Автор Тема: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања  (Прочитано 465961 пати)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #795 на: 27 Август 2011, 13:18:10 pm »
Старт само од место.

Хахахахахахаха........прпааааааааааааа....абе пик ап е ...шо се плашиш па и ти.....товарно возило !!!!!!

 Никогаш неможе да се синхронизира стартот. Али ако не ти се трка нема проблем. Затоа и на собирот неќев да ти расипам расположење ;D ;D ;D

Затоа што знаеш дека немаш шанси против еден турбо дизел со твојат атмосферец во летеќи старт....од било која брзина.

Не постои драг трка со летечи старт.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #796 на: 27 Август 2011, 13:21:38 pm »
Старт само од место.

Хахахахахахаха........прпааааааааааааа....абе пик ап е ...шо се плашиш па и ти.....товарно возило !!!!!!

 Никогаш неможе да се синхронизира стартот. Али ако не ти се трка нема проблем. Затоа и на собирот неќев да ти расипам расположење ;D ;D ;D

Затоа што знаеш дека немаш шанси против еден турбо дизел со твојат атмосферец во летеќи старт....од било која брзина.

Не постои драг трка со летечи старт.

Па ти тркач ли се рачунаш ...ебате беља ебате...со тоа коцката црвена...или јас со мојот пик ап...!

Ако сакаш да се пробаме арно ако не шо те Е*ам, скрше ми се бичкијта. ;D

Или да не сакаш да се пробаме на 4.52 метри па пошто твојата е подолга автоматски ти си победник...?
« Последно менување: 27 Август 2011, 13:23:37 pm Sportex »

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #797 на: 27 Август 2011, 13:26:55 pm »
Старт само од место.

Хахахахахахаха........прпааааааааааааа....абе пик ап е ...шо се плашиш па и ти.....товарно возило !!!!!!

 Никогаш неможе да се синхронизира стартот. Али ако не ти се трка нема проблем. Затоа и на собирот неќев да ти расипам расположење ;D ;D ;D

Затоа што знаеш дека немаш шанси против еден турбо дизел со твојат атмосферец во летеќи старт....од било која брзина.

Не постои драг трка со летечи старт.

Па ти тркач ли се рачунаш ...ебате беља ебате...со тоа коцката црвена...или јас со мојот пик ап...!

Ако сакаш да се пробаме арно ако не шо те Е*ам, скрше ми се бичкијта. ;D

Или да не сакаш да се пробаме на 4.52 метри па пошто твојата е подолга автоматски ти си победник...?

Абе не биди пичурник ебате, имаш 300 Nm, односно 120 више и иста коњажа. Што цвикаш ебате љангушот. ;D ;D ;D

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #798 на: 27 Август 2011, 13:32:17 pm »
Старт само од место.

Хахахахахахаха........прпааааааааааааа....абе пик ап е ...шо се плашиш па и ти.....товарно возило !!!!!!

 Никогаш неможе да се синхронизира стартот. Али ако не ти се трка нема проблем. Затоа и на собирот неќев да ти расипам расположење ;D ;D ;D

Затоа што знаеш дека немаш шанси против еден турбо дизел со твојат атмосферец во летеќи старт....од било која брзина.

Не постои драг трка со летечи старт.

Па ти тркач ли се рачунаш ...ебате беља ебате...со тоа коцката црвена...или јас со мојот пик ап...!

Ако сакаш да се пробаме арно ако не шо те Е*ам, скрше ми се бичкијта. ;D

Или да не сакаш да се пробаме на 4.52 метри па пошто твојата е подолга автоматски ти си победник...?

Абе не биди пичурник ебате, имаш 300 Nm, односно 120 више и иста коњажа. Што цвикаш ебате љангушот. ;D ;D ;D

Ја само го прифатив предлогот на форумашите кој повеќе знаат за тоа од мене.....а ти цвикаш пошто упорно се држиш за едно те исто, ако си самоуверен пушти се, на крај на краева каква врска има кој ќе тепа не рзбирам....?

Ако иамм 120 Нм повеќе што треба според тебе и предност ли да ти дадам? И ти имаш 200 кубика фазла па ја не ги ни спомнувам...!

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #799 на: 27 Август 2011, 13:34:40 pm »

Јас рецимо мразам стартови зошто се упропастува колата со нив, и ми се нереални. 10-20кмч летечи старт и до 402 метри, светска работа.

+1

i najubavo se gleda jacinata na kolata taka, nema greska.

Следен пат јас и ти,така ке пробаме ;)


Nema problem ;)

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #800 на: 27 Август 2011, 13:40:42 pm »

Јас рецимо мразам стартови зошто се упропастува колата со нив, и ми се нереални. 10-20кмч летечи старт и до 402 метри, светска работа.

+1

i najubavo se gleda jacinata na kolata taka, nema greska.

Следен пат јас и ти,така ке пробаме ;)


Nema problem ;)

Нема проблем за тебе да 144hp имаш :D

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #801 на: 27 Август 2011, 13:41:01 pm »
Старт само од место.

Хахахахахахаха........прпааааааааааааа....абе пик ап е ...шо се плашиш па и ти.....товарно возило !!!!!!

