и троши преку 12л на 100км..
Досега во рок од 2 месеци било преку 10 пати на прештелување и сеуште не работи како што треба (трокира, пука)..
Сменети се преку 5 пати свеќици..
На плин повеќе од 110 не оди.. На бензин 130/40 а забрзувањето е за 30% побрзо..
На плин загрева за 20% повеќе од него ли на бензин..

Плинот е ловато атестиран..

Ке си ги проверите и вентилите и ке ги наштелувате, ке го проверите палењето и ке смените кабли за свекици, обично од лоши или отидени кабли за свекици пука и сецка на плин.
И кај мене опелот порано ги имаше истите маки, и ја качуваше температурата повеке од што треба, а се тоа од недобро согорување. Не ти е проблемот во плинот, во струјата барајте си го проблемот. И како што реков, вентили да си прештелувате.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43939
  • Il Moderatore
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1208 на: 18 Јуни 2015, 21:45:10 pm »
Еве да речиме за комбето кое пред година ипол е монтиран плин на 75.000км а сега има околу 90.000км..
Плинот е со плочка и троши преку 12л на 100км..
Досега во рок од 2 месеци било преку 10 пати на прештелување и сеуште не работи како што треба (трокира, пука)..
Сменети се преку 5 пати свеќици..
На плин повеќе од 110 не оди.. На бензин 130/40 а забрзувањето е за 30% побрзо..
На плин загрева за 20% повеќе од него ли на бензин..

Плинот е ловато атестиран..

Исто вака и самарата наша стара, само смени ги местата на плин и бензин ;D

На бензин трокираше, не одеше, 6 пати карбуратори прештелувавме, свекици секој месец шо се вели, на крај, стаивме плин - се раатисавме. Убили смо бога у њу од возење ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен pero sipino

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 220
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1209 на: 18 Јуни 2015, 22:27:37 pm »
значи затоа преку 4000 ми префрла од плин на бензин и пак се врака на плин и после пак на 5500 се префрла и се враќа
ама ако е стегната до даске и ја цедам инаку немам приметено јас се скапав чепкање и барање зошто префрла така

Отсутен aleksandarbt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 805
  • Opel zafira 2.0 125 kw
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1210 на: 18 Јуни 2015, 22:40:48 pm »
..... да, постои како опција но не е многу ефикасна. Затоа се советува да не се верува многу на таа опција.
Оваа информација на има на британскиот форум за Даеву кој го следам.

Башка проблемот со вентилите не се јавува поради бројот на вртежи туку поради температурата на издувните гасови. На пример, повисока е температурата на издувните гасови при 3500 вртежи и притисната гас до даска отколку при лесно возење низбрдо при 4500 вртежи во минута па и повеќе.

Daj mi linc od forumot.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1211 на: 19 Јуни 2015, 01:55:44 am »
Еве да речиме за комбето кое пред година ипол е монтиран плин на 75.000км а сега има околу 90.000км..
Плинот е со плочка и троши преку 12л на 100км..
Досега во рок од 2 месеци било преку 10 пати на прештелување и сеуште не работи како што треба (трокира, пука)..
Сменети се преку 5 пати свеќици..
На плин повеќе од 110 не оди.. На бензин 130/40 а забрзувањето е за 30% побрзо..
На плин загрева за 20% повеќе од него ли на бензин..

Плинот е ловато атестиран..

плински уред НА ПЛОЧКА.. прво и основно, е отиден во историја од поодамна... тоа што сте сакале да уштедите на монтажа, никој не ви е крив... а сте се поебале и у потрошња. на плочка троши 30тина% повеке одошто на секвент...

понатаму, може да пука од:
-кабли
-капа
-палец
-свекици
-вентили
-сензор за палење

значи кога се ова ке го претресеш убаво и кога ке утврдиш дека се е во ред, тогаш нема да пука, а воедно тоа и треба да ти биде тип топ, за комбе збориме нели? за работа... не е битно што е на плин... и на бензин да е, пак треба ова да си е потаман...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен MendeH

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 251
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1212 на: 24 Јуни 2015, 10:25:43 am »
Дедо ми има Форд Ескорт '95 има плин и овие дена кога ќе ја возам имам приметено кога е уште ладен моторот само што ќе тргнам до првото застанување во место обртаиите почнуваат сами да креваат и да паѓаат, мислење што можи да е проблем?

А некни ми се случи во возење бев во 3-та и на околу 3 000 само го притиснав кумплугот( сега знам дека ќе има коментари дека вака- така се изговара правилно, моментално незнам како е правилно :D) и почнав со кочење а обртаиите почнаа да опаѓаат за на крај да изгаси колата, ја стартовав тргнав и истото го пробав со 2-ра кренав до околу 3 000 обртаи го притиснав кумплугот и само чекав да видам што ќе се случи, исто обртааите си опаднаа и повторно изгасна.

Дали е можно првиот и вториот прболем да се исто, поврзани, и дали проблемот е до плинот или нешто сосем друго?

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7082
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1213 на: 30 Јули 2015, 12:17:31 pm »
Еден апел/совет до сите плинаши.

Во вакво непогодно време, не ги чувајте резервоарите на минимум (ако колата најпрвин ви пали на бензин па префрлате на плин) зошто комшија мој вчера си уништи пумпа за гориво.

Присутен 386ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 883
  • Am386 DX/DXL-40
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1214 на: 30 Јули 2015, 12:43:25 pm »
Во секое време да имате доволно гориво во бензинскиот резервоар, оптимално не помалку од 1/4. Дури и кога колата работи на плин, бензинската работи и го врти горивото и се подмачкува и лади преку истото.