Автор Тема: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања  (Прочитано 427749 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #675 на: 19 Мај 2011, 14:19:18 pm »
Preflrlete gi poslednite nekolku poraki od temata 'kade e forumasot' ovde.


Kuore so tebe koga sakas:

30-100kmh vo 3ta
40-130kmh vo 4ta
60-150kmh vo 5ta

66ks vs 150ks ;D



Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #676 на: 21 Јули 2011, 09:13:10 am »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #677 на: 09 Август 2011, 23:13:04 pm »
BMW e46 318i, 2.0L 143ps 80-120 4th gear


12 sekundi. Koja kosilica klaberi!

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #678 на: 10 Август 2011, 00:00:13 am »
BMW e46 318i, 2.0L 143ps 80-120 4th gear


12 sekundi. Koja kosilica klaberi!
Ова ми се чини дека бајаги те јаде во 4-та

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #679 на: 10 Август 2011, 00:15:04 am »
3-4 sekundi e pospor od 66 dizelski konji

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #680 на: 10 Август 2011, 00:56:47 am »
минимум 30-40 sekundi e pospor od 66 dizelski konji

Немој да си скромен... Те поправив...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #681 на: 10 Август 2011, 09:40:01 am »
A зашто му свети нешто на шал таблата? Нешто дефект си има а?

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #682 на: 10 Август 2011, 10:50:35 am »
Preflrlete gi poslednite nekolku poraki od temata 'kade e forumasot' ovde.


Kuore so tebe koga sakas:

30-100kmh vo 3ta
40-130kmh vo 4ta
60-150kmh vo 5ta

66ks vs 150ks ;D





Коуре... тежок удар... другар :)

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #683 на: 10 Август 2011, 12:22:14 pm »
Добри меѓузабрзувања имаат :))

Присутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #684 на: 10 Август 2011, 12:40:00 pm »
ааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа  :o :o :o

Одлично се држи ГТ-Р за кола 10 пати поефтина од Вејронот!!

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #685 на: 10 Август 2011, 13:38:09 pm »
ааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа  :o :o :o

Одлично се држи ГТ-Р за кола 10 пати поефтина од Вејронот!!

:D :D Да да мада интересно е како вејронот си игра со нив како мачка со глувци :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #686 на: 10 Август 2011, 13:38:36 pm »
ааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа  :o :o :o

Одлично се држи ГТ-Р за кола 10 пати поефтина од Вејронот!!
Хаха, како му мафна типот од Вејронот, ама респект за ГТР-от

Присутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #687 на: 10 Август 2011, 13:52:31 pm »
Тргаат двајцата, до 200 km/h се држи GT-R - то, после 200 им мафта со рака низ прозор Вејронџијата ;D

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #688 на: 10 Август 2011, 13:53:56 pm »
Вејронот е 1001 коњ, а ГТР-от е 700-800 кс и нормално да е појак...

Али коа ке споредиш цената дека вејронот е 1 000 000 евра... а ГТР-от е 50-70 000 евра е тек тогаш ке треба срце да го боли тој со вејронот, како овој од позади во врат му дише...

Да не заборавиме, има клипови на драгтајмс, каде убаво истјуниран ГТР маме им ебе на сите... вејроните ги мачка на лепче...

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #689 на: 10 Август 2011, 14:06:34 pm »
Вејронот е 1001 коњ, а ГТР-от е 700-800 кс и нормално да е појак...

Али коа ке споредиш цената дека вејронот е 1 000 000 евра... а ГТР-от е 50-70 000 евра е тек тогаш ке треба срце да го боли тој со вејронот, како овој од позади во врат му дише...

Да не заборавиме, има клипови на драгтајмс, каде убаво истјуниран ГТР маме им ебе на сите... вејроните ги мачка на лепче...
Ali i ovoj GT-R ne ke da e obicen.....nesto PLJUKA niz auspuh okolu 3 minutka i nesto sitno........ali za odnos plateno-dobieno definitivno nedostizna kola
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson