Автор Тема: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања  (Прочитано 414634 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #60 на: 19 Јануари 2011, 13:18:01 pm »
Еве го ASX-от


5 секунди.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #61 на: 19 Јануари 2011, 13:19:07 pm »
7 секунди е во 6та брзина

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Filip

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 176
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #62 на: 19 Јануари 2011, 14:45:27 pm »
Dobro....Znaes deka od sekogas gi sakam japancite:)....a za golfceto po gore ?kolku e ?kade vide 10s?Abe tromo......begaj od toj TDI..znaci se uveri deka japancite odat mnogu...5 sek ne se pocnuva od 5 sek zavrsuva na 12 sek...zamisli da e vo lancer aaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmm......no jas sum premnogu zadovolen od moite 3 4 zvercinja....kornat i oni......Motorot na Bravoto e Special Selection.....

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #63 на: 19 Јануари 2011, 14:58:30 pm »
Разликата меѓу АСХот и Голфот е тоа што едниот е на 2100 во 5та а другиот на 2900. :) Поздрав!

Отсутен Filip

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 176
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #64 на: 19 Јануари 2011, 15:40:40 pm »
Разликата меѓу АСХот и Голфот е тоа што едниот е на 2100 во 5та а другиот на 2900. :) Поздрав!

да тоа е разлика...ама разликата е и во тоа што АСХ троше при 2900 РПМ во 5та по малце од 2100 рпм во пета на Голфот..

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #65 на: 19 Јануари 2011, 15:58:08 pm »
Разликата меѓу АСХот и Голфот е тоа што едниот е на 2100 во 5та а другиот на 2900. :) Поздрав!

да тоа е разлика...ама разликата е и во тоа што АСХ троше при 2900 РПМ во 5та по малце од 2100 рпм во пета на Голфот..
Нека ти биде... иако не е точно. Барем да кажеше дека АСХот може да убаци во 6та, па да се симне на 2300, ама вака безвезе рекла-казала муабет.
Ако спомнам бројки за на автопат ќе ме направите ненормален за Голфот, ќе почекам рецимо Куоре да се изјасни од на брат му Голфот. По можност и со видео, 120 во последна брзина на автопат колку троши 1.6 ТДи. Многу интересни бројки вади. Да не речам гинисови.

Отсутен Filip

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 176
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #66 на: 19 Јануари 2011, 16:45:00 pm »
Разликата меѓу АСХот и Голфот е тоа што едниот е на 2100 во 5та а другиот на 2900. :) Поздрав!

да тоа е разлика...ама разликата е и во тоа што АСХ троше при 2900 РПМ во 5та по малце од 2100 рпм во пета на Голфот..
Нека ти биде... иако не е точно. Барем да кажеше дека АСХот може да убаци во 6та, па да се симне на 2300, ама вака безвезе рекла-казала муабет.
Ако спомнам бројки за на автопат ќе ме направите ненормален за Голфот, ќе почекам рецимо Куоре да се изјасни од на брат му Голфот. По можност и со видео, 120 во последна брзина на автопат колку троши 1.6 ТДи. Многу интересни бројки вади. Да не речам гинисови.

Па да...гинис....после овој клип и очеувам да биде економичен...кола што корне и влече троше....и јас возев СДИ стварно беше ѓоа упалјач...но маката беше голема..не одеше.....
Да плеснеш пари за ваков мотор треба да си Јок Нормал......ама трошел 6.....

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #67 на: 19 Јануари 2011, 17:15:23 pm »
Разликата меѓу АСХот и Голфот е тоа што едниот е на 2100 во 5та а другиот на 2900. :) Поздрав!

да тоа е разлика...ама разликата е и во тоа што АСХ троше при 2900 РПМ во 5та по малце од 2100 рпм во пета на Голфот..
Нека ти биде... иако не е точно. Барем да кажеше дека АСХот може да убаци во 6та, па да се симне на 2300, ама вака безвезе рекла-казала муабет.
Ако спомнам бројки за на автопат ќе ме направите ненормален за Голфот, ќе почекам рецимо Куоре да се изјасни од на брат му Голфот. По можност и со видео, 120 во последна брзина на автопат колку троши 1.6 ТДи. Многу интересни бројки вади. Да не речам гинисови.