 Никогаш неможе да се синхронизира стартот. Али ако не ти се трка нема проблем. Затоа и на собирот неќев да ти расипам расположење ;D ;D ;D

Затоа што знаеш дека немаш шанси против еден турбо дизел со твојат атмосферец во летеќи старт....од било која брзина.

Не постои драг трка со летечи старт.

Па ти тркач ли се рачунаш ...ебате беља ебате...со тоа коцката црвена...или јас со мојот пик ап...!

Ако сакаш да се пробаме арно ако не шо те Е*ам, скрше ми се бичкијта. ;D

Или да не сакаш да се пробаме на 4.52 метри па пошто твојата е подолга автоматски ти си победник...?

Абе не биди пичурник ебате, имаш 300 Nm, односно 120 више и иста коњажа. Што цвикаш ебате љангушот. ;D ;D ;D

Ја само го прифатив предлогот на форумашите кој повеќе знаат за тоа од мене.....а ти цвикаш пошто упорно се држиш за едно те исто, ако си самоуверен пушти се, на крај на краева каква врска има кој ќе тепа не рзбирам....?

Ако иамм 120 Нм повеќе што треба според тебе и предност ли да ти дадам? И ти имаш 200 кубика фазла па ја не ги ни спомнувам...!

Ко ќе се тркаш со нив ако сакаш и лежечи старт прај ;D


Еве на папир како изгледа




Нема потреба од страв, + твојата е нова.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #802 на: 27 Август 2011, 13:50:48 pm »
Старт само од место.

Хахахахахахаха........прпааааааааааааа....абе пик ап е ...шо се плашиш па и ти.....товарно возило !!!!!!

 Никогаш неможе да се синхронизира стартот. Али ако не ти се трка нема проблем. Затоа и на собирот неќев да ти расипам расположење ;D ;D ;D

Затоа што знаеш дека немаш шанси против еден турбо дизел со твојат атмосферец во летеќи старт....од било која брзина.

Не постои драг трка со летечи старт.

Па ти тркач ли се рачунаш ...ебате беља ебате...со тоа коцката црвена...или јас со мојот пик ап...!

Ако сакаш да се пробаме арно ако не шо те Е*ам, скрше ми се бичкијта. ;D

Или да не сакаш да се пробаме на 4.52 метри па пошто твојата е подолга автоматски ти си победник...?

Абе не биди пичурник ебате, имаш 300 Nm, односно 120 више и иста коњажа. Што цвикаш ебате љангушот. ;D ;D ;D

Ја само го прифатив предлогот на форумашите кој повеќе знаат за тоа од мене.....а ти цвикаш пошто упорно се држиш за едно те исто, ако си самоуверен пушти се, на крај на краева каква врска има кој ќе тепа не рзбирам....?

Ако иамм 120 Нм повеќе што треба според тебе и предност ли да ти дадам? И ти имаш 200 кубика фазла па ја не ги ни спомнувам...!

Ко ќе се тркаш со нив ако сакаш и лежечи старт прај ;D


Еве на папир како изгледа

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


Нема потреба од страв, + твојата е нова.



Пошто мојата е нова викаш.....На летечки старт имаш пола кола предност...повели!

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #803 на: 27 Август 2011, 13:52:07 pm »
Неќу предност, све регуларно треба да биде.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #804 на: 27 Август 2011, 13:52:55 pm »
Неќу предност, све регуларно треба да биде.

Ја мислам најубаво и најправедно ќе биде ти пикапот да го возиш а ја коцката...шо викаш ти за оваа работа?

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #805 на: 27 Август 2011, 13:54:34 pm »
Хахаха ај сеа ??? :D

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #806 на: 27 Август 2011, 13:55:12 pm »

Присутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #807 на: 27 Август 2011, 14:07:48 pm »
Возачкото седиште се кладам никој го нема пипнато освен Куоре :D

Куоре можда извадил 8.5 секунди до 100 али нема launch control секое тргање да го повторува истото време, затоа сум скептик. И плус сум новопечен фан на турбодизели, ме вовлече Мерцедес А160 CDI... само можам да замислувам како влечат 300 њутн метри. :D

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #808 на: 27 Август 2011, 14:08:22 pm »

Јас рецимо мразам стартови зошто се упропастува колата со нив, и ми се нереални. 10-20кмч летечи старт и до 402 метри, светска работа.

+1

i najubavo se gleda jacinata na kolata taka, nema greska.

Следен пат јас и ти,така ке пробаме ;)


Nema problem ;)

Нема проблем за тебе да 144hp имаш :D

Епа Аце другар сега друг е муабетот нема да те лажам, све што може на сила да смета сменив и поправив, едино ако стварно не е колава крш па пак да го јадам. ;D

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #809 на: 27 Август 2011, 14:10:15 pm »
Возачкото седиште се кладам никој го нема пипнато освен Куоре :D

Куоре можда извадил 8.5 секунди до 100 али нема launch control секое тргање да го повторува истото време, затоа сум скептик. И плус сум новопечен фан на турбодизели, ме вовлече Мерцедес А160 CDI... само можам да замислувам како влечат 300 њутн метри. :D

Фан на турбо дизели, прав влечко си нек си ебе матер, да кажеш на турбо или компресор ќе те сватев ама што има врска изел бензин додека има турбо. :D :D :D