Автор Тема: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања  (Прочитано 498388 пати)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #2190 на: 15 Март 2017, 08:48:16 am »
Пазете се, има една Астра 1.9 CDTi која оди 60-160 за 10 секунди. Stage 1. Никакви модификации освен ремап.

Ваква Џорџе?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #2191 на: 15 Март 2017, 08:51:18 am »
Те ареса?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #2192 на: 15 Март 2017, 09:04:06 am »
150кс фабричка астра + ремап на 200кс не е лошо, ама му фалат уште 50че за да може со клиото, не па со бензинец турбаш...
едит: само да знаеш на колку RPM е турбината за да вади 200кс...

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #2193 на: 15 Март 2017, 09:24:11 am »
На колку? Сподели ако знаеш нешто за 1.9цдти+едс.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #2194 на: 15 Март 2017, 09:42:24 am »
само најди ми на кој притисок работи турбината со EDS, одма ке ти образложам со компресорска мапа од Garrett GT1749

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #2195 на: 15 Март 2017, 09:59:07 am »
1.4 сток, 1.9 со ремап.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #2196 на: 15 Март 2017, 10:05:24 am »

Ако го вози ова турбо, лесно можеш да видиш на колку RPM работи турбината при 1.9 и која задоволува проток за 200кс. Некој општ коефициент за проток/моќност се зема проток од 1 lb/min за околу 10кс. Од табелата можеш да видиш дека при 1.9 и 200кс, турбината ќе врти со околу 210.000 rpm, при релативно добар коефициент на ефикасност (70-72%).

едит: скалата на притисок го означува АПСОЛУТНИОТ притисок (буст + атмосферски)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44601
  • Il Moderatore
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #2197 на: 15 Март 2017, 10:50:08 am »
Пазете се, има една Астра 1.9 CDTi која оди 60-160 за 10 секунди. Stage 1. Никакви модификации освен ремап.


Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #2198 на: 15 Март 2017, 15:53:52 pm »
Баџото има Астра ГТЦ 1.9 ЦДТИ со 150 КС, 6 брзини.. Убаво, лесно  иде...поготово во спорт моуд.
Го терам за ремап али има побитни трошоци во животот моментално.
Уште не сме се пуштиле.

Отсутен coupe

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 115
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #2199 на: 26 Март 2017, 19:57:29 pm »
моето 172 и стандард 197

убо прима :D дај сними го до 200 да видиме како зема :D

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6624
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #2200 на: 28 Март 2017, 13:51:25 pm »

Горе доле многу слични а и во она најважното 80-120 забрзување (1.4 тси 140 - 5.5 секунди а 2.0тди 150 - 5.24 секунди).

Отсутен bubeqwerty

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 570
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #2201 на: 28 Март 2017, 14:29:50 pm »
Баш ме интересира со 150 ката тси дали има пак таква разлика и дали вреди да се земе 2.0тди кога е некои +/- 2000 евра поскап, зависи во кој автомобил влага

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #2202 на: 28 Март 2017, 14:36:07 pm »

Горе доле многу слични а и во она најважното 80-120 забрзување (1.4 тси 140 - 5.5 секунди а 2.0тди 150 - 5.24 секунди).
@LosiPatista што е работава, како така ефикасната тди машина со 10 коња 100 њутнметри и 600цц повеќе зафатнина развива поспоро од 0 до 100 од инфериорниот, неефикасен бензинец? ;D
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3314
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #2203 на: 28 Март 2017, 14:42:15 pm »

Горе доле многу слични а и во она најважното 80-120 забрзување (1.4 тси 140 - 5.5 секунди а 2.0тди 150 - 5.24 секунди).

Многу сликовит доказ дека TSI е пософистициран и поинтересен мотор за возење од TDI. Одлично видео.

Сепак мислам дека доколку и TSI моторот имаше DSG менувач, бројките ќе во поголема полза за TSI.


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34364
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #2204 на: 28 Март 2017, 14:51:15 pm »

Горе доле многу слични а и во она најважното 80-120 забрзување (1.4 тси 140 - 5.5 секунди а 2.0тди 150 - 5.24 секунди).

Што е ова бе Олошко?


Горе доле многу слични а и во она најважното 80-120 забрзување (1.4 тси 140 - 5.5 секунди а 2.0тди 150 - 5.24 секунди).

Многу сликовит доказ дека TSI е пософистициран и поинтересен мотор за возење од TDI. Одлично видео.

Сепак мислам дека доколку и TSI моторот имаше DSG менувач, бројките ќе во поголема полза за TSI.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Цело време викав дека беше Злате во право. А будала те направија дизелоглавиве кога потроши цел ден да направиш анализа и дојдеш до заклучок дека моќноста е таа која се брои а не вртежниот момент. Вртежниот момент има значење = 0