Па да...гинис....после овој клип и очеувам да биде економичен...кола што корне и влече троше....и јас возев СДИ стварно беше ѓоа упалјач...но маката беше голема..не одеше.....
Да плеснеш пари за ваков мотор треба да си Јок Нормал......ама трошел 6.....




Си го вреди секое дадено евро, нит више нит мање.

Ипак Мицибуши сеуште користи Golf мотор. Така да ......

+ Мицибуши му фали стамината на Голф. Тоа неможе да се надокнади.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #68 на: 19 Јануари 2011, 17:18:10 pm »
Куоре, го зеде голфо од брат ти  и одма видео направи, а за алфата со прст не мрднуеш.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #69 на: 19 Јануари 2011, 17:19:27 pm »

Еве и на 199км/ч

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #70 на: 19 Јануари 2011, 17:20:44 pm »
Куоре, го зеде голфо од брат ти  и одма видео направи, а за алфата со прст не мрднуеш.

Ќе се утепам негде, батали :D

Отсутен Filip

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 176
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #71 на: 19 Јануари 2011, 17:30:50 pm »
Ммммм.....да....

Еве и на 199км/ч

Умммм..Овој летал бе....јас пак по горе на клипот гледам не влече.....изгледа типот го возе во 7ма..........сепак ќе кажам тромичко е каа за тди.......иначе твојот голф е 11 сек а почиња од 81 82 км....али таман е мах....190 е каталошки...199...со 10 км да лаже....таман е......тука се слагам.....
« Последно менување: 19 Јануари 2011, 17:38:35 pm Filip »

Отсутен Filip

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 176
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #72 на: 19 Јануари 2011, 17:39:05 pm »
Куоре, го зеде голфо од брат ти  и одма видео направи, а за алфата со прст не мрднуеш.

Ќе се утепам негде, батали :D

Де бе снимај едно клипче....и јас сум мераклиа да видам како влече Алфата....

Отсутен Filip

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 176
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #73 на: 19 Јануари 2011, 17:40:55 pm »
Разликата меѓу АСХот и Голфот е тоа што едниот е на 2100 во 5та а другиот на 2900. :) Поздрав!

да тоа е разлика...ама разликата е и во тоа што АСХ троше при 2900 РПМ во 5та по малце од 2100 рпм во пета на Голфот..
Нека ти биде... иако не е точно. Барем да кажеше дека АСХот може да убаци во 6та, па да се симне на 2300, ама вака безвезе рекла-казала муабет.
Ако спомнам бројки за на автопат ќе ме направите ненормален за Голфот, ќе почекам рецимо Куоре да се изјасни од на брат му Голфот. По можност и со видео, 120 во последна брзина на автопат колку троши 1.6 ТДи. Многу интересни бројки вади. Да не речам гинисови.

Па да...гинис....после овој клип и очеувам да биде економичен...кола што корне и влече троше....и јас возев СДИ стварно беше ѓоа упалјач...но маката беше голема..не одеше.....
Да плеснеш пари за ваков мотор треба да си Јок Нормал......ама трошел 6.....




Си го вреди секое дадено евро, нит више нит мање.

Ипак Мицибуши сеуште користи Golf мотор. Така да ......

+ Мицибуши му фали стамината на Голф. Тоа неможе да се надокнади.

Е да.....нај непродаваниот мотор во Лансер.......ни еден тука немат продадено..а на Балканот дури 2......летото иде Мивекот со 125 кс ...Лов Повер Мивек Дизел

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #74 на: 19 Јануари 2011, 17:55:22 pm »
Не се фер, нека го стват моторот во Лансер како што си е 150 кс.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need